Citibank Vervaldag is EINDvervaldag ?
TIP
Citibank Vervaldag is EINDvervaldag ?
Hallo,IK heb ingeschreven voor de Welcome PLus termijnrekening van Citibank.In het contract staat dat op de vervaldag het geld zal overgeschreven worden naar mijn gewone bankrekening bij Citibank.Maar op de uitreksels die ik nu maandelijks toegestuurd krijg,staat vermeld dat voor termijnrekeningen,op de vervaldag het saldo automatisch terug vastgezet wordt,voor dezelfde periode,aan de op dat moment geldende intrestvoet.Nu vraag ik mij af of mijn geld wel zal overgezet worden op mijn bankrekening of dat ik best op voorhand dit moet aanvragen.
Re: Citibank Vervaldag is EINDvervaldag ?
Ik denk dat je best naar je kantoor gaat en gewoon laat weten wat jij wilt.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
er staat op die uitreksels bij 'tenzijn anders vermeld in de voorwaarden van de termijnrekening'.Myriam schreef: Hallo,IK heb ingeschreven voor de Welcome PLus termijnrekening van Citibank.In het contract staat dat op de vervaldag het geld zal overgeschreven worden naar mijn gewone bankrekening bij Citibank.Maar op de uitreksels die ik nu maandelijks toegestuurd krijg,staat vermeld dat voor termijnrekeningen,op de vervaldag het saldo automatisch terug vastgezet wordt,voor dezelfde periode,aan de op dat moment geldende intrestvoet.Nu vraag ik mij af of mijn geld wel zal overgezet worden op mijn bankrekening of dat ik best op voorhand dit moet aanvragen.
er stond duidelijk in de folder dat alles bij eindvervaldag op je zicht- of spaarrekening gestort wordt. de folder is natuurlijk niets officieel. ik heb dit ook eens gevraagd aan iemand van een Citibank kantoor, en die kon dat wel nog eens mondeling bevestigen.
ik laat dit steeds vastleggen bij aangaan van een termijnrekening bij citi, nog nooit problemen mee gehad nadien,
ik heb graag zekerheid van waar het geld bij afsluiten naar toe gaat
ik heb graag zekerheid van waar het geld bij afsluiten naar toe gaat