Citibank Welcome Plus 4% - Juridisch vehikel
TIP
Citibank Welcome Plus 4% - Juridisch vehikel
Citibank bedroog klanten 'listig en schaamteloos'
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=782H346K
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=782H346K
Graag had ik jullie mening hierover gehoord.'De gezonde afdeling met de spaarrekeningen en de kredieten wordt volgens ingewijden losgekoppeld van de schadeclaims. Die worden ondergebracht in een apart juridisch vehikel. Om het gezonde deel verkoopbaar te maken, worden momenteel massaal nieuwe klanten geronseld, met totaal irrealistische spaarrentes van 4 procent. En als de schadeclaims kunnen worden afgesplitst, zal dat vehikel in de kortste keren bankroet gaan.' Reactie van Hans Bonte
Laatst gewijzigd door Adbie op 26 oktober 2009, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Citibank Welcome Plus 4% - Juridisch vehikel
Het is al de eerste keer niet dat Citybank in het nieuws komt met producten die ze de strot hebben ingeduwd.
OK, hun 1 jaar belegging valt wel onder het garantiestelsel. al van die banken krijg ik al koude rillingen, het is een reden waarom zij 4% geven, alleen die mannen aan de top weten waarom, zij weten het peper en zoutvat staan.
Citybank zie ik nu ook niet failliet gaan, stel dat ze toch overkop gaan, denk ik eerder dat het een 2de Brother wordt.
grtz
OK, hun 1 jaar belegging valt wel onder het garantiestelsel. al van die banken krijg ik al koude rillingen, het is een reden waarom zij 4% geven, alleen die mannen aan de top weten waarom, zij weten het peper en zoutvat staan.
Citybank zie ik nu ook niet failliet gaan, stel dat ze toch overkop gaan, denk ik eerder dat het een 2de Brother wordt.
grtz
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
"totaal irrealistische spaarrentes van 4 procent"
Spaarrekening: 1% basis + 0.25% premie
Spaarrekening voor vermogende klanten (<75 000 euro): 1.8 + 0.5.
Kan iemand met zeggen waar ik moet zijn bij Citibank voor 4% ?
Spaarrekening: 1% basis + 0.25% premie
Spaarrekening voor vermogende klanten (<75 000 euro): 1.8 + 0.5.
Kan iemand met zeggen waar ik moet zijn bij Citibank voor 4% ?
Persbericht van Citibank
Persmededeling
Brussel, 26 oktober 2009
Citibank Belgium ontkent met kracht alle beschuldigingen die tegen haar worden uitgebracht.
Citibank Belgium ontkent met kracht alle beschuldigingen die tegen haar worden uitgebracht. Er was geen belangenconflict tussen Citibank en de verkoop van Lehman Brothers producten. Citibank heeft geen hogere commissies ontvangen om Lehman Brothers producten te promoten. Het verkoopsproces is heel degelijk en de producten werden verkocht met het beste belang van onze klanten voor ogen.
We veroordelen eveneens de onjuiste en onverantwoorde verzinsels van Hans Bonte. Citibank Belgium heeft geenszins de bedoeling om haar divisies te splitsen. We hebben altijd gehandeld in het beste belang van onze klanten en zullen dat blijven doen. Dit blijkt nu al uit het initiatief van Citibank om klanten te vergoeden in die uitzonderlijke gevallen waar een onderzoek ons tot het besluit heeft geleid dat onze procedures niet correct werden gevolgd. Dit onderzoek had niks te maken met een eventueel proces.
We hebben een blijvend vertrouwen in onze regels en procedures; wij beschikken over sterke argumenten om ons te verdedigen tegen de aantijgingen die tegen ons worden uitgebracht en we kijken ernaar uit om onze reputatie te herstellen. We zullen onze zaak dan ook voor de rechtbank verdedigen.
Citibank is al 90 jaar aanwezig in België en heeft de absolute intentie om hier nog vele jaren te blijven.
Persmededeling
Brussel, 26 oktober 2009
Citibank Belgium ontkent met kracht alle beschuldigingen die tegen haar worden uitgebracht.
Citibank Belgium ontkent met kracht alle beschuldigingen die tegen haar worden uitgebracht. Er was geen belangenconflict tussen Citibank en de verkoop van Lehman Brothers producten. Citibank heeft geen hogere commissies ontvangen om Lehman Brothers producten te promoten. Het verkoopsproces is heel degelijk en de producten werden verkocht met het beste belang van onze klanten voor ogen.
We veroordelen eveneens de onjuiste en onverantwoorde verzinsels van Hans Bonte. Citibank Belgium heeft geenszins de bedoeling om haar divisies te splitsen. We hebben altijd gehandeld in het beste belang van onze klanten en zullen dat blijven doen. Dit blijkt nu al uit het initiatief van Citibank om klanten te vergoeden in die uitzonderlijke gevallen waar een onderzoek ons tot het besluit heeft geleid dat onze procedures niet correct werden gevolgd. Dit onderzoek had niks te maken met een eventueel proces.
We hebben een blijvend vertrouwen in onze regels en procedures; wij beschikken over sterke argumenten om ons te verdedigen tegen de aantijgingen die tegen ons worden uitgebracht en we kijken ernaar uit om onze reputatie te herstellen. We zullen onze zaak dan ook voor de rechtbank verdedigen.
Citibank is al 90 jaar aanwezig in België en heeft de absolute intentie om hier nog vele jaren te blijven.
Niettegenstaande ik nog nooit contact had met City-bank, heb ik toch tweemaandelijks een brief op naam met voorstelling van enkele rekeningen, beleggingen enz...
Die brieven belanden altijd in de vuilnismand...
Geen enkele bank maakt dergelijke langdurende reklame met "persoonlijke" brieven... en die vertrouw ik toch voor geen haar.
Geen enkele bank maakt dergelijke langdurende reklame met "persoonlijke" brieven... en die vertrouw ik toch voor geen haar.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Inderdaad, die pompen hopen geld in brieven om reclame op naam te sturen.Luc B. schreef: Niettegenstaande ik nog nooit contact had met City-bank, heb ik toch tweemaandelijks een brief op naam met voorstelling van enkele rekeningen, beleggingen enz...
Bij mij werkt dit juist averechts als ze me teveel lastig vallen. Maar ja, zo slim zijn die marketingjongens blijkbaar niet, of toch niet overal want er bestaan hele strategieën en studies rond om de argeloze consument rommel aan te smeren.