Cofinimmo - Befimmo -- koopje ?
TIP
Cofinimmo - Befimmo -- koopje ?
Cofinimmo (vastgoedbevak) staat redelijk goedkoop deze dagen. Momenteel aan 100 €. De intrinsieke waarde is 122 € en het dividend volgend jaar is 6,57 € netto.
Befimmo is gezakt onder de 60 € en wordt stilaan ook interessant.
Iemand hier die de vastgoedbevaks ook met interesse opvolgt? Ik zit in Cofinimmo, Montea, Intervest Offices en Aedifica.
Iemand hier die de vastgoedbevaks ook met interesse opvolgt? Ik zit in Cofinimmo, Montea, Intervest Offices en Aedifica.
Intervest, Cofinimmo, Befimmo, Gimv, Proximus, Ascencio, Qrf, Tinc, Kas Bank, en Vastned Retail Belgium in bezit.
Re: Cofinimmo - Befimmo -- koopje ?
WDP 27,99 met een dividend van 2,94 = 10,50% bruto of 8,93% netto
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja, ik volg cofinimmo en aedifica op. Vooral cofinimmo interesseert me: discount van iets meer dan 20%, dividendrendement van ongeveer 8% en investeert in verschillende sectoren, inclusief rusthuizen. Daarom dat ook aedifica mijn aandacht trekt.Gerhard38 schreef: Cofinimmo (vastgoedbevak) staat redelijk goedkoop deze dagen. Momenteel aan 100 €. De intrinsieke waarde is 122 € en het dividend volgend jaar is 6,57 € netto.
Maar mijn voorkeur gaat toch lichtjes uit naar Cofinimmo.
grtz
Ik vraag mij wel af of we dit allemaal gaan kunnen blijven betalen?
Ik ben zelfstandig en als ik zie wat voor een pensioen ik ga krijgen!?
Daar kan ik geen verblijf in het rusthuis mee betalen!
Ik ben zelfstandig en als ik zie wat voor een pensioen ik ga krijgen!?
Daar kan ik geen verblijf in het rusthuis mee betalen!
Re: Cofinimmo
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 1-3131.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb nog een obligatie van Cofinimmo in mijn portefeuille zitten...
Maakt hier natuurlijk voor mij niet veel uit, maar het geeft toch ergens een goed (veilig) gevoel
Maakt hier natuurlijk voor mij niet veel uit, maar het geeft toch ergens een goed (veilig) gevoel