Colruyt Collect and Go: Het kost meer dan je denkt
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Colruyt Collect and Go: Het kost meer dan je denkt
Haha, Voodoo, wij zouden goed overeenkomen!
Hier een jaar en 3 maanden geleden verhuisd en heb nog steeds geen toiletpapier gekocht
Hier een jaar en 3 maanden geleden verhuisd en heb nog steeds geen toiletpapier gekocht
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
hahaha Helles
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Iemand enig idee hoeveel % Collect & Go tegenwoordig duurder is dan zelf te winkelen?
Zeg mannen of vrouwen !
Hoe werkt dat met collect en go ?
Moet je dan bakken meenemen of aankopen ?
Alles overladen ?
Hoe werkt dat met collect en go ?
Moet je dan bakken meenemen of aankopen ?
Alles overladen ?
We schikken je boodschappen met de grootste zorg in herbruikbare plooiboxen met leeggoedwaarde.
Dat maakt het inladen een stuk makkelijker.
Voor onze boodschappenservice betaal je 5,50 € servicekost per reservatie.
Dat maakt het inladen een stuk makkelijker.
Voor onze boodschappenservice betaal je 5,50 € servicekost per reservatie.
Eens gekeken naar de website. Er zijn veel producten die je kan kopen om die 5,50 op 0 te brengen.
Boxen met leeggoed waarde. Allee vooruit. Kon slechter.
Nog een voordeel : als er iemand je boodschappen heeft klaar gezet die virussen aan zijn pollen heeft, zijn die na x uren dood. Geen gevaar meer bij iets wat uren geleden vastgenomen is door besmette Jan.
In de gewone winkel van Colruyt (of Lidl etc) heeft de bediende alles vast gehad. En dan moet jij het weer in je auto overladen.
Boxen met leeggoed waarde. Allee vooruit. Kon slechter.
Nog een voordeel : als er iemand je boodschappen heeft klaar gezet die virussen aan zijn pollen heeft, zijn die na x uren dood. Geen gevaar meer bij iets wat uren geleden vastgenomen is door besmette Jan.
In de gewone winkel van Colruyt (of Lidl etc) heeft de bediende alles vast gehad. En dan moet jij het weer in je auto overladen.
Hou er rekening mee dat de prijzen van goederen in collect&go ook hoger liggen dan de prijzen in de winkel zelf.
In de tijd dat ik beroep deed op Collect & Go moest men ook rekening houden met de vervaldata. Vele producten zaten vlak tegen hun vervaldatum, of er soms al over. Hoe het nu is, weet ik niet.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
^Een paar keer dezelfde ervaring gehad als jou, MoreOrLess.
Ondertussen gebruik ik Collect&Go enkel nog voor vriendenweekends. Dan breng ik vrouw, kinderen en bagage eerst naar de weekendplaats en haal ik vervolgens vooraf besteld eten en drinken in de dichtstbijzijnde Colruyt. De tijdswinst en niet op een vrijdagavond nog alles te gaan moeten zoeken in een drukke Colruyt wegen dan op tegen de hogere prijzen. Na het laden van de auto kan de helft van die plooiboxen trouwens direct weer terug.
Alle andere aankopen doe ik zelf overdag op de rustigste momenten tijdens de week.
Ondertussen gebruik ik Collect&Go enkel nog voor vriendenweekends. Dan breng ik vrouw, kinderen en bagage eerst naar de weekendplaats en haal ik vervolgens vooraf besteld eten en drinken in de dichtstbijzijnde Colruyt. De tijdswinst en niet op een vrijdagavond nog alles te gaan moeten zoeken in een drukke Colruyt wegen dan op tegen de hogere prijzen. Na het laden van de auto kan de helft van die plooiboxen trouwens direct weer terug.
Alle andere aankopen doe ik zelf overdag op de rustigste momenten tijdens de week.
Hier ook enkel Collect & Go voor vriendenweekends. Liefst zo dicht mogelijk bij de eindbestemming zodat de eerste die arriveren al eens kunnen uitladen en dan de boodschappen oppikken. Met de vervaldata moet je inderdaad al eens opletten, die kunnen dichtbij liggen.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Vraagje
Colruyt heeft een tijdje geleden voor "black friday" aan trouwe klanten van "collect&go" een beerbox cadeau gedaan.
Daarin zaten enkele bierviltjes die ik verzamel. Daar die box nooit te koop was heb ik dus die bierviltjes niet. Als er iemand die box heeft gekregen en niets met die bierviltjes kan doen mag mij contacteren. Ik wil er natuurlijk voor betalen.
p.kes@telenet.be 0495/85 14 90. Alvast bedankt
Colruyt heeft een tijdje geleden voor "black friday" aan trouwe klanten van "collect&go" een beerbox cadeau gedaan.
Daarin zaten enkele bierviltjes die ik verzamel. Daar die box nooit te koop was heb ik dus die bierviltjes niet. Als er iemand die box heeft gekregen en niets met die bierviltjes kan doen mag mij contacteren. Ik wil er natuurlijk voor betalen.
p.kes@telenet.be 0495/85 14 90. Alvast bedankt