combinatie fiscaal aftrekken
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
combinatie fiscaal aftrekken
Hallo is het mogelijk om tak21 fiscaal aftetrekken in combinatie met pensioensparen en lange termijn sparen. veronderstel dat ik overal het maximum in breng. heb een ontslagvergoeding gekregen dit jaar die volgend jaar belast zal worden bij mijn inkomsten, vandaar de vraag zou zoveel mogelijk fiscaal voordeel willen verkrijgen.
Mvg
Mvg
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: combinatie fiscaal aftrekken
Pensioensparen en lange termijn spareen zijn fiscaal aftrekbaar. Beide kunnen via een tak21 gaan.
Nu dat u extra inkomsten hebt kan u eventueel sommige uitgaven van volgend jaar naar dit jaar brengen: aankoop dienstencheques, regularisatie studiejaren, .... Indien u deze uitgaven toch gepland had kan u ze misschien nog dit jaar doen. De vermindereing van de regularisatie van de studiejaren word verrekent aan de aanslagvoet van uw hoogste inkomstenschijf, intressant indien dit een jaar met hoge inkomsten zou zijn.
Nu dat u extra inkomsten hebt kan u eventueel sommige uitgaven van volgend jaar naar dit jaar brengen: aankoop dienstencheques, regularisatie studiejaren, .... Indien u deze uitgaven toch gepland had kan u ze misschien nog dit jaar doen. De vermindereing van de regularisatie van de studiejaren word verrekent aan de aanslagvoet van uw hoogste inkomstenschijf, intressant indien dit een jaar met hoge inkomsten zou zijn.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Re: combinatie fiscaal aftrekken
je moet één en ander eens laten bekijken, want voor een ontslagvergoeding geldt (of gold ?) een aparte aanslagvoet; deze wordt/werd niet zomaar bij je inkomen geteld en dan in de hoogte schaal belast.