Communicatie ??
Communicatie ??
In de week van 17 juni ontving ik een nieuwe digipass.
Ik testte deze uit op 22 juni en merkte dat hij niet werkte.
Ik heb op 22 juni hierover dan ook een email gestuurd naar Rabobank.
Tot op heden : geen enkel teken van leven van hen.
Ik heb vorige week 2x gebeld daarvoor naar Rabobank.
Niemand aan de lijn gekregen en 2x een bericht gelaten om mij dringend terug te bellen.
Tot op vandaag heeft niemand mij teruggebeld.
Ik heb zaterdag via het on-line contactformulier nog een bericht gestuurd naar Rabobank.
Geen reactie van hen .
Wat is dit voor een stijl ? is dit de naam Bank waardig ?
Ik testte deze uit op 22 juni en merkte dat hij niet werkte.
Ik heb op 22 juni hierover dan ook een email gestuurd naar Rabobank.
Tot op heden : geen enkel teken van leven van hen.
Ik heb vorige week 2x gebeld daarvoor naar Rabobank.
Niemand aan de lijn gekregen en 2x een bericht gelaten om mij dringend terug te bellen.
Tot op vandaag heeft niemand mij teruggebeld.
Ik heb zaterdag via het on-line contactformulier nog een bericht gestuurd naar Rabobank.
Geen reactie van hen .
Wat is dit voor een stijl ? is dit de naam Bank waardig ?
Re: Communicatie ??
Ik had onlangs problemen met inloggen (ik kreeg een foutmelding). 'k Heb hen een berichtje gestuurd, en enkele dagen later kreeg ik uitgebreid antwoord.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Communicatie ??
Beste RonRon schreef: ↑1 juli 2019, 13:35 In de week van 17 juni ontving ik een nieuwe digipass.
Ik testte deze uit op 22 juni en merkte dat hij niet werkte.
Ik heb op 22 juni hierover dan ook een email gestuurd naar Rabobank.
Tot op heden : geen enkel teken van leven van hen.
Ik heb vorige week 2x gebeld daarvoor naar Rabobank.
Niemand aan de lijn gekregen en 2x een bericht gelaten om mij dringend terug te bellen.
Tot op vandaag heeft niemand mij teruggebeld.
Ik heb zaterdag via het on-line contactformulier nog een bericht gestuurd naar Rabobank.
Geen reactie van hen .
Wat is dit voor een stijl ? is dit de naam Bank waardig ?
Bedankt allereerst voor uw reactie. Om wettelijke redenen zijn we verplicht om elke klant een eigen persoonlijke toegang te geven tot de rekeningen. In dat kader hebben we naar bijna de helft van onze klanten een digipass gestuurd in de loop van juni.
Dat heeft logischerwijs heel wat klantenreacties uitgelokt per telefoon en e-mail, wat ook meteen de reden is waarom we uw vraag nog niet hebben kunnen beantwoorden omdat we iedereen ook persoonlijk willen contacteren. Onze excuses daarvoor. We doen er alles aan om zo snel mogelijk onze achterstand weg te werken.
Met vriendelijke groeten,
Het Rabobank.be-team
Re: Communicatie ??
Dan zouden andere banken dat ook moeten doen, en dat allemaal in volle vakantieperiode
en met intresten (op lange termijn ) ONDER het vriespunt heb ik vandaag gehoord op vtm
het kan terug druk worden op spaargids
en met intresten (op lange termijn ) ONDER het vriespunt heb ik vandaag gehoord op vtm
het kan terug druk worden op spaargids