Compagnie Bois Sauvage
TIP
Re: Compagnie Bois Sauvage
Ik ook.optibear schreef:Ik heb tijd.

terug waar we (bijna) waren
Ze zijn vandaag aan het schudden geweest met de takken van het WILDE BOS.Jhn schreef:terug waar we (bijna) waren

-
- VIP member
- Contacteer:
Voor wie het nog niet wist: de oorsprong van 'Bois Sauvage'.
Was gevestigd in de Wilde Woudstraat (tussen NBB en St Goedele kathedraal).
Daar vermoordde de kolerieke markieszoon Wouter Van der Noot in de jaren '1700 (zie Brabantse omwenteling) zijn liefdesrivaal.
Steegje werd daarop Wilde Woutstraat genoemd, slecht vertaald in Rue Bois Sauvage en even slecht hervertaald in de huidige benaming.
In mijn jeugd hoorde ik vaak de uitdrukking 'dat is een willewater' (Brabant - Oost Vlaanderen), wellicht verbastering van wilde wouter. Vgl met 'kop van Jut'.
Was gevestigd in de Wilde Woudstraat (tussen NBB en St Goedele kathedraal).
Daar vermoordde de kolerieke markieszoon Wouter Van der Noot in de jaren '1700 (zie Brabantse omwenteling) zijn liefdesrivaal.
Steegje werd daarop Wilde Woutstraat genoemd, slecht vertaald in Rue Bois Sauvage en even slecht hervertaald in de huidige benaming.
In mijn jeugd hoorde ik vaak de uitdrukking 'dat is een willewater' (Brabant - Oost Vlaanderen), wellicht verbastering van wilde wouter. Vgl met 'kop van Jut'.
Daar is ie weer en wat een aankoop. Nu boven de 301 euro betaald!
http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... 8d5b3b4535
Geef ze maar allemaal af die stukken.
http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... 8d5b3b4535
Geef ze maar allemaal af die stukken.

laeka schreef:Iedereen eruit! De uitgang is te smal en een handige harry raapt de stukjes op.
Zo gaat dat nu éénmaal.
en die handige harry noemde Guy Paquot. Wie zou er nu de slimste zijn? De beleggers die hals over kop verkochten door het verkoopadvies van Degroof Petercam of Guy Paquot die de stukken opraapte.

laeka schreef: Wie zou er nu de slimste zijn?
Laeka , Laeka , Laeka is de slimste
met hem wordt je stinkend rijk
het orakel van spaargids.
Ha pietpiraat,
Kun je ons meedelen hoe het je vergaan is met je turbo's op Fagron? Daar kunnen velen vast wel iets van leren.
Kun je ons meedelen hoe het je vergaan is met je turbo's op Fagron? Daar kunnen velen vast wel iets van leren.
Ha Pisa,
Je kent me nog ,
tja die turbo's zijn door de stoploss gezakt en heb de restwaarde uitgekeerd gekregen -85 % of zo iets.
dat weet je als je daarmee begint, alle begin is moeilijk.
Je kent me nog ,
tja die turbo's zijn door de stoploss gezakt en heb de restwaarde uitgekeerd gekregen -85 % of zo iets.
dat weet je als je daarmee begint, alle begin is moeilijk.
Te laat verkocht dus.
Had je niet eerst 300% winst of zo?
En wij maar aanbevelen: verkoop ze. Maar jij ging je winst nog laten oplopen - was het niet zoïets? Resultaat was dan blijkbaar -85% verlies .
Eventjes off topic natuurlijk, het is hier een draadje over Compagnie du Bois Sauvage
Had je niet eerst 300% winst of zo?
En wij maar aanbevelen: verkoop ze. Maar jij ging je winst nog laten oplopen - was het niet zoïets? Resultaat was dan blijkbaar -85% verlies .
Eventjes off topic natuurlijk, het is hier een draadje over Compagnie du Bois Sauvage
wie niet wil luisteren moet voelen nietwaar, heb wel nog de sofina's op aanraden van mijn oom samen met de nieuwe P winsten is de put bijna dicht. op naar een nieuw avontuur !
Nog een grote aankoop van 4703 stuks erbij voor Guy Paquot
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Vandaag weer een redelijk hoog volume zou de Guy terug zijn uit verlof? 

Afgelopen vrijdag kwam Recticel (het zwakke broertje in de holding) met resultaten. Beter dan verwacht en mooie koersreactie maar ze waren dan ook diep weg gezakt. 

Na halfjaar cijfers, terug naar 292 euro.
Allez Guy kopen die handel!
Allez Guy kopen die handel!