Contact helpdesk
Contact helpdesk
Hallo ,
Een vraagje over contact name met helpdesk.
De ene keer vraagt mijn login , naam , adres ( voor men prive details krijgt )
Een andere keer vertelt men gewoon naam en krijgt men alle verdere info ( prive details )
Het eerste misschien overdreven .....
Maar dan het tweede .............
Of is het afhankelijk waar het over gaat , belegging of spaar rekening.
Dank voor info
Een vraagje over contact name met helpdesk.
De ene keer vraagt mijn login , naam , adres ( voor men prive details krijgt )
Een andere keer vertelt men gewoon naam en krijgt men alle verdere info ( prive details )
Het eerste misschien overdreven .....
Maar dan het tweede .............
Of is het afhankelijk waar het over gaat , belegging of spaar rekening.
Dank voor info
Estate Guru believer.
Re: Contact helpdesk
Bij mijn huisbank, belfius, vraagt men op de helpdesk altijd zaken om de identiteit van de oproeper mee te bevestigen.
Bij kbc en ing is dat ook zo.
Voor een oproep met algemene vragen moet je je niet identificeren.
Bv : wat is de rente op een spaarrekening, wat is de getrouwheidspremie, is er een kantoor in koksijde, etc..
Ik ken 1 van die helpdesks van binnenuit. Gesprekken worden opgenomen en willekeurig beluisterd om evaluatie van de medewerker mee te doen.
Niet identificeren van een klant als dat wel zou moeten leidt meestal tot onmiddellijk ontslag van de medewerker in kwestie.
Info aan Mevr. geven over de rekening van Mr. is net hetzelfde en leidt ook tot ontslag.
Ik zou zeggen : reken er maar op dat ze het zullen doen als het ook zo moet.
Bij kbc en ing is dat ook zo.
Voor een oproep met algemene vragen moet je je niet identificeren.
Bv : wat is de rente op een spaarrekening, wat is de getrouwheidspremie, is er een kantoor in koksijde, etc..
Ik ken 1 van die helpdesks van binnenuit. Gesprekken worden opgenomen en willekeurig beluisterd om evaluatie van de medewerker mee te doen.
Niet identificeren van een klant als dat wel zou moeten leidt meestal tot onmiddellijk ontslag van de medewerker in kwestie.
Info aan Mevr. geven over de rekening van Mr. is net hetzelfde en leidt ook tot ontslag.
Ik zou zeggen : reken er maar op dat ze het zullen doen als het ook zo moet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Contact helpdesk
Bij Fortis wordt je gevraagd om je geheime code van Phone Banking in te toetsen,en wordt je doorverbonden naar een beveiligde lijn. Men vraagt dan vervolgens naar een geheim antwoord op een vraag die je destijds hebt meegedeeld.
Zo weten ze dat ze de juiste persoon ( titularis ) aan de lijn hebben.
Zo weten ze dat ze de juiste persoon ( titularis ) aan de lijn hebben.
Re: Contact helpdesk
Mijn vraag nog eens goed lezen , er klopt iets niet hoor.haelewyn schreef: ↑1 december 2018, 08:57 Bij mijn huisbank, belfius, vraagt men op de helpdesk altijd zaken om de identiteit van de oproeper mee te bevestigen.
Bij kbc en ing is dat ook zo.
Voor een oproep met algemene vragen moet je je niet identificeren.
Bv : wat is de rente op een spaarrekening, wat is de getrouwheidspremie, is er een kantoor in koksijde, etc..
Ik ken 1 van die helpdesks van binnenuit. Gesprekken worden opgenomen en willekeurig beluisterd om evaluatie van de medewerker mee te doen.
Niet identificeren van een klant als dat wel zou moeten leidt meestal tot onmiddellijk ontslag van de medewerker in kwestie.
Info aan Mevr. geven over de rekening van Mr. is net hetzelfde en leidt ook tot ontslag.
Ik zou zeggen : reken er maar op dat ze het zullen doen als het ook zo moet.
Ging 2 maal over saldo's en dergelijke.
Re: Contact helpdesk
Welke vraag? Je had nog niets gepost in dit draadje.
Re: Contact helpdesk
Klopt ... ik reageerde op een vraag van Platin en het antwoord was 'on topic' denk ik.
Re: Contact helpdesk
1 keer gebeld en ik kan enkel maar zeggen dat ze erg streng zijn aan de telefoon. Was bijna de Spaanse inquisitie.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 

Re: Contact helpdesk
platin schreef: ↑30 november 2018, 16:29 Hallo ,
Een vraagje over contact name met helpdesk.
De ene keer vraagt mijn login , naam , adres ( voor men prive details krijgt )
Een andere keer vertelt men gewoon naam en krijgt men alle verdere info ( prive details )
Het eerste misschien overdreven .....
Maar dan het tweede .............
Of is het afhankelijk waar het over gaat , belegging of spaar rekening.
Dank voor info
Blijft heel stilletjes de reactie.
Estate Guru believer.
Re: Contact helpdesk
Alles is toch gezegd,wat er kan gezegd worden, wat wil je meer???platin schreef: ↑5 december 2018, 16:24platin schreef: ↑30 november 2018, 16:29 Hallo ,
Een vraagje over contact name met helpdesk.
De ene keer vraagt mijn login , naam , adres ( voor men prive details krijgt )
Een andere keer vertelt men gewoon naam en krijgt men alle verdere info ( prive details )
Het eerste misschien overdreven .....
Maar dan het tweede .............
Of is het afhankelijk waar het over gaat , belegging of spaar rekening.
Dank voor info
Blijft heel stilletjes de reactie.
Re: Contact helpdesk
Een antwoord van aan wie de vraag is gesteld.
Tenzij ik de mening van de forum leden heb gevraagd.
Vraag is voor Me Direct.
Estate Guru believer.
Re: Contact helpdesk
Blijkt nergens in je post dat die vraag exclusief voor ME DIRECT was hoor.. Staat gewoon op het forum.
Re: Contact helpdesk
Re: Contact helpdesk
Ik was de eerste die geantwoord heeft. Vanop smartphone, niet gezien in welke rubriek het stond.
Platin zal het wel overleven zeker..
Platin zal het wel overleven zeker..