Corendon - ervaringen?
Corendon - ervaringen?
Iemand ervaring met deze maatschappij?
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Corendon - ervaringen?
Wij zijn vorig jaar begin december met corendon naar Egypte gegaan. Heel tevreden van hotel / vlucht en service.
Enige probleem is dat de goedkopere pakketreizen vanuit Amsterdam vertrekken...
Enige probleem is dat de goedkopere pakketreizen vanuit Amsterdam vertrekken...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook al met gevlogen. Geen problemen gehad.
Geen addertjes onder het gras? (wijziging vluchturen / overboeking hotel of dergelijke?)
We zijn naar Egypte met Corendon gevlogen voor een cruise op de Nijl (12-12-12/19-12-12)
De vlucht was wel idd van Schiphol omdat de prijzen voordeliger waren op dat moment .
We hebben meer last gehad met de trein als met de vlucht . Het is natuurlijk een chartervlucht en het heeft geen vergelijging met een lijn vlucht maar voor weinig geld en enkele min punten ben je wel op bestemming zeker voor een korte vlucht.
Aan boord een mooie kajuit, lekker eten , en bekwaame gids.
Het is wel raadzaam om jullie pakket reis te simuleren van verschillende vertrek punten in BE maar ook NL en zeker DE Dusseldorf is zeker best te bereiken ook met de trein zeker als je een week end heb tussen je vertrek en terug komst daar mag je nog van korting genieten op je trein kaarten ...
Het is wel een zoektocht maar is de moeite waard.
De vlucht was wel idd van Schiphol omdat de prijzen voordeliger waren op dat moment .
We hebben meer last gehad met de trein als met de vlucht . Het is natuurlijk een chartervlucht en het heeft geen vergelijging met een lijn vlucht maar voor weinig geld en enkele min punten ben je wel op bestemming zeker voor een korte vlucht.
Aan boord een mooie kajuit, lekker eten , en bekwaame gids.
Het is wel raadzaam om jullie pakket reis te simuleren van verschillende vertrek punten in BE maar ook NL en zeker DE Dusseldorf is zeker best te bereiken ook met de trein zeker als je een week end heb tussen je vertrek en terug komst daar mag je nog van korting genieten op je trein kaarten ...
Het is wel een zoektocht maar is de moeite waard.
Al meerdere hotels via Corendon gehad en tot op heden vielen die qua prijs-kwaliteit goed mee.
Tijdens de laatste rondreis in Turkije vernam ik dat Corendon opgericht is door 3 broers wonende in Nederland maar zijnde van Turkse origine. Turkije is dan ook goed vertegenwoordigd in hun aanbod van reizen, van vluchten tot busreizen tot hotels.
De nettowinst die ze maken is per reiziger laag (zo'n 10 euro) maar door het grote aantal reizigers toch mooi te noemen in tijden van crisis.
Tijdens de laatste rondreis in Turkije vernam ik dat Corendon opgericht is door 3 broers wonende in Nederland maar zijnde van Turkse origine. Turkije is dan ook goed vertegenwoordigd in hun aanbod van reizen, van vluchten tot busreizen tot hotels.
De nettowinst die ze maken is per reiziger laag (zo'n 10 euro) maar door het grote aantal reizigers toch mooi te noemen in tijden van crisis.
Je kan altijd hier nog wat verder lezen.
Alhoewel, misschien doe je dat beter niet ...
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=14318" onclick="window.open(this.href);return false;
Alhoewel, misschien doe je dat beter niet ...
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=14318" onclick="window.open(this.href);return false;
Met Corendon heb ik niet echt ervaring. Wel verblijf ik soms in hotels van Van Der Valk. Het is een keten maar heeft een uitstekende prijs-kwaliteit naar mijn mening. Alles in heel proper en ze hebben een goede service.
Zo heb ik verbleven in hotel mons. Het was een aangename ervaring en voor herhaling vatbaar.

Zo heb ik verbleven in hotel mons. Het was een aangename ervaring en voor herhaling vatbaar.