Corona en de cijfers
Re: Corona en de cijfers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
OK, correctie:
Dat valt natuurlijk ook niet te weerleggen hé. In zijn bevoegdheid van burgemeester van een stad heeft hij samen met de provincie gouverneur op tijd de juiste maatregelen genomen! Het feit dat de augustus opstoot in Antwerpen gecounterd is, bewijst dat op tijd en proportioneel regeren volstaat om ziekenhuizen te ontzien en een golf in een vroeg stadium af te buigen. Speciaal voor jou het moment van die opstoot in onderstaande grafiek aangeduid. Wat toen als ernstig werd gezien valt in het niks met wat er daarna gebeurd is. Met dank aan Brussel, Wallonië en onze federale regering, allemaal zakkenwasser waar geen BDW of NVA aan te pas komen. Zo zie je maar weer dat jouw ongefundeerd gezeik over NVA of BDW nergens op slaat.
En omdat je hem zo graag ziet
[/quote]
Wat heeft die vent toch een verachtelijke smoel he.
Ach ja Vortex ... Als jij aan je trekken bent gekomen is er toch weer iemand gelukkig en een uurtje stil en (zelf)bevredigd.
Ach ja Vortex ... Als jij aan je trekken bent gekomen is er toch weer iemand gelukkig en een uurtje stil en (zelf)bevredigd.
Vortexje ,... Was jij vroeger in school één van de pestkoppen die nooit van ophouden wisten.
Wat wil je dat ik doe ? Foto's van Marc Van Ranst posten ?
Met ondertitel : deze man weet WEL waar hij het over heeft... (?)
Je vervalt in wat jij ooit eens ongeveer omschreef als zever van het genre 'Bart De Wever bla bla bla bla .. foto ... bla bla bla bla'.
Wat wil je dat ik doe ? Foto's van Marc Van Ranst posten ?
Met ondertitel : deze man weet WEL waar hij het over heeft... (?)
Je vervalt in wat jij ooit eens ongeveer omschreef als zever van het genre 'Bart De Wever bla bla bla bla .. foto ... bla bla bla bla'.
Op basis van wat denken we eigenlijk dat Marc weet waar hij het over heeft?
Ik bedoel, mijn bakker, slager, postbode en ik hadden perfect exact dezelfde dingen kunnen bedenken...
Hij heeft tot nog toe geen enkele uitspraak gedaan waarvan we zoiets hadden van "ah, dat wisten we niet" (corrigeer me als dit niet klopt)
Tot nog toe is het een pure assumptie dat hij weet waarover hij het heeft.
We kunnen ons enkel op zijn diploma baseren en het feit dat hij al ontslagen is door de VUB en zijn ontslag reeds meermaals gevraagd is bij zijn vorige interventies (door andere mensen met een diploma)...
Dus de balans ziet er althans niet zo goed uit, maar bon, dat is mijn mening...
Als hij weet waar hij het over heeft, mag het dan toch eens gaan komen... we zijn al meer dan een half jaar erop aan het wachten
Dus tot dat moment behou ik mijn voorbehoud ^^
Ik bedoel, mijn bakker, slager, postbode en ik hadden perfect exact dezelfde dingen kunnen bedenken...
Hij heeft tot nog toe geen enkele uitspraak gedaan waarvan we zoiets hadden van "ah, dat wisten we niet" (corrigeer me als dit niet klopt)
Tot nog toe is het een pure assumptie dat hij weet waarover hij het heeft.
We kunnen ons enkel op zijn diploma baseren en het feit dat hij al ontslagen is door de VUB en zijn ontslag reeds meermaals gevraagd is bij zijn vorige interventies (door andere mensen met een diploma)...
Dus de balans ziet er althans niet zo goed uit, maar bon, dat is mijn mening...
Als hij weet waar hij het over heeft, mag het dan toch eens gaan komen... we zijn al meer dan een half jaar erop aan het wachten
Dus tot dat moment behou ik mijn voorbehoud ^^
Laatst gewijzigd door Aerolla op 29 november 2020, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Marc Vanranst die mediageile man?
Schoenmaker blijf bij je leest!
Schoenmaker blijf bij je leest!
Om eens een voorbeeld te geven:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200511_04954090
Als we nu terugkijken (wat sommigen hier toen ook zeiden , by the way) blijkt dat hier helemaal niks van aan is, en dat Marc Van Ranst gewoon wat aan het lullen was.
Mocht hij weten waarover hij sprak, had hij in plaats van dit te delen als waarheid, hetzelfde vertelt als ons en zijn opmerkingen en twijfels hierbij vermeld..
En kom niet af met voortschrijdend inzicht, want op dit forum wisten we toen al dat het niet klopte...
En wij hebben geen diploma virologie
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200511_04954090
Als we nu terugkijken (wat sommigen hier toen ook zeiden , by the way) blijkt dat hier helemaal niks van aan is, en dat Marc Van Ranst gewoon wat aan het lullen was.
Mocht hij weten waarover hij sprak, had hij in plaats van dit te delen als waarheid, hetzelfde vertelt als ons en zijn opmerkingen en twijfels hierbij vermeld..
En kom niet af met voortschrijdend inzicht, want op dit forum wisten we toen al dat het niet klopte...
En wij hebben geen diploma virologie
Klopt allemaal... Jullie zijn ons al maanden opgevallen door jullie verstandige opmerkingen en inzichten.
Het is een wonder dat niemand dat heeft opgemerkt en jullie in het Corona crisisteam heeft opgenomen.
Dat jullie geen adviseurs zijn geworden van de virologen : het is onbegrijpelijk he ?
Tenzij je in die inrichting op weekdagen echt onmisbaar bent..
Het is een wonder dat niemand dat heeft opgemerkt en jullie in het Corona crisisteam heeft opgenomen.
Dat jullie geen adviseurs zijn geworden van de virologen : het is onbegrijpelijk he ?
Tenzij je in die inrichting op weekdagen echt onmisbaar bent..
Dat je op inhoud reageert in plaats van voortdurend te vervallen in ad hominem en NVA / BDW bashen.
Doe bv eens een poging om inhoudelijk op onderstaande te reageren
Dat valt natuurlijk ook niet te weerleggen hé. In zijn bevoegdheid van burgemeester van een stad heeft hij samen met de provincie gouverneur op tijd de juiste maatregelen genomen! Het feit dat de augustus opstoot in Antwerpen gecounterd is, bewijst dat op tijd en proportioneel regeren volstaat om ziekenhuizen te ontzien en een golf in een vroeg stadium af te buigen. Speciaal voor jou het moment van die opstoot in onderstaande grafiek aangeduid. Wat toen als ernstig werd gezien valt in het niks met wat er daarna gebeurd is. Met dank aan Brussel, Wallonië en onze federale regering, allemaal zakkenwasser waar geen BDW of NVA aan te pas komen.
Neen. Je bent het niet waard en het brengt geen mosselen aan de kaai.
Speel maar verder met jezelf. Je was goed bezig.
Kijk eens naar je grafiek en je gecounterde opstoot van Corona... Woehahahahahahahaha. Man man man man man...
De crème van ons volk zit hier toch wel op Spaargids hoor.
Foto van den Bart : Niet in zijn broek gedaan (gecounterd) omdat hij zich heeft ingehouden !
Speel maar verder met jezelf. Je was goed bezig.
Kijk eens naar je grafiek en je gecounterde opstoot van Corona... Woehahahahahahahaha. Man man man man man...
De crème van ons volk zit hier toch wel op Spaargids hoor.
Foto van den Bart : Niet in zijn broek gedaan (gecounterd) omdat hij zich heeft ingehouden !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 29 november 2020, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze hebben geen adviseurs nodig, want wat we zeggen weten ze wel.haelewyn schreef: ↑29 november 2020, 17:18 Klopt allemaal... Jullie zijn ons al maanden opgevallen door jullie verstandige opmerkingen en inzichten.
Ze durven gewoon niet "ik weet het niet" zeggen, omdat de mensen dat niet van hun verwachten, ze kiezen er liever voor om straffe uitspraken te doen die goed in de kranten passen.
Dat dat de waarheid dan niet is, dat is niet zo belangrijk voor hun. Dit is een ethisch probleem, niet het probleem dat ze te dom zijn/incompetent an sich... (denk ik he)
Erg he ... En dan te weten dat jullie het allemaal zoveel beter wisten, het hier allemaal gepost hebben en dat jullie er niet eens voor betaald werden maar wel uitgelachen.
Moeder , in wat een wereld leven wij !
Moeder , in wat een wereld leven wij !
Of ik heb er gewoon geen zin in.
Maar, speciaal om een mens gelukkig te maken : Ok. Fine by me.
Alhoewel : we hebben dat al eens besproken. Vergeten ? Niet gelezen ?
Maar, speciaal om een mens gelukkig te maken : Ok. Fine by me.
Alhoewel : we hebben dat al eens besproken. Vergeten ? Niet gelezen ?