Corona en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona en de cijfers
Goud!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Enig idee waarom de top 5 of 10 de top 10 is zoals je ze hier ziet ?
Even de feiten zien.. niet vergeten.
Niet uitgaan van je uitkomst die je al lang verdedigt en zeer matig staaft.
Uitgebreid genoeg gestaafd wel. Maar met nogal zwakke feiten en vooral veel plaatjes en blowing smoke up our ass.
Even de feiten zien.. niet vergeten.
Niet uitgaan van je uitkomst die je al lang verdedigt en zeer matig staaft.
Uitgebreid genoeg gestaafd wel. Maar met nogal zwakke feiten en vooral veel plaatjes en blowing smoke up our ass.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zwakke politici die dan ook nog de boel hebben laten verzieken door mediageile TV-virologen?
Wat is 't nu?
Ik zal voortaan iedere keer als je feiten ontkent je plaatje posten:
Of neen, beter niet. Onbegonnen werk ...
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 16 november 2020, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ja man...
Matig in kwaliteit, uitgebreid in kwantiteit. Doordenkertje he.
Aan een debiel uitleggen hoe een verbrandingsmotor werkt met het verschil tussen diesel en benzine erbij..
Die kerels proberen twee plankjes aan elkaar te zagen met een zaag he.
Het is vermoeiend hoor. Ik heb daar ook geen zin meer in.
Matig in kwaliteit, uitgebreid in kwantiteit. Doordenkertje he.
Aan een debiel uitleggen hoe een verbrandingsmotor werkt met het verschil tussen diesel en benzine erbij..
Die kerels proberen twee plankjes aan elkaar te zagen met een zaag he.
Het is vermoeiend hoor. Ik heb daar ook geen zin meer in.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geen paniek s.v.p.
'Vresse-sur-Semois al enkele dagen zwaarst getroffen gemeente van het land, maar volgens burgemeester is “toestand onder controle”'
https://www.hln.be/binnenland/vresse-su ... ~a051eafa/
Lijkt wel uit een Britse komedie met zwarte humor. Vive la Belgique !
'Vresse-sur-Semois al enkele dagen zwaarst getroffen gemeente van het land, maar volgens burgemeester is “toestand onder controle”'
https://www.hln.be/binnenland/vresse-su ... ~a051eafa/
Lijkt wel uit een Britse komedie met zwarte humor. Vive la Belgique !
Nee. Het cijfer is niet hoog hier en in die andere landen van de top 10 enkel door BDW,...
Zelfs in België heeft dat maar een kleine rol gespeeld.
Dat heb je toch wel weer heel slim opgemerkt he man
Leg jij het eens uit ? Laat me raden : dankzij Bartje en hepsensnee valt het hier nog mee blablabla..
Ik ga het jou niet uitleggen en de reden staat hierboven.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 16 november 2020, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Spar spaar : probeer je eens een beeld te vormen van statistiek. Als enkele families in een dorp van 2000 inwoners ziek worden zorgt dat voor een stevige piek in de statistiek..
Verder : zie hierboven.
Verder : zie hierboven.
Nee jongen.
Je doet alleen maar wat de doorsnee Vlaming doet in gevallen waar de eenheid van arme geesten belangrijker is dan de werkelijkheid..
Ik bedoel dat dit ook voor jou opgaat :
Je doet alleen maar wat de doorsnee Vlaming doet in gevallen waar de eenheid van arme geesten belangrijker is dan de werkelijkheid..
Ik bedoel dat dit ook voor jou opgaat :
We zijn hier al zodanig murw geslagen dat niets ons nog kan beroeren.
In het algemeen: stem voor de oppositie, dan kunnen de onbekwamen elkaar ontmaskeren.
Vive la Belgique !
In het algemeen: stem voor de oppositie, dan kunnen de onbekwamen elkaar ontmaskeren.
Vive la Belgique !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Rotfl, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. De slechtste cijferaar van SG gaat zowaar tips geven aan anderen
Ook geen verstand van statistiek dus...Als je dat wat ik zei totaal niet begrepen hebt.
Nuance : de slechtste met cijfers ben jij he CN.
Omdat je er alleen maar je gelijk mee bewijst door de cijfers verkeerd te interpreteren, niet te begrijpen op het moment dat dat best uitkomt of er gewoon een broodje aap mee te maken. Liefst met veel plaatjes want dat begrijpen de domoren beter. Je gebruikt de cijfers veel. Maar het is bijna altijd misbruik. Als je dat een toonbeeld van je intellect vindt, dan kunnen we het nog eens worden.
Nuance : de slechtste met cijfers ben jij he CN.
Omdat je er alleen maar je gelijk mee bewijst door de cijfers verkeerd te interpreteren, niet te begrijpen op het moment dat dat best uitkomt of er gewoon een broodje aap mee te maken. Liefst met veel plaatjes want dat begrijpen de domoren beter. Je gebruikt de cijfers veel. Maar het is bijna altijd misbruik. Als je dat een toonbeeld van je intellect vindt, dan kunnen we het nog eens worden.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
haelewyn, je gaat achteruit. Naast je gekende problemen met cijfers en begrijpend lezen heb je nu meer en meer last van je denialism. Waar je vroeger enkel gillend te keer ging als er iemand je met cijfers en feiten om de oren sloeg maar wel ootmoedig toegaf van wiskunde geen kaas gegeten te hebben begin je nu zelfs het overduidelijke te ontkennen.
Geheugenopfrissing:
nadat ik je hier het verschil tussen de mediaan en het gemiddelde ( ik dacht eerste middelbaar?) had uitgelegd kwam er één van de weinige eerlijke bekentenissen van jouw kant:
Mediaan : jongens, dat lag enorm ver in mijn geheugen. Wiskunde was mijn vaste buisvak vanaf het moment dat het ophield met 'hoofd- en cijferrekenen' genoemd te worden. Dat op zich heeft voor mij de keuzes ook al iets beperkt want veel deuren waren daardoor gesloten.
Wat jij altijd allemaal bij de post van iemand fantaseert, ongelooflijk?
Ik heb één woord bij die cijfers gepost: "Goud" en jij fantaseert daar weer van alles bij.
Idem als hierboven.
De mediaan ligt nog verder dan toen man. Laat maar liggen : Daar hadden we het niet over.
Maar zie hierboven... Jouw reactie ging over wat ik zei over statistiek. Al de rest is jouw gelul naast de kwestie. Dat verzin je er gewoon bij.
Focus : statistiek, dorp van 2000 inwoners, meerdere families ziek.. invloed op statistiek.
Niet dat dit jou gaat doen stoppen met lullen.
Een lul lult zeker he ? That's what they do.
Maar zie hierboven... Jouw reactie ging over wat ik zei over statistiek. Al de rest is jouw gelul naast de kwestie. Dat verzin je er gewoon bij.
Yeah, right.CarpeNoctem schreef: ↑16 november 2020, 14:42 Wat jij altijd allemaal bij de post van iemand fantaseert, ongelooflijk?
Focus : statistiek, dorp van 2000 inwoners, meerdere families ziek.. invloed op statistiek.
Niet dat dit jou gaat doen stoppen met lullen.
Een lul lult zeker he ? That's what they do.