Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Geef jij maar zo weinig aan het goede doel? gierigaard...
Ik geef elke maand meer dan de helft van mijn loon aan hetzelfde doel met een domiciliering (die ik om een of andere reden niet geannuleerd krijg)
Ik geef elke maand meer dan de helft van mijn loon aan hetzelfde doel met een domiciliering (die ik om een of andere reden niet geannuleerd krijg)
Dan heb je veel te weinig belastingen betaald, Brembos. Je bent één van de slechtste netto-betalers van België. Je schenking is dan ook een non-event. Al neem ik uw posts met de nodige dosissen zout.
Edit: Er was iemand mij weer voor ...
Edit: Er was iemand mij weer voor ...
-
- Jr. Member
Het rode kruis, 11.11.11, amnesty, forest parents, en de nog 300 andere waarvan ik niet op de naam kom, hebben aan mij nog nooit 1 cent verdiend.
Gelukkig zijn jullie guller, kan niet anders, want anders bestonden ze niet meer.
Betalen we geen belastingen genoeg zeg?
Gelukkig zijn jullie guller, kan niet anders, want anders bestonden ze niet meer.
Betalen we geen belastingen genoeg zeg?
300 euro of 1% van mijn netto inkomsten is inderdaad niet zo veel. Ik heb me voorgenomen om dit volgend jaar te verhogen naar 1.3%.
Odette, ja wij betalen belastingen genoeg. Jij duidelijk niet want je stoort je niet aan dubbele RV. En als jij liever de overheid sponsort dan die goede doelen iets te gunnen is uw keuze. Het goede nieuws is dat een deel van uw belastingen alsnog wordt geïnvesteerd in ontwikkelingshulp. Dus ja, ook jij steunt wel ergens een goed doel.
Laat maar ... of toch een kleine poging tot uitleg ... een vaccin is GEEN geneesmiddel.
Als je dat verschil niet snapt ... laat maar ...
Edit : ik ben wellicht bezig mijn tijd aan het verprutsen aan de zoveelste nieuwe nickname van een trol
Jaja, we rekenen op het gezond verstand van de mensen.
https://www.hln.be/binnenland/heisa-na- ... ~aa24531e/
https://www.hln.be/binnenland/heisa-na- ... ~aa24531e/
Tja, FVDB verwacht van reizigers die zijn "vriendelijk" verzoek om niet op reis te gaan vierkant hebben genegeerd, dat ze zich wel op zijn tweede "vriendelijk" verzoek in quarantaine gaan zitten. Geen idee of je zoiets naïef of dom moet noemen maar slim of doortastend beleid is het alvast niet. Kan natuurlijk ook dat het een excuus in aanmaak is voor de sterk stijgende cijfers die we vanaf week twee volgend jaar gaan zien. Kunnen ze de reizigers de schuld geven in plaats van het terug naar school, naar het werk, overvol openbaar vervoer en het negeren van de afstandsregels voor de gebruikelijke nieuwjaarswensen.
Volgens mij is odette een tweede account van Haelewyn...
Ze kunnen allebei hetzelfde niet lezen
Ze kunnen allebei hetzelfde niet lezen
Wij hebben besloten om dit jaar geen kadootjes voor mekaar te kopen. Het uitgespaarde geld storten we aan een goed doel op het rekeningnummer van het ministerie van financien dat op onze belastingsaanslag staat. Een solidariteitsbijdrage.
Zalig zo een oudejaarsavond zonder enige sociale verplichting. Nu nog even in spanning wachten op de bankinteresten en dan rustig slapen.
Wel veel vuurwerk hier in de buurt, en blijkbaar in de rest van Belgie ook
Wat logisch is, met kerst hielden we er ons al massaal niet aan, wat zou het met nieuwjaar plots anders zijn. (de media gaat het morgen nogal lastig hebben, met kerst de mensen wijsmaken dat iedereen braaf is geweest, morgen moeten ze nogal een bocht gaan maken)
De avondklok is wel lastig, bezoek is al weg, omdat ongezien je verplaatsen een pak moeilijker is dan ongezien een feest geven...
En de bruimhemden kunnen dat nogal gemakkelijk controleren met een wegbarricade ofzo.
Wat logisch is, met kerst hielden we er ons al massaal niet aan, wat zou het met nieuwjaar plots anders zijn. (de media gaat het morgen nogal lastig hebben, met kerst de mensen wijsmaken dat iedereen braaf is geweest, morgen moeten ze nogal een bocht gaan maken)
De avondklok is wel lastig, bezoek is al weg, omdat ongezien je verplaatsen een pak moeilijker is dan ongezien een feest geven...
En de bruimhemden kunnen dat nogal gemakkelijk controleren met een wegbarricade ofzo.