Corona-virus.
Re: Corona-virus.
het zal niet zo zijn, maar hopelijk zullen de hypochonders onder ons de moeite nemen om dat van Herman Brusselmans te lezen (wss niet , ze lezen alleen wat ze willen geloven)
In dat allerlaatste zinnetje slaagt Herman echter volledig de bal mis, imo
Maar dat is smaak ^^
In dat allerlaatste zinnetje slaagt Herman echter volledig de bal mis, imo
Maar dat is smaak ^^
Zalig geschreven van Brusselmans.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Dat MVR een zekere mediageilheid heeft daar kan ik mee akkoord gaan maar hem aanvallen op zijn werk omwille van die mediageilheid is een zwaktebod.
MVR en alle andere virologen/epidemiologen/andere wetenschappers zullen - hopelijk zo snel mogelijk - weer naar de achtergrond verdwijnen MAAR intussen blijven we wel mediageile politici opgezadeld blijven en die zullen NOOIT naar de achtergrond verdwijnen.
Clowneske figuren als Weyts, DVL, Francken, BDW zullen ons blijvend lastigvallen met hun geilheid.
MVR en alle andere virologen/epidemiologen/andere wetenschappers zullen - hopelijk zo snel mogelijk - weer naar de achtergrond verdwijnen MAAR intussen blijven we wel mediageile politici opgezadeld blijven en die zullen NOOIT naar de achtergrond verdwijnen.
Clowneske figuren als Weyts, DVL, Francken, BDW zullen ons blijvend lastigvallen met hun geilheid.
Ik zou eerder spreken van de pyromaan FVDB, de kunstpremier Alexander (alles voor mij en niks voor een ander) De Croo, die Van der Linden of hoe heet die modepop,...geebee schreef: ↑24 januari 2021, 13:41 Dat MVR een zekere mediageilheid heeft daar kan ik mee akkoord gaan maar hem aanvallen op zijn werk omwille van die mediageilheid is een zwaktebod.
Maar ja, elk zijn heug en zijn meug zeker?
Ik zie een FVDB en een Decroo nog niet zo vlug een pandabeerpakje aantrekken ... maar zoals je zegt elk zijn heug en meug.
-
- Verbannen Gebruiker
Weet niet of je oud genoeg zijt om je te herinneren dat zowel FVDB als konijnentand Verhofstad meededen aan een kerstprogramma van toenmalig BRT (denk dat ze toen 25 à 30j oud waren) en met het kerstekindje op pad waren.
Dus onnozelheid is van alle tijden.
Wat heeft De Wever hier eigenlijk mee te maken?
(buiten dat sommigen hier duidelijk gefascineerd zijn)
(buiten dat sommigen hier duidelijk gefascineerd zijn)
Aangezien H. Brusselmans ons Gidsland ter sprake heeft gebracht, ben ik genoodzaakt jullie een update te bezorgen
Het Gidsland heeft ondertussen zijn eigen vaccin ontwikkeld, en is begonnen met fase 3 testen (zoals ze dat in de kapitalistische zwijnen wereld noemen)
https://www.dailynk.com/english/north-k ... 9-vaccine/
Dankzij de persoonlijke inspanningen van Onze Grote Leider, en ook een klein beetje hacking.
Dus: al de klagers kunnen dus het vliegtuig nemen naar Gidsland Noord-Korea om er ingeent te worden.
(jammer genoeg worden zij geadviseerd door Malc Van Lanst en zijn hun grenzen dus gesloten, maar in theorie... )
Merk op dat het Gidsland ook het enige is die niet afhankelijk is van de -volgens onze regering- corrupte farmareuzen, maar dat het het zelf heeft gedaan, zoals een groot land.
Misschien een potentiele les voor andere landen die liever klagen over de farmasector?
Het Gidsland heeft ondertussen zijn eigen vaccin ontwikkeld, en is begonnen met fase 3 testen (zoals ze dat in de kapitalistische zwijnen wereld noemen)
https://www.dailynk.com/english/north-k ... 9-vaccine/
Dankzij de persoonlijke inspanningen van Onze Grote Leider, en ook een klein beetje hacking.
Dus: al de klagers kunnen dus het vliegtuig nemen naar Gidsland Noord-Korea om er ingeent te worden.
(jammer genoeg worden zij geadviseerd door Malc Van Lanst en zijn hun grenzen dus gesloten, maar in theorie... )
Merk op dat het Gidsland ook het enige is die niet afhankelijk is van de -volgens onze regering- corrupte farmareuzen, maar dat het het zelf heeft gedaan, zoals een groot land.
Misschien een potentiele les voor andere landen die liever klagen over de farmasector?
-
- Verbannen Gebruiker
50% van de berichten van CarpeNoctem gaan over de mediageilheid van MVR.
Mediageilheid is blijkbaar het criterium om iemand te beoordelen.
Maar wij doen niet mee aan die hetze. We begrijpen vanwaar ze komt maar we doen er niet aan mee.
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
Het ging over mediageilheid ... dus is het maar normaal dat BDW in de discussie wordt betrokken toch ?
BDW en mediageilheid zijn synoniemen van elkaar, ik denk trouwens dat het woord uitgevonden is toen hij de tweede keer op tv kwam.
Ik denk persoonlijk niet dat Bart De Wever mediageiler is dan de andere politici...
Dat is gewoon een van hun eigenschappen
Het schockerende in deze kwestie is dat dit geen eigenschap is die we verwachten van (TV-)wetenschappers
Dat is gewoon een van hun eigenschappen
Het schockerende in deze kwestie is dat dit geen eigenschap is die we verwachten van (TV-)wetenschappers