Corona-virus.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Buitenschoolse sporten zoals basket, voetbal, atletiek, paardrijden... mag nog allemaal doorgaan momenteel voor -12-jarigen. Ik denk dat het beter is die activiteiten te stoppen dan de school zelf.geebee schreef: ↑24 januari 2021, 20:13Volledig akkoord MAAR welke opties zijn er nog over ?
Trouwens, niet enkel in België geldt die regel van die grijze massa, ook de ons omringende landen moeten het niet van hun grondstoffen hebben en daar liggen de school wel al plat. Zijn wij nu de slimsten van de klas door deze optie niet te overwegen of zijn we domsten die weeral eens te lang te wachten ? Het is bedoeld als vraagstelling en discussiepunt.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Zoon van mijn collega is trainer bij basketbal. Gisteren moest hij met 12-jarigen van Brugge naar Kortrijk om een wedstrijd te spelen. Compleet belachelijk in deze tijden.
Ja, ze moesten hem in de gevangenis steken wegens 10.000-voudige moord.
Of executeren gewoon.
Of we kunnen gewoon een beetje basket spelen, maar dat wil je blijkbaar niet
Of executeren gewoon.
Of we kunnen gewoon een beetje basket spelen, maar dat wil je blijkbaar niet
Die die denken dat ze zelf wetenschappers zijn of beter maar in werkelijkheid de mier onder de schoen van die wetenschappers nog niet eens qua kennis en niveau benaderen... Die zitten hier.
Exactly !
"Als er één kan weten wanneer er versoepeld moet worden, dan is het Marc Van Ranst wel. Ik ben een enorme fan van deze gozer. Hij kan heel goed praten, bijvoorbeeld over het coronavirus. Daar zegt hij namelijk verstandige dingen over, zoals dat het virus moet worden bestreden, dat we maar beter kunnen wachten op het vaccin, en dat het niet opportuun is om de lockdownmaatregelen te versoepelen, behalve als de tijd er rijp voor is."
Goed dat we MVR hadden, anders wisten we bovenstaande allemaal niet ! Hoe slecht zouden we het dan wel niet gedaan hebben ? Misschien het ondenkbare, het ergste van het ergste, namelijk bijna het meeste doden per capita ter wereld ! Gelukkig hebben we dat vlot kunnen vermijden.
Goed dat we MVR hadden, anders wisten we bovenstaande allemaal niet ! Hoe slecht zouden we het dan wel niet gedaan hebben ? Misschien het ondenkbare, het ergste van het ergste, namelijk bijna het meeste doden per capita ter wereld ! Gelukkig hebben we dat vlot kunnen vermijden.
Je moet niet stoppen met lezen in het midden :3foopah schreef: ↑25 januari 2021, 07:50 "Als er één kan weten wanneer er versoepeld moet worden, dan is het Marc Van Ranst wel. Ik ben een enorme fan van deze gozer. Hij kan heel goed praten, bijvoorbeeld over het coronavirus. Daar zegt hij namelijk verstandige dingen over, zoals dat het virus moet worden bestreden, dat we maar beter kunnen wachten op het vaccin, en dat het niet opportuun is om de lockdownmaatregelen te versoepelen, behalve als de tijd er rijp voor is."
ooooh , nu WIL ik het weten
Wie van ons komt er hier op tv?
Een clown à la Van Ranst die al enkele jaren wordt gesteund door de politiek is niet serieus te nemen. Van begin 2020 tot nu als je hoort welke zever die man al allemaal heeft gelost .. triestig dat de politiek een hand boven z'n hoofd houdt.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
De politiek hem een hand boven het hoofd houden ? Het zijn en zullen de eersten zijn om HUN verantwoordelijkheid af te schuiven naar virologen en andere wetenschappers.
Ik heb meerdere van zijn boeken ja ^^
De laatste tijd echter te weinig te tijd om ze allemaal effectief te lezen
De laatste tijd echter te weinig te tijd om ze allemaal effectief te lezen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ahum:geebee schreef: ↑20 januari 2021, 16:06de gemiddelde-Nederlandse-Calvinist zal eindeloos leuteren over die regeltjes maar ze uiteindelijk wel opvolgen ("de regels zijn nu eenmaal de regels". Een Vlaming zal zijn tijd daar niet mee verliezen, hij gaat gewoon zoeken hoe hij de regeltjes kan "buigen" in zijn voordeel.
That didn't age well
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De uitzonderingen bevestigen de regel, een paar jongeren uit - of all places - Urk (en een paar copycats) die een beetje ruzie zoeken met de "wouten" kan je toch niet als de "gemiddelde-Nederlandse-Calvinist" beschouwen ?CarpeNoctem schreef: ↑25 januari 2021, 11:39Ahum:geebee schreef: ↑20 januari 2021, 16:06de gemiddelde-Nederlandse-Calvinist zal eindeloos leuteren over die regeltjes maar ze uiteindelijk wel opvolgen ("de regels zijn nu eenmaal de regels". Een Vlaming zal zijn tijd daar niet mee verliezen, hij gaat gewoon zoeken hoe hij de regeltjes kan "buigen" in zijn voordeel.
That didn't age well
Los daarvan : ik heb het gevoel dat jij een beetje geobsedeerd bent door bepaalde forumgebruikers ... al zitten we hier (hopelijk toch) anoniem toch voel ik me "bekeken".