Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Hmm, je zou eigenlijk wel eens gelijk kunnen hebben. NTO/Calco/Weverke/Armatuurdinges heeft al verschillende keren duidelijk gemaakt dat hij kinderloos en mysogyn is. Niet zelden komen zo'n scheldpartijen aan het adres van vrouwen van hun seksegenoten. Toevallig stond er deze week een artikel in DS:
Helft van vrouwenhaat online komt van vrouwen
Je zou dus best wel eens gelijk kunnen hebbenOf de vrouw nu voor 'hoer' of 'slet' wordt uitgescholden op sociale media, de kans is groot dat de belediging van een vrouw komt.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Femme de la rue:
![Afbeelding](https://4.bp.blogspot.com/-w_aGuAQytdo/VzXBQIZQ9cI/AAAAAAAB0fA/bQegUdLjGvgQo3rEFqCUATusFkV7Ll41ACLcB/s640/2%2B%25282%2529.jpg)
![Afbeelding](https://4.bp.blogspot.com/-w_aGuAQytdo/VzXBQIZQ9cI/AAAAAAAB0fA/bQegUdLjGvgQo3rEFqCUATusFkV7Ll41ACLcB/s640/2%2B%25282%2529.jpg)
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Dat doet me plezier, maar ik mag toch hopen dat ze nieuwe broeken zijn mogen gaan stelen.
Anekdotes die ik kan vertellen, man, man. Ik krijg goesting om dat hier op dit forum te smijten maar ik zal me maar inhouden voor ik hier weer buiten vlieg. Censuur is het nieuwe normaal.
Soit, die anekdotes gaan allemaal over de grenzeloze lafheid van dat volk bij de minste weerstand.
Allee, eentje dan heel kort. Zo was een -- geen haatdragend taalgebruik -- een bange, irrationele, witte Vlaming al weken lang aan het tergen en beschuldigen van racisme wanneer die bange, irrationele, witte Vlaming zei dat het tijd was om ermee te stoppen. Lang verhaal kort, ze spreken af dit na school te regelen. Maar wel alleen komen, hè, zegt de witte tegen de zwarte. Hahaha, voor zo'n witte racist heb ik echt geen hulp nodig. Oké.
De witte stond alleen op de afgesproken plek, maar zwartje had wat bruine hangjongeren opgetrommeld. Witje zijn laatste minuten waren geteld. Je zou toch alleen komen, onderkruipsel, hier gaat gij spijt van krijgen. En open gingen een aantal autodeuren waar enkele pitbulls uit vlogen, gevolgd door bange, irrationele, witte Vlamingen met het nodige hout- en staalwerk. Je kan het al raden. Heeeeel veeeel "meneer, wat heb ik gedaan", "meneer, ik heb niks gedaan". Tenminste, tot het licht uit ging en ze wakker werden zoals hun soortgenoten in Murmansk in 2016.
Dit waren wel niet het soort bange, irrationele, witte Vlamingen van de politiek correcte, hogere sociale soort. Maar gewone, bange, irrationele, witte Vlamingen die iedere dag spartelen om met wat ze met eigen handen verdienen in hun levensonderhoud te voorzien. Ze hebben, noodgedwongen, wel de juiste taal leren spreken. Nu de rest nog.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Niet op de man, maar op de bal spelen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
België kan eindelijk trots zijn: we hebben onze eigen variant.
Nieuwe coronavariant ontdekt in België
Die heeft een aantal ongewone eigenschappen: hij is zeer besmettelijk op de trein in de richting van de kust tijdens het weekeinde. Maar gelukkig heeft hij schrik van ramen.
Op de terugreis of tijdens de week mijdt hij het openbaar vervoer. Ook is hij actief zodra koppeltjes op een bankje in het park plaatsnemen. Gelukkig stopt het zodra dat koppeltje dat bankje verlaat.
Hij is ook zeer actief overal waar mensen plezier maken, maar zodra hij iemand aan het werk ziet is zijn besmettingsijver voorbij. "Experten" zouden daarom liever van de Waalse variant spreken...
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Nieuwe coronavariant ontdekt in België
Die heeft een aantal ongewone eigenschappen: hij is zeer besmettelijk op de trein in de richting van de kust tijdens het weekeinde. Maar gelukkig heeft hij schrik van ramen.
Op de terugreis of tijdens de week mijdt hij het openbaar vervoer. Ook is hij actief zodra koppeltjes op een bankje in het park plaatsnemen. Gelukkig stopt het zodra dat koppeltje dat bankje verlaat.
Hij is ook zeer actief overal waar mensen plezier maken, maar zodra hij iemand aan het werk ziet is zijn besmettingsijver voorbij. "Experten" zouden daarom liever van de Waalse variant spreken...
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Haha verhaaltjes, ik ken er ook eentje. Love it.DeanThe2nd schreef: ↑27 maart 2021, 10:53
Dat doet me plezier, maar ik mag toch hopen dat ze nieuwe broeken zijn mogen gaan stelen.
Anekdotes die ik kan vertellen, man, man. Ik krijg goesting om dat hier op dit forum te smijten maar ik zal me maar inhouden voor ik hier weer buiten vlieg. Censuur is het nieuwe normaal.
Soit, die anekdotes gaan allemaal over de grenzeloze lafheid van dat volk bij de minste weerstand.
Allee, eentje dan heel kort. Zo was een -- geen haatdragend taalgebruik -- een bange, irrationele, witte Vlaming al weken lang aan het tergen en beschuldigen van racisme wanneer die bange, irrationele, witte Vlaming zei dat het tijd was om ermee te stoppen. Lang verhaal kort, ze spreken af dit na school te regelen. Maar wel alleen komen, hè, zegt de witte tegen de zwarte. Hahaha, voor zo'n witte racist heb ik echt geen hulp nodig. Oké.
De witte stond alleen op de afgesproken plek, maar zwartje had wat bruine hangjongeren opgetrommeld. Witje zijn laatste minuten waren geteld. Je zou toch alleen komen, onderkruipsel, hier gaat gij spijt van krijgen. En open gingen een aantal autodeuren waar enkele pitbulls uit vlogen, gevolgd door bange, irrationele, witte Vlamingen met het nodige hout- en staalwerk. Je kan het al raden. Heeeeel veeeel "meneer, wat heb ik gedaan", "meneer, ik heb niks gedaan". Tenminste, tot het licht uit ging en ze wakker werden zoals hun soortgenoten in Murmansk in 2016.
Dit waren wel niet het soort bange, irrationele, witte Vlamingen van de politiek correcte, hogere sociale soort. Maar gewone, bange, irrationele, witte Vlamingen die iedere dag spartelen om met wat ze met eigen handen verdienen in hun levensonderhoud te voorzien. Ze hebben, noodgedwongen, wel de juiste taal leren spreken. Nu de rest nog.
Een wit bang jongetje werd op school gepest door enkele stoute andersgekleurden. Die waren steeds met twee en het witte bange jongetje was alleen. Zoals het voorbeeldige Vlamingen betaamt hadden zowel het jongetje als zijn ouders de schooldirectie aangesproken met de vraag iets aan het probleem te doen. Buiten wat "en je mag het nooit meer doen" zinnetjes werd er nooit iets aan gedaan. Tot de vader van het jongetje het kotsbeu was en met zijn bestelwagen naar school kwam, wachtte tot het jongetje buiten kwam en hem vroeg de stoute andersgekleurden aan te wijzen. De vader heeft vervolgens de enige taal gesproken dat dit rapalje verstaat en met als afluiter dat ze de volgende keer dat ze het jongetje zouden lastig vallen ze het mochten vergeten om ooit nog kinderen te kopen.
Het jongetje werd nooit meer lastig gevallen
Nope. Honden zijn zelfs niet in actie gekomen. Luisterden ook helemaal niet naar (Franse) aanvalsbevelen. Zo´n dieren train je best op gehoorzaamheid, niet op aanvallen en agressie (toch als je ze liever niet op een dag verplicht laat inslapen). Ze hebben wel eens geblaft omdat ze nerveus werden van die wegrennende gastjes.DeanThe2nd schreef: ↑27 maart 2021, 10:53
Maar misschien hebben ze wel in hun broek gedaan, dat zou kunnen.
Dat waren nog eens tijden. Tegenwoordige hebben we last van hangjongeren die van heinde en verre op ons (kunstgras)veld komen spelen omdat de gemeente ervoor kiest het niet volledig af te sluiten. Afgebroken zitjes van de tribune, brandplekken in het gras van bommetjes en sigaretten, wegpesten van lokale jongeren die graag gewoon wat willen sjotten,...
Dan maar beslist dat er niemand meer op mag, want je mag natuurlijk niet discrimineren en zeggen ´de gasten van onze club wel, de rest niet´.
De politie komt wel elke keer als we bellen. Tegenwoordig met 2 combi´s, omdat er 2 uitgangen zijn. Anders was er toch nauwelijks kans om ze te pakken te krijgen. Laatste weken viel het mee maar ik hou m´n hart vast voor de paasvakantie. En zo zonde voor onze eigen jeugdspelers die ook ´verbannen´ worden. De dagen dat ik vrij ben en ´vrijwilliger´ om ´n oogje in het zeil te houden ga ik ´eigen volk´ tolereren. Ik hoor het wel als ik teruggefloten word door mede-bestuur of gemeentebestuur.
De Tijd: 'Umicore-medewerkers krijgen premie van 500 euro'.
Het gaat om een eenmalige premie van 500 euro bruto voor alle actieve Umicore-medewerkers die eind vorig jaar in dienst waren en op die datum ten minste drie maanden voor de groep werkten - ongeacht de functie, het land of de aard van de activiteit dat ze uitoefenen.
https://www.tijd.be/ondernemen/zware-in ... 94233.html
Sofina enz ...: overal worden onder de medewerkers gunsten uitgezaaid.
En wij maar zwoegen voor onze broodheer HLN.
Kom op Van Thillo ! Waar wacht je op ?
Het gaat om een eenmalige premie van 500 euro bruto voor alle actieve Umicore-medewerkers die eind vorig jaar in dienst waren en op die datum ten minste drie maanden voor de groep werkten - ongeacht de functie, het land of de aard van de activiteit dat ze uitoefenen.
-
- Verbannen Gebruiker
Het is ofwel cadeautjes uitdelen ofwel dit:SparSpaar schreef: ↑27 maart 2021, 13:37 De Tijd: 'Umicore-medewerkers krijgen premie van 500 euro'.
(Wikipedia)
Christian Van Thillo (Antwerpen, 25 maart 1962) is een Belgisch ondernemer. Hij geeft leiding aan De Persgroep, een van de grootste mediabedrijven in Vlaanderen, dat in handen is van de familie Van Thillo. Hij studeerde rechten aan de Katholieke Universiteit Leuven en volgde een opleiding MBA aan de Duke University. Zijn vermogen bedroeg in 2019 naar schatting 1,6 miljard euro.[1]
https://www.hln.be/binnenland/waarom-he ... ~a95806e6/
Ik kan haar eigenlijk alleen maar gelijk geven. Ik heb op 2 maart een nieuwe tattoo laten zetten. Ik heb me in heel die crisis nog nooit zo veilig gevoeld als bij de dame die de tattoo heeft gezet. Ik zat daar alleen in de grote studio met de ramen open. Zij en ik droegen een FFP2 masker en ze had handschoenen aan. Ze heeft minutieus de zetel en haar werkpost ontsmet terwijl ik er op stond te kijken. Al haar materiaal werd verpakt in nieuw plastiek alvorens ze begon, enkel de naald stak er uit.
Ik voelde me veel veiliger bij haar dan dat ik mij ooit in een winkel heb gevoeld.
En dan lees je even verder.
https://www.hln.be/geld/hoe-duizenden-b ... ~ab47d59d/
Een fucking schande is het.
Ik kan haar eigenlijk alleen maar gelijk geven. Ik heb op 2 maart een nieuwe tattoo laten zetten. Ik heb me in heel die crisis nog nooit zo veilig gevoeld als bij de dame die de tattoo heeft gezet. Ik zat daar alleen in de grote studio met de ramen open. Zij en ik droegen een FFP2 masker en ze had handschoenen aan. Ze heeft minutieus de zetel en haar werkpost ontsmet terwijl ik er op stond te kijken. Al haar materiaal werd verpakt in nieuw plastiek alvorens ze begon, enkel de naald stak er uit.
Ik voelde me veel veiliger bij haar dan dat ik mij ooit in een winkel heb gevoeld.
En dan lees je even verder.
https://www.hln.be/geld/hoe-duizenden-b ... ~ab47d59d/
Een fucking schande is het.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Idem bij ons. Tijdens de eerste golven mocht iedereen die het vroeg op het voordelige Coronastempelen gezet worden - ook al diegene met een tweede (of derde) zwarte job.
Nu gaan ze er wel strenger op toezien dat er een bewijs van school/opvang voorzien wordt. Jaja ...
500€ bruto, da's eigenlijk zo goed als niks eh. De staat vaart er wel bij.SparSpaar schreef: ↑27 maart 2021, 13:37 De Tijd: 'Umicore-medewerkers krijgen premie van 500 euro'.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
![Afbeelding](https://palnws.b-cdn.net/wp-content/uploads/2021/03/2021-12_01_Vanmol-Regels-1.jpg)
Toch wel ... ik ben hier nog "verweten" geweest voor linkse rakker omdat ik meestal niet mee ga in goedkope rechtse oneliners ... maar je mag niet altijd dezelfde plaat blijven draaien ... af en toe eens een gelijke mening hebben met iemand waar je in een ander onderwerp een totaal tegengestelde mening in hebt kan gerust hoor ... als je met die personen omwille van één of andere reden in PM gaat dan ontdek je dat dit ook maar gewone, brave burgers zijn die - meestal door omstandigheden een bepaalde mening hebben ontwikkeld over een bepaald onderwerp - ook maar hun best doen om vooruit te komen in het leven.Haatverspreidende racistische, sexistische, homofobe, xenofobe, islamofobe, ... boodschappen passeren hier aan tientallen per dag.
Nooit geen opmerkingen daarop van jouw kant.
Ik ben nogal empathisch ingesteld - ik moet wel zeggen dat je daar niet ver mee komt in het leven : zwart/wit is eenvoudiger - en probeer meestal de twee kanten van een verhaal te zien.
Louter ter illustratie : velen zien "vluchtelingen" als (cliché, cliché) verkrachters die komen profiteren van onze sociale zekerheid ... er zullen er wel een paar zo zijn, maar de merendeel is ook maar op zoek naar een plaats waar ze een beter leven hebben dan in het oorlogsgebied (meestal in gang gestoken door het Westen om the USA niet bij naam te noemen) waar ze vandaan komen.
Wat ook niet helpt is anderen met een tegengestelde mening te verwijten dat ze dom, irrationeel en angstig zijn ... zoiets lokt net het omgekeerde uit van wat je wil bereiken : je boodschap wordt zelfs niet meer gelezen ... je krijgt dan net dezelfde reactie van hen, nl. dat je dom bent en zo zit je in een vicieuze cirkel.
Het zijn maar een paar suggesties - je vroeg er achter
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Regel 2 geldt alleen maar als het een camera van de RTBF is.
Hoewel, blijkbaar durven ze bij de VTM inmiddels ook van hun tak te maken ?