Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Is perfect gelukt op mijn iPhone en met it’s me, qr ode zowel op de website als de app
Ik wil dit echter doen zonder ITSME te gebruiken.
Dan kan je beter via
Als je in vlaanderen woont
Via MijnGezondheid.be
Of via
Mijn Burgerprofiel.be
https://covidsafe.be/#receive
Via MijnGezondheid.be
Of via
Mijn Burgerprofiel.be
-
- Verbannen Gebruiker
Vandaag via gsm en RR-nummer gevraagd het per post op te sturen.
Aanvraag geregistreerd. Bezorging kan, volgens de leidraad, tot een week duren.
Benieuwd hoe lang het in werkelijkheid gaat duren.
Digitaal haal je het vlugger binnen. Maar ik vermoed dat eenmaal op papier je onderweg vlugger gediend bent dan bij iedere wegcontrole steeds je smartphone te moeten manipuleren?
Gezien je er toch pas over twee weken iets mee kan aanvangen tijd genoeg om de papieren versie aan te vragen.
Digitaal haal je het vlugger binnen. Maar ik vermoed dat eenmaal op papier je onderweg vlugger gediend bent dan bij iedere wegcontrole steeds je smartphone te moeten manipuleren?
Gezien je er toch pas over twee weken iets mee kan aanvangen tijd genoeg om de papieren versie aan te vragen.
Persoonlijk heb ik geen iphone, moet dit ook (nog) niet hebben - al denk ik dat ik vroeger dan gedacht dit zal moeten aanschaffen omdat meer en meer via die richting werkt.
Nu is mijn vraag: schijnbaar kan je ook een pdf exemplaar via pc aanvragen. Iemand weet hoe? Is me tot nu niet gelukt.
In de bijbel beginnen veel verhalen met : op een dag hield hij hun een vergelijking voor..
https://www.ad.nl/buitenland/ebola-arts ... ~ae28b4fb/
https://www.ad.nl/buitenland/ebola-arts ... ~ae28b4fb/
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat is "covidsafe.be" ?
Terechte vraag.
Edit: dat werkt nl. volgens mij enkel online
Vermoedelijk een correct antwoord.Bp8755 schreef: ↑16 juni 2021, 13:24 Dan kan je beter via
Via MijnGezondheid.be
Of via
Mijn Burgerprofiel.be
Echter... hoeveel domeinnamen gaan ze zo nog verzinnen ?
Hoe ga je na of een website authentiek is ?
Inderdaad.David_DeWa schreef: ↑16 juni 2021, 15:10 Vandaag via gsm en RR-nummer gevraagd het per post op te sturen.
Of stel je voor dat je daar staat en je smartphone heeft het toevallig begeven...
Een iPhone is inderdaad nergens voor nodig n.m.i.E10ne schreef: ↑16 juni 2021, 15:35 Persoonlijk heb ik geen iphone, moet dit ook (nog) niet hebben - al denk ik dat ik vroeger dan gedacht dit zal moeten aanschaffen omdat meer en meer via die richting werkt.
Nu is mijn vraag: schijnbaar kan je ook een pdf exemplaar via pc aanvragen. Iemand weet hoe? Is me tot nu niet gelukt.
Een smartphone kan wel enige voordelen/gebruiksgemakken bieden uiteraard, zolang het werkt.
Met een PDF ben je er nog niet. Hint: zie post van David_DeWa (edit: hoef je ook niet letterlijk te nemen)
-
- Verbannen Gebruiker
Of wat gebruikelijker is, de batterij weer eens vergeten tijdig op te laden.EarthNvstr1 schreef: ↑18 juni 2021, 23:47 Inderdaad.
Of stel je voor dat je daar staat en je smartphone heeft het toevallig begeven...
Trouwens, naast meestal teleurstellend bereik, één van de hoofdredenen waarom ik nog geen smartphone gebruik maar nog een goede oude niet stuk te krijgen rugged gsm van 80€ met een batterijduur tussen de 14 en 30 dagen en nog bereik waar de meeste smartphones het al lang hebben opgegeven.
Ik reis voornamelijk met de motorfiets. Het lijkt me dan handiger om achter een doorzichtige cover gewoon de papieren versie van de QR code naast mijn IK en RB te plakken waarbij deze eenvoudig met velcro van mijn vest of tanktas te trekken is dan telkens een smartphone op te vissen en te activeren op het juiste scherm met de digitale QR code.
Waarschijnlijk zijn anderen handiger met hun smartphone maar ik dus niet.
-
- Newbie
- Contacteer:
De 24ste aan de beurt, ik ben ook wel benieuwd...ga ook de papieren versie meenemen want dat zal tijd besparen denk ik...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210621_95158583
België doet het slechter dan alle andere landen, herinner je je die stelling nog ?
Bolsonaro doet beter ! Trump deed beter .... :-)
Voor wie hun blabla gelooft toch.
België doet het slechter dan alle andere landen, herinner je je die stelling nog ?
Bolsonaro doet beter ! Trump deed beter .... :-)
Voor wie hun blabla gelooft toch.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
In België is toch *altijd* *alles* slechter ?
Kijk maar naar de horeca
Kijk maar naar de horeca
In mijn favoriete bestemming in de wereld is de horeca alleen maar beter omdat ik daar geen basis van vergelijking heb.
Het zou me sterk verbazen als de problemen van de horeca post Corona niet dezelfde zouden zijn in de andere Europese landen en toeristische bestemmingen.
Eens je voor 15 dagen in Spanje bent gearriveerd bv moet je daar wel eten. Wat ze er ook veranderd hebben.
Je menselijke geest neigt dan ook naar 'je moet het wel lekker vinden'.
Een paella zal altijd wel smaken als je in je hele leven al vier keer paella hebt gegeten voordien. Voor een doorsnee Spanjaard kan dat rotslecht zijn want die weet hoe het echt moet.
Het zou me sterk verbazen als de problemen van de horeca post Corona niet dezelfde zouden zijn in de andere Europese landen en toeristische bestemmingen.
Eens je voor 15 dagen in Spanje bent gearriveerd bv moet je daar wel eten. Wat ze er ook veranderd hebben.
Een paella zal altijd wel smaken als je in je hele leven al vier keer paella hebt gegeten voordien. Voor een doorsnee Spanjaard kan dat rotslecht zijn want die weet hoe het echt moet.
Je hebt altijd mensen die tegen een bepaald beleid zijn
Het beleid van Bolsonaro is niet bijster intelligent, maar wel het juiste m.i.
Intelligent in de zin van dat hij het beter moet uitleggen (wat ook elders in de wereld had moeten gebeuren)
Hij moet zijn bevolking uitleggen dat economische problemen ook doden maken, anders kijken ze alleen maar naar de doden op korte termijn, en dan snappen ze het niet.
Eigenlijk is dit gewoon de discussie die over elk land is gevoerd
Het beleid van Bolsonaro is niet bijster intelligent, maar wel het juiste m.i.
Intelligent in de zin van dat hij het beter moet uitleggen (wat ook elders in de wereld had moeten gebeuren)
Hij moet zijn bevolking uitleggen dat economische problemen ook doden maken, anders kijken ze alleen maar naar de doden op korte termijn, en dan snappen ze het niet.
Eigenlijk is dit gewoon de discussie die over elk land is gevoerd
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En dat nu doortrekken naar dit topic ...haelewyn schreef: ↑22 juni 2021, 10:47 In mijn favoriete bestemming in de wereld is de horeca alleen maar beter omdat ik daar geen basis van vergelijking heb.
-
- Verbannen Gebruiker
Precies of een lokaal horeca probleem te vergelijken valt met een wereldwijde pandemie.