Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik vrees dat ik jammer genoeg niet in aanmerking kom.DeanThe6th schreef: ↑24 november 2021, 11:55 Hmmm, bijzonder stil hier bij al die wetenschappers die SG rijk is.
…
Ik wacht verder af tot een hoogbegaafde, zwaar gestudeerde voorstander van de prik-doctrine wetenschappelijke en onderbouwd weerlegt wat in dit artikel beweerd wordt.
Maar jij ook niet. Anderen van “copywriter” en “papegaaienwerk”beschuldigen maar zelf niet verder komen dan wat linken posten van zeer dubieuze bronnen, je moet maar durven …
En ik vrees dat ook de schrijvers van het “artikel” niet aan de door jou gestelde eisen voldoen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Moeilijke ethische discussie vind ik dat.
Over het "proberen", hoe minimaal de kans ook, heb ik begrip, zolang het "veilig" is (zowel voor ouders als voor het kind).
In hoeverre de gemeenschap daar financiëel in moet bijdragen, dat vind ik al een heel pak minder evident inderdaad.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad.
Enige opmerking: vaccinatie staat tussen haakjes bij preventief, maar dat is n.m.i. niet de enige preventieve mogelijkheid en vaccinatie hoeft n.m.i. ook niet verplicht te worden, maar wie zich niet laat vaccineren moet wel andere preventieve maatregelen accepteren
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Iemand ?DeanThe6th schreef: ↑23 november 2021, 19:52 Iemand met een achtergrond in biochemie die hier wat commentaar bij wil geven?
Welja, ik ken iemand die biochemicus is en die is 100% voor vaccinatie.
Kijk ...
Is vaccinatie ideaal ?
Vermoedelijk niet, de natuur "zijn gang laten gaan" is vermoedelijk preferrabel.
De vraag is echter: wat zijn de gevolgen van de keuze die we maken ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Anderen zouden mogelijks hetzelfde zeggen i.v.m. DeanTheXthDeanThe6th schreef: ↑24 november 2021, 11:55 Hmmm, bijzonder stil hier bij al die wetenschappers die SG rijk is.
Verder dan nog wat extra propaganda van de meest actieve copywriter hier komen we niet.
En die propaganda is ondertussen niet meer dan wat gespartel in een wijwatervat over geloofwaardigheid en obscure sites en tijdschriften die niks voorstellen in de wetenschappelijke wereld...
Wel, ik maak hier al van het prille begin van deze hoax de opmerking dat het aan geloofwaardigheid ontbreekt, en niet zo'n klein beetje.
Alleen al je taalgebruik is voldoende om je te negeren wat mij betreft.DeanThe6th schreef: ↑24 november 2021, 11:55 We zitten met opper-viroleugenaars die vandaag wit beweren en morgen zwart. Dat is niet te ontkennen, dat hebben we allemaal zelf kunnen vaststellen.
Ik stel mij de vraag wat eigenlijk je bedoeling is.
Van iemand die freedom of speech zó hoog in het vaandel draagt (denk ik toch), zou ik verwachten dat die de dingen duidelijk bij naam noemt.
Lap hier gaan we weer: https://www.hln.be/dossier-coronavirus- ... ~a32e0320/
Ook dankzij het jojobeleid kunnen we straks misschien weer allemaal binnen blijven.
Zieken met o.a. kanker kunnen weer wachten op idioten die voor hun "vrijheid vechten" (en later voor hun leven).
Vaccinatie verplichten voor "iedereen", nu doen!
Ook dankzij het jojobeleid kunnen we straks misschien weer allemaal binnen blijven.
Zieken met o.a. kanker kunnen weer wachten op idioten die voor hun "vrijheid vechten" (en later voor hun leven).
Vaccinatie verplichten voor "iedereen", nu doen!
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Helemaal mee eens.
Inderdaad!! jammer dat Kim Jong-un hier niet aan de macht is
Als hij hier opkomt, hij krijgt mijn stem! (niet dat dat nodig zou zijn in het systeem dat wij graag willen, hij zou toch verkozen worden met 99%)
Vrijheid is zwaar overrated!
De portefeuille van onze politici is belangrijker dan op café gaan, we moeten onze prioriteiten kennen!
PS: licht sarcasme hierboven...
Als hij hier opkomt, hij krijgt mijn stem! (niet dat dat nodig zou zijn in het systeem dat wij graag willen, hij zou toch verkozen worden met 99%)
Vrijheid is zwaar overrated!
De portefeuille van onze politici is belangrijker dan op café gaan, we moeten onze prioriteiten kennen!
PS: licht sarcasme hierboven...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je ziet dat helemaal verkeerd. Onze politiekers hebben blijkbaar het licht gezien. Een gunstige wind van een doorgaans onbetrouwbare bron heeft de persmededeling van onze vroede voadr'n vroegtijdig openbaar gemaakt.
Vanavond in prime time op de treurbuis, maar u leest het hier als eerste op Spaargids.
Regeringsmededeling:
"Onze persoonlijke excuses aan de bevolking voor de zinloze, contraproductieve en disproportioneel vrijheidsbeperkende en discriminerende maatregelen sinds maart 2020 en voor de nalatigheid inzake capaciteitsuitbreiding. We trekken ook het boetekleed aan wat betreft onze blunder met het voorzien van het boostervaccin.
We beloven verder van te stoppen met het polariseren van de bevolking in gevaccineerderden en niet-gevaccineerden.
We vertrekken onmiddellijk op bedevaart naar Zweden."
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- DeanThe6th
- Verbannen Gebruiker
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Si vis pacem, para bellum.
Si vis pacem, para bellum.
Kim Jong-un zou het vaccin verbieden en het bestaan van corona ontkennen. De uitgespaarde gelden van het vaccin kunnen dan gebruikt worden voor nuttigere zaken zoals de ontwikkeling van lange-afstandsraketten.
Hoeveel % van de mensen zouden voor een verplichte vaccinatie zijn? Ik heb er geen idee van, maar ik kan mij voorstellen dat dit meer dan 50% is. Dat is democratie in de praktijk.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ja hoor vaccinatie plicht invoeren om een paar onnozelaars die nu nog geloven dat het een oplossing is gerust te stellen. Binnenkort mogen alle groene vaccinatiestatussen de prullenbak in, eer ge die verlopen booster gekregen hebt zal die weer totaal waardeloos blijken tegen de Zuid-Afrika variant
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Hoeveel % van de mensen zouden voor zelfbeschikking zijn? Ik heb er geen idee van, maar ik kan mij voorstellen dat dit meer dan 50% is. Dat is democratie in de praktijk.
Het coronaprobleem zou niet opgelost zijn met een 100% vaccinatie ... maar het zou toch een paar honderden ziekenhuisbedden schelen, vooral op intensieve.verbanneling schreef: ↑26 november 2021, 10:48Ja hoor vaccinatie plicht invoeren om een paar onnozelaars die nu nog geloven dat het een oplossing is gerust te stellen. Binnenkort mogen alle groene vaccinatiestatussen de prullenbak in, eer ge die verlopen booster gekregen hebt zal die weer totaal waardeloos blijken tegen de Zuid-Afrika variant
En wat de nieuwe varianten betreft: liever enige bescherming via een vaccin dan helemaal geen bescherming, zou ik denken ...