Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Dat was toen, we zijn nu december 2021. Een andere golf, andere oorzaken … maar toch dikwijls dezelfde remedies.GroupB schreef: ↑3 december 2021, 17:48 Laten we niet vergeten dat onze experten in 2020 herhaaldelijk gezegd hebben dat kinderen niet de motor zijn . En iedere ouder/grootouder krijgt er tijdens de eerste levensjaren van een kind/kleinkind mee te maken denk ik.
=> kind verkouden, mama en papa verkouden
=> kind schijterij en of braken, mama en papa schijterij en of braken
Dat van Ranst en co nu staan te roepen dat kinderen de motor zijn tja 0,0 geloofwaardigheid.
Ik zou eerder zeggen => te weinig testcapaciteit om kindjes te testen . Zoals ik hier al eerder aanhaalde, mijn dochter moest niet getest worden bij milde symptomen.m-peeters schreef: ↑3 december 2021, 18:20Dat was toen, we zijn nu december 2021. Een andere golf, andere oorzaken … maar toch dikwijls dezelfde remedies.GroupB schreef: ↑3 december 2021, 17:48 Laten we niet vergeten dat onze experten in 2020 herhaaldelijk gezegd hebben dat kinderen niet de motor zijn . En iedere ouder/grootouder krijgt er tijdens de eerste levensjaren van een kind/kleinkind mee te maken denk ik.
=> kind verkouden, mama en papa verkouden
=> kind schijterij en of braken, mama en papa schijterij en of braken
Dat van Ranst en co nu staan te roepen dat kinderen de motor zijn tja 0,0 geloofwaardigheid.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Over de 55.000 mensen die elk jaar (150 per dag) aan kanker of vaat/hartziekten sterven zullen we het maar niet hebben zeker. Ook niet over de 72.000 kanker diagnoses per jaar. En best ook niet over het aantal ziekenhuisbedden die deze ziektes jaar in jaar uit innemen en al zeker niet over het verloren aantal levensjaren en verloren levenskwaliteit hé. Daartegen is corona maar klein bier maar dat komt niet dagelijks in het nieuws of daarvoor worden geen maatregelen afgekondigd.
Ach ja, anderen hier hebben al luidop geroepen dat ze nooit akkoord zouden gaan met het laten testen van hun kinderen. Een stokje in je neus zou immers een levenslang drama bij het kind kunnen veroorzaken
Flauwe vergelijking. Kanker, hart-en vaatziekten zijn niet besmettelijk.verbanneling schreef: ↑3 december 2021, 18:28Over de 55.000 mensen die elk jaar (150 per dag) aan kanker of vaat/hartziekten sterven zullen we het maar niet hebben zeker. Ook niet over de 72.000 kanker diagnoses per jaar. En best ook niet over het aantal ziekenhuisbedden die deze ziektes jaar in jaar uit innemen en al zeker niet over het verloren aantal levensjaren en verloren levenskwaliteit hé. Daartegen is corona maar klein bier maar dat komt niet dagelijks in het nieuws of daarvoor worden geen maatregelen afgekondigd.
Ziekenhuizen worden niet overspoeld door mensen met kanker en hart-en vaatziekten. En zij blijven geen weken op IC liggen.
Deze mensen zijn net het slachtoffer van de huidige situatie. Hun levensreddende operaties worden uitgesteld door het gedrag van egoïsten.
Je vergeet dat jij bijvoorbeeld ook straks een hartaanval of kanker kunt krijgen. Benieuwd of je er dan nog zo over denkt als ze tegen jou gaan zeggen dat je niet geopereerd kan worden omdat het vol ligt met ongevaccineerden.
En dat het geen vierde golf van de schoolkinderen is of van de niet-gevaccineerden.
Of dat een vaccin riskanter is dan een covid besmetting.
Dat het recht op het blijven beoefenen der kindjes' hobby's absolute prioriteit is.
Het is allemaal wel iets zeker ?
Denk er gewoon het jouwe van en laat ze maar toeteren.
Als ik zelf milde symptomen heb ga ik even iets meer in quarantaine dan anders, ga ik in de garage slapen en mijn vrouw in de slaapkamer, en hou ik een week (of 2)aan een stuk 1,5 tot 2 meter afstand van iedereen.
Me laten testen : als ik niet besmet ben (zou zijn) ga ik niet in de rij staan bij het lokale testcentrum tussen van die slimmeriken die denken dat de afstand die je moet houden 1,5 cm is in plaats van 1,5 meter.
Of dat een vaccin riskanter is dan een covid besmetting.
Dat het recht op het blijven beoefenen der kindjes' hobby's absolute prioriteit is.
Het is allemaal wel iets zeker ?
Denk er gewoon het jouwe van en laat ze maar toeteren.
Als ik zelf milde symptomen heb ga ik even iets meer in quarantaine dan anders, ga ik in de garage slapen en mijn vrouw in de slaapkamer, en hou ik een week (of 2)aan een stuk 1,5 tot 2 meter afstand van iedereen.
Me laten testen : als ik niet besmet ben (zou zijn) ga ik niet in de rij staan bij het lokale testcentrum tussen van die slimmeriken die denken dat de afstand die je moet houden 1,5 cm is in plaats van 1,5 meter.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Lang geleden dat er nog eens wat cijfers werden gepost:
Over de Zweedse prestatie hebben we het hier al in 't lang en in 't breed gehad. Maar merk ook de prestatie van het VK op, dat sinds het de hysterie van de smetvrezers heeft laten varen ook goede resultaten neerzet. En dat zonder de burgers te pesten met immer wisselende 'maatregelen'.
De toestand momenteel:
Of hebben de Belgen dan toch de slechtste genen van de Galliërs?
En Jambon doet helemaal niet denigrerend over leraars:
Hat tip
Jongens toch, wat hebben wij als volk toch misdaan om zulke politiekers te krijgen
Over de Zweedse prestatie hebben we het hier al in 't lang en in 't breed gehad. Maar merk ook de prestatie van het VK op, dat sinds het de hysterie van de smetvrezers heeft laten varen ook goede resultaten neerzet. En dat zonder de burgers te pesten met immer wisselende 'maatregelen'.
De toestand momenteel:
En Jambon doet helemaal niet denigrerend over leraars:
Hat tip
Jongens toch, wat hebben wij als volk toch misdaan om zulke politiekers te krijgen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
We zijn weer goed bezig in België.
Binnenkort weer menige studies/krantenberichten/analyses/posts/... om te zeggen dat we helemaal niet bij de slechtste van de klas behoren. Dat we fier moeten zijn op de ploeg van 11 miljoen. En op de ploegleiders van de federale regering natuurlijk.
Binnenkort weer menige studies/krantenberichten/analyses/posts/... om te zeggen dat we helemaal niet bij de slechtste van de klas behoren. Dat we fier moeten zijn op de ploeg van 11 miljoen. En op de ploegleiders van de federale regering natuurlijk.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Benieuwd of ze nog zouden durven komen aandraven met het riedeltje dat wij de beste tellers ter wereld zijn
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Inderdaad zeer slechte cijfers. Met dank aan Jan “euh, het huis staat nog niet in brand , euh” Jambon en Benny Weyts. Nog 2 jaar volhouden en we zijn van die dorps politiekers af. Dan worden ze , zoals de gewoonte is bij N-VA en CD&V , weg gepromoveerd naar Europa.
Over de week extra kerstvakantie maakte iemand gisteren de vergelijking: het huis staat in brand maar de brandweer komt pas binnen drie weken blussen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Toen zijn mediageilheid hem nog niet belette van helder na te denken:
Tweet:
Tweet:
En ook deze is er boenk op:De chaos in de lagere scholen wordt niet veroorzaakt "door het virus" maar door het beleid, nl door de politieke keuze om de viruscirculatie daar te detecteren en te bestrijden. Laat het virus er waaien en geef boosters aan leerkrachten die dat willen. Probleem opgelost.
Een overheid die na 2 jaar epidemie en 4 (!) opeenvolgende corona-golven toch nog kinderkankerbehandelingen moet uitstellen, bij een IC-piek die vér onder die van 1ste en 2de golf ligt, is een falende overheid. Stop met vingerwijzen. Kijk naar uzelf. Fiks het probleem.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ja, het zal aan onze genen liggen, aan het aantal politiekers, experten en comités per 100.000 inwoners kan het alvast niet liggen, daar staan we zonder twijfel bovenaan de rankingCarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 07:27
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Of ze kunnen geld verbranden, gaan studeren in Engeland en zonder verkozen te worden federaal minister worden namens Vooruit, en daar, samen met “Italian loverboy” De Croo, een marionettenregering leiden die achter de coulissen door Magnette en Di Rupo wordt geleid ...Brembos schreef: ↑4 december 2021, 07:56 Inderdaad zeer slechte cijfers. Met dank aan Jan “euh, het huis staat nog niet in brand , euh” Jambon en Benny Weyts. Nog 2 jaar volhouden en we zijn van die dorps politiekers af. Dan worden ze , zoals de gewoonte is bij N-VA en CD&V , weg gepromoveerd naar Europa.
De ploeg van 11 miljoen heeft nooit bestaan, zoveel is duidelijk. Het was enkel mislukte PR-propaganda van De Croo.centiem schreef: ↑4 december 2021, 07:46 We zijn weer goed bezig in België.