Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Tuttut. We kunnen voortaan afspreken met familie of vrienden in de Colruyt bij de wijnproeverij ...
Mogen we afspreken met familie in de Hema? De Croo: “Ja, misschien met een mondmasker”
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
CarpeNoctem schreef: ↑25 april 2020, 14:22Tuttut. We kunnen voortaan afspreken met familie of vrienden in de Colruyt bij de wijnproeverij ...
Mogen we afspreken met familie in de Hema? De Croo: “Ja, misschien met een mondmasker”
En als je naar het park gaat wandelen, mag je dan ook even uitrusten, of moet je in beweging blijven?
Mogelijk mag je in een park enkel gaan zitten op een bank als die naast een vijver staat, EN als je een hengel bijhebt?
En gaan ze je de toegang tot het station/trein ontzeggen als je geen mondmasker aanhebt. Gaat op elke trein politie patrouilleren om mondmaskerloze reizigers te beboeten?
Regeltjes zijn allemaal mooi, maar ze ook doen naleven is nog iets heel anders... Want er zijn helaas nog altijd genoeg mensen die geen gezond verstand hebben...
Als ik dat hier allemaal lees heb ik al spijt dat ik die persconferentie met Powerpoint niet heb gezien.
Het moet een klucht als deze geweest zijn
https://www.youtube.com/watch?v=QRn9mIX9-BI
Het moet een klucht als deze geweest zijn
https://www.youtube.com/watch?v=QRn9mIX9-BI
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Niet getreurd. De DVD komt spoedig uit. En ze gaan een jaarlijkse herhaling afspelen met Nieuwjaar
Gelukkig was de witte wijn excellent ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Nu blij dat ik mijn mombakkes en wegwerphandschoenen vanaf het begin gedragen heb, ondanks de leugens van Van Ranst en de betweterij van sommige Spaargidsers (raar hoe in tijden van nood zelfverklaarde deskundigen als kool uit de grond wassen).
(moet even hoesten, geen erg hoor)
Was wel de risee in den Aldi. Had er daar enkele jaren een aantal gekocht (ffptweetjes). Ze zijn nu hun gewicht in goud waard.
(moet even hoesten, geen erg hoor)
Was wel de risee in den Aldi. Had er daar enkele jaren een aantal gekocht (ffptweetjes). Ze zijn nu hun gewicht in goud waard.
Ik kijk al uit naar de volgende aflevering van De Nationale Veiligheidsraad
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Ondertussen in de Fédération Wallonie - Bruxelles: in de Franstalige kranten geen enkele commentaar op het geklungel van de persconferentie.
Wilmès is daar net niet heilig verklaard.
Het blijft toch iets apart, zo in een land wonen met twee democratieën.
Wilmès is daar net niet heilig verklaard.
Het blijft toch iets apart, zo in een land wonen met twee democratieën.
Ik kijk al uit naar de commentaar op deze presentatie door onze onze vriend Risitas...
https://www.youtube.com/watch?v=4xGRkpriTEY
https://www.youtube.com/watch?v=fwFCYaVjNVA
...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En ondertussen stelt Jambon voor om moederdag een week uit te stellen. Ik weet stilaan niet meer of we nu moeten lachen of huilen. Beseffen die gasten eigenlijk echt niet dat ze alle krediet aan het verliezen zijn. Het VB lacht zich echt wel kapot in deze dagen. Die moeten voor de volgende verkiezingen geen campagne meer voeren. Dat doen de anderen wel voor hen.