Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Dan heb je op dat moment toch wel een dikke ronkende scheet gelaten mag ik hopen.
Mits de nuttiging van het juiste 'voedsel' is dat trouwens de perfecte methode om voldoende afstand te creëren, als de rest zijn maar 'praatjes'.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
https://www.pzc.nl/schouwen-duiveland/b ... ~ae06b042/
Toen ik er laatst was was daar totaal niks van te werken (maar toen was het wél strandweer en echt broeierig in de binnenstad).
-
- Hero Member
- Contacteer:
Even misschien iets geks.
Ik merk datk sociaal leven tijdens deze tijd enorm miste maar ik moet zeggen dat ik me 95 procent van de tijd niet heb verveeld.
Zijn er nog mensen die dat merken?
En ik game niet eens meer en toch niet verveeld.
Ik merk datk sociaal leven tijdens deze tijd enorm miste maar ik moet zeggen dat ik me 95 procent van de tijd niet heb verveeld.
Zijn er nog mensen die dat merken?
En ik game niet eens meer en toch niet verveeld.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Doe ik altijd en zit daar nog veel meer afgezonderd van iedereen dan hier.
Maar gewone, domme Belgen mogen niet op een vliegtuig stappen... Terwijl een Congolese zakkenvuller zonder problemen een privébezoek aan België kan brengen... Was de Schengenzone niet gesloten?
-
- Hero Member
- Contacteer:
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Zoals net gezegd in een ander topic... De toeristen die geen enkel land graag ziet komen... Hollanders (en Engelsen).
-
- Hero Member
- Contacteer:
Alleen hebben we hier ook last van noord fransenPinkPanther1970 schreef: ↑8 juli 2020, 11:48 Zoals net gezegd in een ander topic... De toeristen die geen enkel land graag ziet komen... Hollanders (en Engelsen).
https://www.hln.be/reizen/feestende-ned ... ~a1d9d789/
De Hollanders zijn ook niet overal even geliefd dan hier op het forum.
De Hollanders zijn ook niet overal even geliefd dan hier op het forum.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
De souche?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nja pink haah ze worden hier gewoon ingevoerd met bussen
Nja beetje achtergrond:
Normaal duurt het nachtleven hier tot 6.00 uur ’s ochtends, maar nu moet iedereen om 1.00 uur naar huis. En daar hebben die gasten het natuurlijk moeilijk mee.” Desmet bevestigt ook dat het vooral Nederlandse jongeren zijn die na sluitingsuur op het plein ‘blijven plakken’.
Dat er op korte termijn een oplossing moet komen, is duidelijk. Volgens Desmet kon het brandje wel relatief snel geblust worden. “We willen ook niet als militairen optreden: de situatie kon met de nodige beredenering opgelost worden. Correct en efficiënt ingrijpen, lijkt ons nog steeds de beste methode. Later op de dag hebben we wel overleg met het gemeentebestuur wat we gaan doen.” Volgens de buurtbewoners en de politie ligt het probleem ook niet bij de danscafés op het Verweeplein: die werken allemaal netjes mee en sluiten correct. “We zijn een toeristische gemeente die veel bezoekers aantrekken. Door de coronamaatregelen staan we deze zomer voor extra maatregelen.” Burgemeester Leopold Lippens is bezig met de kwestie: hij kon in de voormiddag nog niet reageren omdat hij midden in een overleg zat.
Nja beetje achtergrond:
Normaal duurt het nachtleven hier tot 6.00 uur ’s ochtends, maar nu moet iedereen om 1.00 uur naar huis. En daar hebben die gasten het natuurlijk moeilijk mee.” Desmet bevestigt ook dat het vooral Nederlandse jongeren zijn die na sluitingsuur op het plein ‘blijven plakken’.
Dat er op korte termijn een oplossing moet komen, is duidelijk. Volgens Desmet kon het brandje wel relatief snel geblust worden. “We willen ook niet als militairen optreden: de situatie kon met de nodige beredenering opgelost worden. Correct en efficiënt ingrijpen, lijkt ons nog steeds de beste methode. Later op de dag hebben we wel overleg met het gemeentebestuur wat we gaan doen.” Volgens de buurtbewoners en de politie ligt het probleem ook niet bij de danscafés op het Verweeplein: die werken allemaal netjes mee en sluiten correct. “We zijn een toeristische gemeente die veel bezoekers aantrekken. Door de coronamaatregelen staan we deze zomer voor extra maatregelen.” Burgemeester Leopold Lippens is bezig met de kwestie: hij kon in de voormiddag nog niet reageren omdat hij midden in een overleg zat.
Dat is hier nu net het probleem in dit fucking land. Iedereen moet hier met de nodige voorzichtigheid behandeld worden wegens lange teentjes. Dus zelfs al zetten ze een hele buurt op stelten en wordt de politie verrot gescholden dan moet je tegenwoordig als agent nog opletten wat je zegt dankzij de politieke correctheid. In plaats van correct en efficiënt ingrijpen moest Desmet gezegd hebben "politiek correct en als mietjes ingrijpen". Denken ze dat de Hollandertjes nu niet meer gaan terugkomen omdat de politie gesmeekt heeft om niet meer terug te komen.
Ze zouden beter eens als militairen optreden en ze terug naar Rutteland kloppen.
Ze zouden beter eens als militairen optreden en ze terug naar Rutteland kloppen.
Door wat traangas over die groepen te spuiten zou het vlug opgelost zijn.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Denk dat die allemaal zo high lopen dat ze dat traangas niet voelen...
Ik geef je 100% gelijk maar als ze er op "kloppen" zal het 5 minuten duren vooraleer het op de "sociale" media staat en dan staat het land weer in rep en roer.
Je zal maar "flik" zijn in ons belgenlandje, letterlijk een pispaal ... net het omgekeerde als bv. in de vs ... daar zal je niet "messen" met een flik of binnen de paar seconden lig je in je onderbroek op de grond en een copknee in je nek, of je daarna nog kan ademen is kwestie van je huidskleur.