Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ach, troost u anti-mondmasker elite, de volgende pandemie komt eraan, waarbij niets meer zal helpen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200710_93441301
En gaan we niet dood aan de nieuwe pandemie, dan is er ook nog de builenpest, die ze nu proberen af te wimpelen als faits-divers, 'dat onder controle is':
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/wh ... ~a1533af9/
Terug naar de Middeleeuwen dus!
Moge de sterkste winnen......
En gaan we niet dood aan de nieuwe pandemie, dan is er ook nog de builenpest, die ze nu proberen af te wimpelen als faits-divers, 'dat onder controle is':
Ik ben eens benieuwd als een van die 4 overlijdens ocharme een van jouw ouders, broers, zusters, kinderen, vrouw, man, zou zijn, je ook nog zo laatdunkend zou reageren.
En als dan bovendien ook nog eens zou blijken dat ze via jou besmet geraakt zijn, omdat je je niet veel aantrekt van de preventieve maatregelen, zou je dat dan ook maar ocharme 1 extra overlijden noemen ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Kheb het al geschreven ik ga me beschermen met een mondmasker ma idc of ik het goed aan heb.
Als de overheid mij voorlegt omwille van iets heel belangrijk namelijk tekort aan en dan men leven laat riskeren vo 3 maanden dan moet ge mij niet meer wijsmaken en dan riskeer k het zelf wel.
Als de overheid mij voorlegt omwille van iets heel belangrijk namelijk tekort aan en dan men leven laat riskeren vo 3 maanden dan moet ge mij niet meer wijsmaken en dan riskeer k het zelf wel.
Wel, er bestaan maskers die uzelf beschermen. Dus als alle "snowflakes" die bang zijn om besmet te worden er zo eentje dragen is het probleem opgelost.sintorama schreef: ↑10 juli 2020, 16:11 Moesten mondmaskers jezelf adequaat beschermen dan droeg (bijna) iedereen ze vanzelf. En daarom dus een verplichting. Prima zaak. Snowflakes die hun vrijheid beperkt zien, die schrik hebben niet te kunnen ademen: fuck off. Wie geen mondmasker draagt is een viespeuk.
Maar dan worden ze natuurlijk zichtbaar geconfronteerd met het feit dat ze een minderheid vormen. Iemand met genoeg zelfvertrouwen zal daarvoor zijn schouders ophalen en denken "laat die anderen doen wat ze willen, ik ben beschermd". Maar zo zijn de "snowflakes" niet, ze voelen zich onzeker en willen dat hun grote broer (de overheid) alle andere ook verplicht om hetzelfde te doen, zodat ze zich "normaal" kunnen voelen.
Niemand zegt dat je belachelijk bent met een masker, maar je bent wel belachelijk als je niet omkan met de keuzes die anderen maken.
Ah, de kindjes vinden het grappig. Mooi ! Jullie maken er echt een sport van om woorden en zinnen om te draaien. Il faut le faire! Neen, het heeft niet veel levens gered, maar wel het mijne. Gelukkig ben ik geen leraar, wat zo'n kinderen kunt ge moeilijk iets bijbrengen. Hopeloos.
Ik begin me toch af te vragen wat ze daar in China allemaal aan het uitvreten zijn. Is er daar ergens een boosaardige bioloog die iets wil doen aan de overbevolking ofzo?DNE2018 schreef: ↑10 juli 2020, 16:47 Ach, troost u anti-mondmasker elite, de volgende pandemie komt eraan, waarbij niets meer zal helpen.
Of is het gewoon een kwestie van matige voedselhygiëne?
[/quote]
Altijd verplicht geweest in DE, zet ik daar ook zonder probleem op. Alleen hier in BE vertik ik het
[/quote]
Dat is toch wel een bijzonder idioot argument, is het virus in DE dan besmettelijker dan in BE ?
Ik heb hier trouwens nog geen enkel deftig argument gelezen waarom het toch oh zo een ramp is om, terwijl je in een winkel bent, even dat masker op te zetten, het lijkt wel of de tegenstanders bang zijn om ter plaatse dood te vallen of zo als ze ook maar 1 seconde zo een masker zouden opzetten.
Altijd verplicht geweest in DE, zet ik daar ook zonder probleem op. Alleen hier in BE vertik ik het
[/quote]
Dat is toch wel een bijzonder idioot argument, is het virus in DE dan besmettelijker dan in BE ?
Ik heb hier trouwens nog geen enkel deftig argument gelezen waarom het toch oh zo een ramp is om, terwijl je in een winkel bent, even dat masker op te zetten, het lijkt wel of de tegenstanders bang zijn om ter plaatse dood te vallen of zo als ze ook maar 1 seconde zo een masker zouden opzetten.
Klopt.pukkie007 schreef: ↑10 juli 2020, 17:10 Ah, de kindjes vinden het grappig. Mooi ! Jullie maken er echt een sport van om woorden en zinnen om te draaien. Il faut le faire! Neen, het heeft niet veel levens gered, maar wel het mijne. Gelukkig ben ik geen leraar, wat zo'n kinderen kunt ge moeilijk iets bijbrengen. Hopeloos.
Vond het goed gevonden.
Als we al niet meer mogen lachen, desnoods met onszelf, is het al ver gekomen.
Om je terwille te zijn, ik heb er wel het een en ander van opgestoken.
Dat kan het niet zijn want als ze in het buitenland zijn maken sommigen er blijkbaar geen probleem van.
Het argument blijkt te zijn:
Blijkbaar zijn de mondmaskers in het buitenland van een andere fabrikaat dan ondergoedstof?GreenDean schreef: ↑10 juli 2020, 13:45 Alleen hier in BE vertik ik het omdat de 'experten' ze eerst afraadden (we hadden ze niet, hè) om ze nu te verplichten. Ik laat me de les niet spellen door een bende incompetente, zatte, en vooral, criminele circusapen in brussel. Ik zal vandaag nog rap, zonder mondmasker, gaan oppikken wat ik nog in BE koop. Tot deze volksverlakkerij van een maatregel teruggedraaid wordt, zal ik met plezier de grens overrijden en hier geen cent uitgeven waar men mij meent te moeten verplichten een onderbroek voor mijn muil te binden.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 10 juli 2020, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor mij ik ga hem dragen maar ik ga er Nie druk in maken dat ik hem goed draag of niet.
Als Maggie de block zegt. Vals gevoel van veiligheid tis Nie nodig ipv gewoon fucking de waarheid te zeggen en te zeggen van er zijn mondmaskers tekort. Mij daarna 3 maanden men leven laat riskeren. Waarom zou ik ze nog geloven?
Dus ik doe het zaan omdak ze het me verplichten maar ze gaan mij Nie zeggen hoe ik hem zaan moet doen of reinigen want ik care er niet mee om. Als zij haar fouten niet wil toegeven ga ik zeker ook Nie de mijne toegeven.
Als Maggie de block zegt. Vals gevoel van veiligheid tis Nie nodig ipv gewoon fucking de waarheid te zeggen en te zeggen van er zijn mondmaskers tekort. Mij daarna 3 maanden men leven laat riskeren. Waarom zou ik ze nog geloven?
Dus ik doe het zaan omdak ze het me verplichten maar ze gaan mij Nie zeggen hoe ik hem zaan moet doen of reinigen want ik care er niet mee om. Als zij haar fouten niet wil toegeven ga ik zeker ook Nie de mijne toegeven.
Dat laatste is dan ook overbodig.
Ze zijn overduidelijk. Dat behoeft geen verdere uitleg.
Ze zijn overduidelijk. Dat behoeft geen verdere uitleg.
The Daily Liar Show, mondmisbaksels door Marc Van Ranst:
https://www.facebook.com/kristof.ector/ ... 7746547954
Filmpje!
https://www.facebook.com/kristof.ector/ ... 7746547954
Filmpje!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat behoeft geen verdere uitleg?
Leg ji jda dan uit aan 10000 doden da een minister een leugen verspreid dat het niet nodig is omwille van een tekort en daar gewoon niet zegt wat het is?
Ik vind da zij deels verantwoordelijk is voor die doden en als ge da Nie toegeeft wel dan sta je bij mij ook op een slecht blaadje.
Ik kon 3 maanden besmet worden door het risico van geen mondmasker te dragen en gij vind da allemaal maar normaal.
Wel ik zeg je daar luister ik niet meer naar en ik volg geen bevelen op die mij gegeven zijn na dit schandaal.
Leg ji jda dan uit aan 10000 doden da een minister een leugen verspreid dat het niet nodig is omwille van een tekort en daar gewoon niet zegt wat het is?
Ik vind da zij deels verantwoordelijk is voor die doden en als ge da Nie toegeeft wel dan sta je bij mij ook op een slecht blaadje.
Ik kon 3 maanden besmet worden door het risico van geen mondmasker te dragen en gij vind da allemaal maar normaal.
Wel ik zeg je daar luister ik niet meer naar en ik volg geen bevelen op die mij gegeven zijn na dit schandaal.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell