Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Jij hebt er toch geen last van dat iemand een masker draagt in zijn auto, waarom moet je je er dan druk over maken? Trouwens, misschien is dat een thuisverpleegster die tussen haar klanten in haar masker niet afzet, iemand die twee of drie winkels na elkaar moet doen, enz.Aerolla schreef: ↑17 juli 2020, 10:46 Agreed
Uit mijn risico-analyse blijkt bijvoorbeeld da ik geen mondmasker hoef te dragen als ik alleen in de auto zit.
Als ik rondkijk zie ik mensen die dit blijkbaar catalogeren als een groot risico op besmetting.
Dat mogen ze doen, maar ik stel er toch mijn vragen bij...
Daar gaat het over: als je alleen in de auto zitten als groot risico ziet, dan kan je maatregelen nemen, maar dat is het gevolg van jouw risico-analyse, en je mag niet verwachten dat ik dat ga doen, want mijn risico perceptie is blijkbaar anders.
Inmiddels een interessant stukje over de situatie in Antwerpen in dS Avond. Er komen meer details beschikbaar.
Provinciegouverneur Cathy Berx spreekt ferme taal:
Ja, mensen, Corona doet de dingen echt veranderen !
Goh... verrassing.Marokkaanse namen
Het Agentschap Zorg & Gezondheid vermoedt dat het virus ook rondgaat in de Marokkaanse gemeenschap. ‘Veel bevestigde gevallen zijn personen met Marokkaanse namen en zijn familie van elkaar.
Provinciegouverneur Cathy Berx spreekt ferme taal:
De Marokkaanse tumor wordt dus microchirurgisch uit de Stad Antwerpen verwijderd ?Microchirurgisch
De stad Antwerpen weer in een gedeeltelijke lockdown? ‘Nee’, zegt provinciegouverneur Cathy Berx (CD&V) afgemeten. ‘We zullen microchirurgisch te werk gaan.
(...)
Berx verwijst naar het bestrijden van kanker. ‘Als iemand een specifieke tumor heeft, dan ga je toch ook niet de hele persoon bestralen en andere cellen kapotmaken?’
Ja, mensen, Corona doet de dingen echt veranderen !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier een filmpje van één van de viroleugen aan 't werk in tempore non suspecto.
Ook een mooi stukje over hun ontkenningsfase dat reeds dateert van 9 mei maar nog niets aan actualiteit heeft ingeboet.
Ook een mooi stukje over hun ontkenningsfase dat reeds dateert van 9 mei maar nog niets aan actualiteit heeft ingeboet.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Kijk, men spreekt terecht schande van de doofpotoperatie na Chernobyl maar ze zijn hier geen haar beter. Liegen en bedriegen kunnen ze als de beste, zowel virologen als politici.
Hoelang is het geleden dat burgemeester van Deinze op zijn beurt maskers verplichtte in o.a. warenhuizen. Hoe snel is hij niet teruggefloten door De Crem en de gouverneur.CarpeNoctem schreef: ↑17 juli 2020, 17:27 Hier een filmpje van één van de viroleugen aan 't werk in tempore non suspecto.
En wat zien we, amper een 10 tal dagen later ...
Hoe geloofwaardig zijn de bestaande federale en vlaamse regeringen nog???
Geef mij maar nieuwe verkiezingen, of het beter zal zijn valt af te wachten, maar bepaalde ego's mogen m.i. definitief verdwijnen.
Bij nieuwe verkiezingen gaan dezelfde pipo's op de lijsten staan en daarna gaan dezelfde pipo's proberen een regering te vormen na eerst een half jaar te leuteren over "het signaal van de kiezer" dat vervolgens totaal genegeerd wordt. Ik hoef geen verkiezingen, beter wordt het toch niet
Ik wel!
Ik wil op het Vlaams Ding kunnen stemmen in de hoop op een een absolute meerderheid.
Desnoods met de NVA erbij om de hoop even te vergroten.
Het wordt misschien niet beter maar het wordt wel alle dagen lachen.
Allee, als die van de NVA weer niet voortijdig gaan lopen voor een of andere prulreden.
Ik wil op het Vlaams Ding kunnen stemmen in de hoop op een een absolute meerderheid.
Desnoods met de NVA erbij om de hoop even te vergroten.
Het wordt misschien niet beter maar het wordt wel alle dagen lachen.
Allee, als die van de NVA weer niet voortijdig gaan lopen voor een of andere prulreden.
Liever geen fascisten aan de macht. Wanneer je de retoriek van Filiberke van Schoten , Dries Plastron en Barbara Identiteitskaart hoort dan kan je die toch niet serieus nemen...
En diegene die nu de dienst uitmaken kun je wel serieus nemen?
Ik sta elke dag op straat tussen de mensen en afgaande op hun commentaren kun je er van uitgaan dat wanneer er nu verkiezingen komen het VB een verpletterende overwinning zal behalen.
Ik sta elke dag op straat tussen de mensen en afgaande op hun commentaren kun je er van uitgaan dat wanneer er nu verkiezingen komen het VB een verpletterende overwinning zal behalen.
Crevits en Somers klimmen bang uit een achterraam om interviews te vermijden
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/17 ... juli-2020/De Smedt merkt nog iets merkwaardigs op. "Mijn collega's klankvrouw en cameraman kwamen net aan en zagen dat via een achterraam Hilde Crevits en Bart Somers naar buiten klauterden. De woordvoerders van de Vlaamse regering benadrukken dat we daar absoluut geen kwaad moeten achter zoeken omdat Bart Somers blijkbaar dringend weg moest, en dat dit de kortste weg was om te vertrekken. Toch wel merkwaardige taferelen."
Ja en dan? Het zijn geen Vlaamse verkiezingen hé, de PS samen met het VB in een regering
Tuurlijk niet, dus blijven ze verder aanmodderen om deze schijndemocratie aan het infuus te houden.
Een hervorming van ons kiesstelsel is dringender nodig dan eender welke vorm van staatshervorming.
Mij lijkt gewoon in het algemeen 1 zetel per 50.000 stemmen billijk. En dan, als er 200.000 mensen blanco stemmen, 4 zetels leeg laten in het parlement.
Mocht een Vlaamse stem even goedkoop zijn als een Waalse, hadden we nu alvast niét het probleem dat de PS zich ´incontournable´ kon wanen.
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/vlaa ... ~a8f7b0fd/
Mij lijkt gewoon in het algemeen 1 zetel per 50.000 stemmen billijk. En dan, als er 200.000 mensen blanco stemmen, 4 zetels leeg laten in het parlement.
Mocht een Vlaamse stem even goedkoop zijn als een Waalse, hadden we nu alvast niét het probleem dat de PS zich ´incontournable´ kon wanen.
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/vlaa ... ~a8f7b0fd/
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Strikt genomen zitten we nu met een technocratie, "experten" vertellen de pipo's wat ze moeten doen, en die bakken er vervolgens niks van. Als we die pipo's nu eens collectief ontslaan en voort doen met Van Ranst en co.