Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Brussel is blijkbaar een andere wereld. Hier moet je ze constant dragen ook in de gangen van het gebouw. Mag enkel af wanneer je aan je eigen bureau zit.Aerolla schreef: ↑4 augustus 2020, 12:52Ik heb echt nog nooit aan agent gezien met een mondmasker...anonymous schreef: ↑4 augustus 2020, 11:57 Agenten, verplegers en dokters moeten trouwens hun ganse shift een mondmasker dragen en dan ook nog eens wanneer ze na hun shift naar de winkel gaan. Denk je dat die dat zo leuk vinden? En jullie moeten een halfuurtje per dag eentje dragen en het is het einde van de wereld.
Maar ik denk dat het sterk afhangt van het korps, alleszins in Brussel is het zonder mondmasker te doen
Jezelf niet te veel eer toekennen.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 11:43 Ik werk hier op nogal wat mensen hun zenuwen met mijn afbeeldingen
Het begint alleen een beetje afgezaagd te worden dat je elders op het internet (wat iedereen die er interesse in had dus al lang had kunnen aanschouwen in de juiste context) wat knipt en hier dropt. Nul toegevoegde persoonlijke waarde. Nul eigen creativiteit en inspanning.
Het zijn niet jouw afbeeldingen. Dat is net het punt. Je teert op de creativiteit van anderen. Lui zweet noemen ze dat hier.
Moesten het wel je eigen afbeeldingen zijn geweest: driedubbel chapeau.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jefdewit schreef: ↑4 augustus 2020, 13:29Jezelf niet te veel eer toekennen.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 11:43 Ik werk hier op nogal wat mensen hun zenuwen met mijn afbeeldingen
Proven my point. Ik wist alleen niet dat het zo diep zat
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Er is dan ook niemand die bestrijdt dat Pukkie zijn eventuele sanctie niet zou mogen aanvechten.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 12:12 Als die agenten, verplegers en dokters vinden dat een mondmaskerplicht voor hen ridicuul is mogen ze dat gerust ook aankaarten.
Zelfs FTP heeft hem de weg gewezen.
De overheid bevoegd om hem te sanctioneren (we weten nog altijd niet wie) zal dan wel oordelen of de verbalisant ridicuul optrad of gerechtvaardigd.
Niemand hier kent immers de ware aard van de omstandigheden.
Er zijn immers altijd minstens twee kanten aan een verhaal.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, en Pukkie dan?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik heb bij herhaling hier al gezegd dat ik uit principe tegen een verplichting tot mondmaskerplicht ben.
Maar ik denk (van mij weet ik het zeker, FTP moet het maar bevestigen of ontkennen) dat o.a. FTP en ikzelf ons zelf een (strenge) lock down hebben opgelegd juist omdat we buiten kwamen en door wat we daar allemaal zagen. Dan ben ik idd achter mijn oren beginnen te krabben en heb er mijn besluiten uit getrokken.
Zouden er in die regio die avond dan echt zoveel coronaboetes zijn uitgeschreven?
En je kan alsnog selecteren op beroep.
Klopt. Ik kom enkel buiten om naar de winkel te gaan, met mijn honden te wandelen en mijn moedertje te bezoeken.Jefdewit schreef: ↑4 augustus 2020, 13:41 Maar ik denk (van mij weet ik het zeker, FTP moet het maar bevestigen of ontkennen) dat o.a. FTP en ikzelf ons zelf een (strenge) lock down hebben opgelegd juist omdat we buiten kwamen en door wat we daar allemaal zagen. Dan ben ik idd achter mijn oren beginnen te krabben en heb er mijn besluiten uit getrokken.
Idd, hij kwam precies bij je aan.CarpeNoctem schreef: ↑4 augustus 2020, 13:33 Proven my point. Ik wist alleen niet dat het zo diep zat
Je weet wel schelden en teken van....
Dat is dus één kant van het verhaal.
En nog anoniem ook. Waarde = nul.
CD, ik had je intelligenie toch hoger ingeschat.
Alles wat op internet geschreven wordt zo maar, zonder bewijs, voor waar aannemen? Ts, ts, ts.
Tot het tegendeel bewezen is wil ik hem zelfs geloven.
Maar ik had toch graag de versie van de andere partij gehoord om het totale plaatje te kennen.
We kunnen natuurlijk altijd eens naar de lokale politiezone bellen en vragen waarom de lokale agenten daar ongemaskerd rondrijden, ongemaskerd uitstappen en eenzame burgers met hun hond, zonder iemand anders in het rond, verbaliseren.
Zou dat niet tegen de geest van de wet zijn?
Benieuwd naar het antwoord.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 4 augustus 2020, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad er zijn 2 kanten aan dit verhaal.
De ene kant heb je al kunnen lezen. De meesten doen het af als een broodje aap. Fair enough.
De andere kant moet ik jullie ( voorlopig) schuldig blijven. Ik hou me er wel aan het te posten van zodra het in mijn bezit is. Ik heb geen afschrift van de verbalisant gekregen, de naam van de officier in dienst kan ik jullie dus ook niet geven. Dit mag ik trouwens ook niet. Ik kan hier misschien wel een vrijwilliger in vertrouwen nemen. Het moet dan wel iemand zijn waar 'jullie' wel vertrouwen in hebben.
Voor mij mag dit dossier voorlopig in de schuif. Tijd voor andere klokken.
De ene kant heb je al kunnen lezen. De meesten doen het af als een broodje aap. Fair enough.
De andere kant moet ik jullie ( voorlopig) schuldig blijven. Ik hou me er wel aan het te posten van zodra het in mijn bezit is. Ik heb geen afschrift van de verbalisant gekregen, de naam van de officier in dienst kan ik jullie dus ook niet geven. Dit mag ik trouwens ook niet. Ik kan hier misschien wel een vrijwilliger in vertrouwen nemen. Het moet dan wel iemand zijn waar 'jullie' wel vertrouwen in hebben.
Voor mij mag dit dossier voorlopig in de schuif. Tijd voor andere klokken.
Hahaha, Jef. Wat ben je toch selectief. Je slaat de bal hier weer behoorlijk mis. Aan jou om het uit te zoeken waar je precies de mist in ging. Have fun.