Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Raar dat al die virologen, epidemiologen, etc volgens jullie niet de rationele denkers zijn.
Daar zit een komplottheorie achter zeker he ?
Raar dat Duitsland met 7 keer meer inwoners een groot probleem maakt van 6500 besmettingen per dag (afgerond) maar dat in België 7950 besmettingen nog geen reden is om in gang te schieten.
En dat de rationele denkers hier dan nog altijd vinden dat er te veel hysterie, hypochondrie en paniek is.
Trump minimaliseert het virus ook nadat hij het gehad heeft. Dr. Fauci heeft een omgekeerde mening maar die zal er niet zo veel van afweten zeker he ?
Gelukkig ligt de dwaze kloot (Trump) dik achter in de peilingen.
Alhoewel... Een oude dwaze arrogante cafezuiplap als president of eentje die nog wat ouder is : het lijkt me allebei wel dik in orde.
Gisteren voerden Portugal en Frankrijk nog de noodtoestand in. Ook al geen rationele denkers daar.
Waar gaat dat toch naartoe he met de wereld.
Daar zit een komplottheorie achter zeker he ?
Raar dat Duitsland met 7 keer meer inwoners een groot probleem maakt van 6500 besmettingen per dag (afgerond) maar dat in België 7950 besmettingen nog geen reden is om in gang te schieten.
En dat de rationele denkers hier dan nog altijd vinden dat er te veel hysterie, hypochondrie en paniek is.
Trump minimaliseert het virus ook nadat hij het gehad heeft. Dr. Fauci heeft een omgekeerde mening maar die zal er niet zo veel van afweten zeker he ?
Gelukkig ligt de dwaze kloot (Trump) dik achter in de peilingen.
Alhoewel... Een oude dwaze arrogante cafezuiplap als president of eentje die nog wat ouder is : het lijkt me allebei wel dik in orde.
Gisteren voerden Portugal en Frankrijk nog de noodtoestand in. Ook al geen rationele denkers daar.
Waar gaat dat toch naartoe he met de wereld.
Haha de forumvirologen. Om je kapot te lachen. Ze beseffen niet dat zij en bij uitbreiding de 20 procent die lak hebben aan de gezondheid van de medemens eigenlijk aan de basis liggen van de maatregelen die genomen worden. Klagen over iets waar je zelf mede de oorzaak van bent.
Top en proficiat met je op natuurlijke manier opgebouwde immuniteit, weer eentje minder die een vaccin nodig heeft of het risico loopt andere mensen te besmetten. Men zou je een antistoffencertificaat moeten geven waarmee je vrijgesteld bent van alle covid maatregelen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tegen jou kun je klappenvortex schreef: ↑15 oktober 2020, 17:44Top en proficiat met je op natuurlijke manier opgebouwde immuniteit, weer eentje minder die een vaccin nodig heeft of het risico loopt andere mensen te besmetten. Men zou je een antistoffencertificaat moeten geven waarmee je vrijgesteld bent van alle covid maatregelen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Snap je het niet of wil je het niet snappen?
Ik denk dat we het al voldoende hebben uitgelegd, maar tegen beter weten in zal ik het nog eens erop wagen:
De virologen etc vertellen ons wat we moeten doen om het virus te bestrijden. Wat ze vertellen is ZELFS correct.
Echter, dat betekent niet dat dit ook het advies moet zijn wat we moeten uitvoeren.
Want: de virologen houden enkel rekening met hun winkel, namelijk het virus bestreiden, dat hebben we hun immers gevraagd. Er zijn echter nog andere belangen (niet alleen economisch, maar ook praktisch en andere gezondsheidsbelangen, die niet virus gerelateerd zijn).
Je kan die andere dingen niet zomaar negeren en de adviezen van virologen doen dit wel (wat zeker geen verwijt is naar hun toe, het ligt immers buiten hun opdracht).
Als het doel van ons leven is "virussen klein houden", dan moeten we doen wat zij zeggen, maar dat is toch het doel van ons leven niet en is strijdig met onze andere waarden en normen...
Jullie 'sociaal meedenkende hypochonders' weigeren pertinent te antwoorden op dit bovenstaand punt(logisch ook), in plaats daarvan vertel je liever dat we geloven in komplottheorieën, dat we extreem-rechts en asociaal zijn.
Volgens jou zouden wij (de 'rationelen') allemaal ontkenners zijn: noem me aub 1 iemand hier die het virus ontkent...
NIEMAND
Wel, ik ben alvast blij, dat CN weer terug is.
'Gezond en wel (sort of...).
Allereerst maakte ik me zeker een beetje zorgen over zijn (haar/x) gezondheid. Dat mag hier wel allemaal over anonieme internethelden gaan, maar als er eentje spoorloos en voor altijd verdwenen is, dan is dat toch slordig.
Vervolgens was het hier best gezellig met de dramaqueens, maar ik ben toch blij, dat het gezond verstand terug is.
CN gaat naar Sluis.
Booohh, hhhissss....
CN gaat naar Durbuy (en schrijft vermakelijke verhalen op over vlamen die met hun dronken kop per ongeluk elkaars mondmaskers opzetten).
Boohhh, hissss... awoega, awoega.... in Mijne Tijd....Het Zou Toch Niet Waar Zijn !
en uiteindelijk wordt CN besmet op een plaats waar ieder nuttig mens wordt verwacht: het werk !
Dus ik zou zeggen, dat die zijn stelling met bravoure heeft bewezen. Het heeft geen nut om maatregelen voor te schrijven die daadwerkelijk elke lol uit het leven persen.
'Gezond en wel (sort of...).
Allereerst maakte ik me zeker een beetje zorgen over zijn (haar/x) gezondheid. Dat mag hier wel allemaal over anonieme internethelden gaan, maar als er eentje spoorloos en voor altijd verdwenen is, dan is dat toch slordig.
Vervolgens was het hier best gezellig met de dramaqueens, maar ik ben toch blij, dat het gezond verstand terug is.
CN gaat naar Sluis.
Booohh, hhhissss....
CN gaat naar Durbuy (en schrijft vermakelijke verhalen op over vlamen die met hun dronken kop per ongeluk elkaars mondmaskers opzetten).
Boohhh, hissss... awoega, awoega.... in Mijne Tijd....Het Zou Toch Niet Waar Zijn !
en uiteindelijk wordt CN besmet op een plaats waar ieder nuttig mens wordt verwacht: het werk !
Dus ik zou zeggen, dat die zijn stelling met bravoure heeft bewezen. Het heeft geen nut om maatregelen voor te schrijven die daadwerkelijk elke lol uit het leven persen.
Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil?Aerolla schreef: ↑15 oktober 2020, 17:47
Snap je het niet of wil je het niet snappen?
Als het doel van ons leven is "virussen klein houden", dan moeten we doen wat zij zeggen, maar dat is toch het doel van ons leven niet en is strijdig met onze andere waarden en normen...
Jullie 'sociaal meedenkende hypochonders' weigeren pertinent te antwoorden op dit bovenstaand punt(logisch ook), in plaats daarvan vertel je liever dat we geloven in komplottheorieën, dat we extreem-rechts en asociaal zijn.
Volgens jou zouden wij (de 'rationelen') allemaal ontkenners zijn: noem me aub 1 iemand hier die het virus ontkent...
NIEMAND
In de herfst worden gemiddeld meer mensen ziek... dat is elk jaar zo.anonymous schreef: ↑15 oktober 2020, 17:30 Haha de forumvirologen. Om je kapot te lachen. Ze beseffen niet dat zij en bij uitbreiding de 20 procent die lak hebben aan de gezondheid van de medemens eigenlijk aan de basis liggen van de maatregelen die genomen worden. Klagen over iets waar je zelf mede de oorzaak van bent.
Als je een goeie reden zoekt om je “kapot te lachen”, kan je misschien eens kijken naar de hooggeleerde virologen die dachten dat ze dat fenomeen konden tegenhouden door de cafés om 23u te sluiten, door mensen een masker te laten dragen bij de slager of door u te verplichten om in de supermarkt een kar te nemen.
Tegen rationeel ingestelde intelligentsia die virussen bestrEIden kunnen wij, de hypochonderende untermenschen natuurlijk niet op ... gelukkig dat jullie er noch sijn om hons ob honse voutn de weisn, gik foel me halfast feel beeter dad julie ur sein om get skip regt te toen faren.Aerolla schreef: ↑15 oktober 2020, 17:47 Want: de virologen houden enkel rekening met hun winkel, namelijk het virus bestreiden,
NIEMAND
Sorry maar ik heb echt moeite om mensen die nog niet eens het woord "bestrijden" correct kunnen schrijven te volgen in hun gedachtengang en serieus te nemen.
nipo, eroliia, dixit
ik ontken zeker niet dat virus bestaat, dat het mensen kan doden, dat het via lucht verspreidt, het gaat over zin van maatregelen;
70% van besmettingen thuis of in vriendenkring, ik heb al 4 maanden niemand thuis ontvangen en zie enkel mijn ouders en schoonouders nog bij hen thuis binnen, dus het is niet omdat ik mijn twijfels heb dat ik onverantwoord gedrag stel!!!
Maar ik laat iedereen gerust tekeergaan tegen wie andere mening heeft dan Van ranst
ik ontken zeker niet dat virus bestaat, dat het mensen kan doden, dat het via lucht verspreidt, het gaat over zin van maatregelen;
70% van besmettingen thuis of in vriendenkring, ik heb al 4 maanden niemand thuis ontvangen en zie enkel mijn ouders en schoonouders nog bij hen thuis binnen, dus het is niet omdat ik mijn twijfels heb dat ik onverantwoord gedrag stel!!!
Maar ik laat iedereen gerust tekeergaan tegen wie andere mening heeft dan Van ranst
@geebee
taalpurisme is ook een gevaarlijk virus, met verzuring als voornaamste symptoom
taalpurisme is ook een gevaarlijk virus, met verzuring als voornaamste symptoom
Laatst gewijzigd door kingsfan op 15 oktober 2020, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou neen. Als jij een diagnose van de dokter zou krijgen en die staat vol met fouten en verkeerde zinsbouw zou je dan de dokter zijn diagnose geloven? Ik alvast niet.
Als iemand die hoog van de toren blaast en zich voordoet als forumviroloog die het allemaal beter weet dan echte artsen een simpel woord als bestrijden al niet correct kan schrijven dan maakt die zich belachelijk.
Als iemand die hoog van de toren blaast en zich voordoet als forumviroloog die het allemaal beter weet dan echte artsen een simpel woord als bestrijden al niet correct kan schrijven dan maakt die zich belachelijk.
Excuses bij de eerste golf; er waren niet genoeg testen, er waren niet genoeg maskers, we wisten niet wat er op ons afkwam. Bij de huidige golf zijn er wel genoeg testen, zijn er wel genoeg maskers, weet men wel wat er staat te gebeuren, het enige excuus wat ze nu nog kunnen verzinnen is dat het volk de regeltjes niet goed volgt. Dat de regeltjes misschien niet doeltreffend zijn, willen de regeltjesmakers nog steeds niet snappen.Nipo schreef: ↑15 oktober 2020, 18:01 Als je een goeie reden zoekt om je “kapot te lachen”, kan je misschien eens kijken naar de hooggeleerde virologen die dachten dat ze dat fenomeen konden tegenhouden door de cafés om 23u te sluiten, door mensen een masker te laten dragen bij de slager of door u te verplichten om in de supermarkt een kar te nemen.
Natuurlijk zijn ze niet doeltreffend. Het enige wat doeltreffend is is een complete lockdown zoals in China. Maar dat durven en kunnen ze hier niet.
Heerlijk toch, dit bewijst mijn gelijk: in tegenstelling tot ingaan tegen de argumenten, begint men meteen te discussieren over zinsbouw.
Ik neem er dus nota van dat je akkoord bent met mijn argumenten.
Bij dit te horen.
Ik neem er dus nota van dat je akkoord bent met mijn argumenten.
Bij dit te horen.