Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Zo zo, het hoge woord is er al uit.
Biostatistici voorspellen begin november een knik in de curve: “Maar dat betekent niet dat we de horeca kunnen heropenen” Bron: HLN.BE
Benieuwd hoe de horeca uitbaters gaan reageren als effectief blijkt dat ze na 1 maand niet open mogen. Trouwens, mijn prognose: ze gaan de horeca gesloten houden tot na nieuwjaar. Met als keerzijde van de medaille, het sociaal drama gaat verpletterend zijn.
Biostatistici voorspellen begin november een knik in de curve: “Maar dat betekent niet dat we de horeca kunnen heropenen” Bron: HLN.BE
Benieuwd hoe de horeca uitbaters gaan reageren als effectief blijkt dat ze na 1 maand niet open mogen. Trouwens, mijn prognose: ze gaan de horeca gesloten houden tot na nieuwjaar. Met als keerzijde van de medaille, het sociaal drama gaat verpletterend zijn.
Natuurlijk gaat horeca niet open na 1 maand, cijfers zullen voor virologen nooit laag genoeg zijn, zeker nu ze alles hebben kunnen doen sluiten met hulp van het spookbeeld van patienten op de ziekenhuisgangen.
Maar cijfers dalen toch wegens minder testen, zal verkocht worden als resultaat van maatregelen, hopelijk dalen ook opnames en overlijdens .
Wie moeten de virologen anders de zwarte piet geven als ze niet zakken na 14 dagen? Scholen?
Maar cijfers dalen toch wegens minder testen, zal verkocht worden als resultaat van maatregelen, hopelijk dalen ook opnames en overlijdens .
Wie moeten de virologen anders de zwarte piet geven als ze niet zakken na 14 dagen? Scholen?
Nee, ze vergaten de 'ho' te sluiten bij de horeca. Die zijn nog steeds open en die zullen dan de boosdoeners zijn...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wouter Beke zal het weer mogen aanhoren.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Thuisblijven zonder gegronde reden is spijbelen, volgens de school
Huh er is toch geen schoolplicht
Nee, maar toen je je kind inschreef op een school het je het schoolregelement ondertekend, een contract.Timoootjex schreef: ↑20 oktober 2020, 13:41 Thuisblijven zonder gegronde reden is spijbelen, volgens de school
Mijn prognose : weverke uit A. (Niet die van ons) heeft een nieuwe doelgroep gevonden die zijn nonsens slikken als vanillepap en ineens een nieuwe groep kiezers : de horeca.
Jambon ? Die wou wel anders maar het is de fout van de anderen, de Walen en de Brusselaars.. Hij had geen keuze.
De "Ho" in horeca zou - naar ik me heb laten vertellen - liever ook sluiten, nauwelijks klanten (van waar zouden ze komen trouwens ?) en toch moeten ze openblijven. Gesloten zouden ze de premies trekken zoals in de "ReCa" in horeca. Veel virus zal daar niet verspreid worden momenteel.
En hoe zou jij "thuisblijven zonder gegronde reden" dan wel noemen ?Timoootjex schreef: ↑20 oktober 2020, 13:41 Thuisblijven zonder gegronde reden is spijbelen, volgens de school
Ik dacht dat je wel zou snappen in welke modus ik dit schreef !? Maar uw aanvulling is (weer) 100% correct.geebee schreef: ↑20 oktober 2020, 15:10De "Ho" in horeca zou - naar ik me heb laten vertellen - liever ook sluiten, nauwelijks klanten (van waar zouden ze komen trouwens ?) en toch moeten ze openblijven. Gesloten zouden ze de premies trekken zoals in de "ReCa" in horeca. Veel virus zal daar niet verspreid worden momenteel.
"Speibelen"geebee schreef: ↑20 oktober 2020, 15:14En hoe zou jij "thuisblijven zonder gegronde reden" dan wel noemen ?Timoootjex schreef: ↑20 oktober 2020, 13:41 Thuisblijven zonder gegronde reden is spijbelen, volgens de school