Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ideaal materiaal moest het ooit toch tot een rechtszaak komen. Dit steek ik bij in mijn verdedigingsdossier. Thnx, CN.CarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2020, 12:25Er is hoop voor je. Er zijn rechters die de bankjespolizei geen carte blanche geven:
Rechter veegt coronamaatregelen van tafel
Erop wijzen dat mondmaskerhygiëne (en bij uitbreiding contacthygiëne) beter moet opgevolgd worden, tijdens een pandemie in volle explosie, is smetvrees volgens jou?CarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2020, 13:35Neen, net niet. Waarom veronderstel jij dat iedereen even onwetend is al jijzelf over het het aantal virussen dat we op dagdagelijkse basis ontmoeten?
En om op hetzelfde kleuterniveau te blijven en je helemaal schrik aan te jagen: als ze de bacteriën ook een kleurtje geven ga je pas helemaal gek worden.
Je beseft toch wel dat je hier net de definitie van smetvrees ten toon hebt gespreid?
Zou iedereen op het forum weten hoe virussen werken? Ik betwijfel het.
Zelfs van jou, CarpeNoctem. Geen tegenargument over virussen? Dan maar bacteriën erbij sleuren.
Ach, en ik dacht nu net gisteren dat er een paar overlopers van kamp waren .
Als iemand anders geeuwt dan moet jij je mondmasker corrigerenTimoootjex schreef: ↑22 oktober 2020, 12:52 Als je geeuwt dan moet ik heel vaak mijn mondmasker corrigeren. Dus is idd niet zo simpel.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Van jou verwacht ik toch wel beter. Lees eens terug, het gaat niet over de mondmaskers. Maar dat wist jij wel hé?
Bwa neen, het ging over het kleuterargument "Moesten ze ooit een manier vinden om, ik zeg maar wat, virussen een kleur te geven, zodat wij ze visueel zouden zien, we zouden enorm verschieten."
Er zullen best wel een aantal onwetenden zijn die niet beseffen dat we dagdagelijks in contact komen met virussen allerlei, maar ik hoop toch dat dit in 2020 een zeer kleine minderheid is?
Maar dat wist jij best wel hé? Zomaar wat spartelen om te spartelen?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
CarpeNoctem toch. Echt zonde.
Ik ga het voorlopig hier bij laten.
Ik ga het voorlopig hier bij laten.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wijs besluit. Morgen eindigt mijn ziekteverlof. Vanaf maandag dus weer aan 't werk. Betekent wat minder weerwerk voor jullie
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mooi stukje inderdaad. Hoog tijd dat het mensenras uitsterft. Het loopt vol met halvegaren die vervolgens halvegare kinderen op de wereld zetten enz.
Dat werkte inderdaad nog het beste alhoewel die weg niet door het testcentrum werd voorgesteld.
Op de website die werd voorgesteld kreeg ik alleen te zien dat het rapport morgen beschikbaar was vanaf 14.28 uur.
Negatief. Voorlopig weer veilig.
Opletten voor een herbesmetting, CarpeNoctem. Als je er tenminste in gelooftCarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2020, 14:35Wijs besluit. Morgen eindigt mijn ziekteverlof. Vanaf maandag dus weer aan 't werk. Betekent wat minder weerwerk voor jullie
En ik, we, dus wij, zouden niet graag jou, je, jij dus, weer een week moeten missen
Laatst gewijzigd door DNE2018 op 22 oktober 2020, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Wanneer belt zo'n contact tracing center je eigenlijk?
Direct report van me test positief. Eerder deze week nog verschillende keren close contact mee gehad, oa urenlang in een meetingroom. Hij heeft me zelf verwittigd dat hij mijn naam heeft doorgegeven. En denk je dat ik al gebeld ben?
Dat werkt dus ook al weer voor geen meter, ondanks € 100 per telefoontje.
(Omdat hier altijd non-believers zijn zou 'k de TEAMS conversatie hieronder kunnen plakken, maar ik stel voor dat ik hoofd-hypochonder Haelewyn apart een printscreen daarvan bezorg )
Direct report van me test positief. Eerder deze week nog verschillende keren close contact mee gehad, oa urenlang in een meetingroom. Hij heeft me zelf verwittigd dat hij mijn naam heeft doorgegeven. En denk je dat ik al gebeld ben?
Dat werkt dus ook al weer voor geen meter, ondanks € 100 per telefoontje.
(Omdat hier altijd non-believers zijn zou 'k de TEAMS conversatie hieronder kunnen plakken, maar ik stel voor dat ik hoofd-hypochonder Haelewyn apart een printscreen daarvan bezorg )
-
- Hero Member
- Contacteer:
contact tracing duurt een half uur tot 2 dagen voor ze bellen
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
De hypochonder die aan zijn dokter zei dat hij geen test wou omdat hij zich daar te goed voor voelde... Zal een atypisch moment geweest zijn.
Wat een woordenschat, maar je insinuaties blijven even dom hoor.geebee schreef: ↑22 oktober 2020, 10:34Je ontkent het virus niet maar je doet er wel nogal luchtig over, "tussen de lijnen" door laat je wel blijken hoe je denkt over het zorgpersoneel en de ziekenhuizen. Aangezien die luizakken die nog niet eens 24 coronapatiënten aankunnen met de dag meer beginnen uitvallen is het misschien tijd om een carriereswitch te overwegen als je denkt dat je het zoveel beter en vlugger kan. Als je niet kan inschatten hoe de protocollen en de veiligheidsvoorschriften, enzovoorts rond de behandeling en de manier waarop wordt omgegaan met besmette personen dan is het beter dat je zwijgt. Iets doet me denken aan "de beste stuurlui staan aan wal" ... kruip dan op het schip en vaar mee