Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Een legende.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Je moet mijn vraag niet ontwijken met een tegenvraag.Owlus schreef: ↑31 oktober 2020, 09:36Ik heb je vraag niet gezien.geebee schreef: ↑31 oktober 2020, 09:24
De wifiverbinding in het instituut waar Owlus verblijft is blijkbaar hersteld.
Ik wacht eigenlijk nog altijd op een antwoord op deze vraag : als "de overheid" werkelijk het coronavirus zou gebruiken om hun willetje door te drijven waarom zijn dicatotoriale figuren als Trump, Bolsonaro en Loekasjenko dan zo tegen maatregelen vanuit de overheid tegen het coronavirus ? Welke complottheorie zit hier achter ?
Compleet los van je bewering over 3 specifieke politici - je krijgt een tegenvraag als antwoord:
Als "oppositie" werkelijk tegen maatregelen van "meerderheid" is, waarom doet "oppositie" na een machtswissel net hetzelfde als "meerderheid"?
Denk daar eens over na en je hebt jezelf beantwoord.
Ik vraag je HEEL KLAAR en DUIDELIJK : als jij beweert dat heel de lockdown, coronamaatregelen, zogenaamde onderdrukking van de bevolking er is om een bepaalde elite in gang te houden dan moet je me eens HEEL KLAAR en DUIDELIJK zeggen waarom de landen waar dictators (of dat willen ze toch zijn of worden) aan de macht zijn genre Bolsonaro, Loekasjenko en Trump de GROOTSTE ONTKENNERS zijn van het coronavirus. Het zou voor dergelijke heerschappen toch de perfecte reden zijn om hun bevolking nog verder te onderdrukken ... maar nee, zij ontkennen of negeren het. Leg me dat uit met je complottheorie ... als je me daarop kan antwoorden met een zinnig antwoord zonder er onderuit proberen te geraken dan kan je (misschien ?) bewijzen dat al de blablabla die je vertelt kan staven.
Is Mel Gibson niet de bekendste SchotCarpeNoctem schreef: ↑31 oktober 2020, 13:40 2020 blijft een annus horribilis: de bekendste Schot is overleden
Ondertussen staat het filmpje van Annelieske online, waarin ze ineens uit haar frak slaat, dat de pliesie telewerken gaat controleren.
Houd er een microfoon voor en er komt onzin uit. Crembo deed dat ook. Staat dat in de functie-omschrijving ?
Update: er komt net een pushbericht binnen op mijn GSM. "9839 positieve tests. Afvlakking lijkt door te zetten."
Houd er een microfoon voor en er komt onzin uit. Crembo deed dat ook. Staat dat in de functie-omschrijving ?
Update: er komt net een pushbericht binnen op mijn GSM. "9839 positieve tests. Afvlakking lijkt door te zetten."
Laatst gewijzigd door Dixit op 31 oktober 2020, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Lading geblokkeerde mondmaskers eindigt in kafkaiaanse oplossing: vrachtwagen rijdt heen en weer naar Zwitserland
https://www.hln.be/binnenland/lading-ge ... 1ZpesBqduU
Heb je ook een duwbericht gekregen van de stijging van het aantal doden en bezetting op de IC's?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het is een afvlakking van de stijging maar dat wilt niets zeggen ivm dit virus.
E10ne schreef: ↑31 oktober 2020, 14:39 Lading geblokkeerde mondmaskers eindigt in kafkaiaanse oplossing: vrachtwagen rijdt heen en weer naar Zwitserland
Misschien werden die betaald door een luxembourgse postbusvennootschap ?
de Roverheid die zwart geld heeft en via Luxembourg en Zwitserland werkt ?
Was er ook zo geen belgische vakbond met zo een rekening ?
Er zijn maanden geleden nog mondmaskers besteld via zo een postbusrekening, met wat tegenslag krijgen ze al die maskers niet in zo een postbus.
https://www.hln.be/nieuws/levering-mond ... ~a070c02c/
zouden ze de fiscus niet afsturen op die bestelling van de staat via die postbusvennootschap ?
Laatst gewijzigd door paul op 31 oktober 2020, 15:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Trump heeft veel ballonnetjes opgelaten. Dat het virus zal verdwijnen etc op een dag. Maar misschien moeten we ons ook wel eens de vraag stellen of we ganse tijd zo willen leven? Een gezonde mens overwint Corona in meer dan 99 procent van de gevallen. Lockdowns of gedeeltelijke lockdowns zijn gewoon onzin. Veel horecamedewerkers staan nu op tijdelijke werkloosheid, vanaf maandag ook winkelbedienden. Moet je voor zoiets belangrijke economische sectoren plat leggen?geebee schreef: ↑31 oktober 2020, 14:02Je moet mijn vraag niet ontwijken met een tegenvraag.Owlus schreef: ↑31 oktober 2020, 09:36
Ik heb je vraag niet gezien.
Compleet los van je bewering over 3 specifieke politici - je krijgt een tegenvraag als antwoord:
Als "oppositie" werkelijk tegen maatregelen van "meerderheid" is, waarom doet "oppositie" na een machtswissel net hetzelfde als "meerderheid"?
Denk daar eens over na en je hebt jezelf beantwoord.
Ik vraag je HEEL KLAAR en DUIDELIJK : als jij beweert dat heel de lockdown, coronamaatregelen, zogenaamde onderdrukking van de bevolking er is om een bepaalde elite in gang te houden dan moet je me eens HEEL KLAAR en DUIDELIJK zeggen waarom de landen waar dictators (of dat willen ze toch zijn of worden) aan de macht zijn genre Bolsonaro, Loekasjenko en Trump de GROOTSTE ONTKENNERS zijn van het coronavirus. Het zou voor dergelijke heerschappen toch de perfecte reden zijn om hun bevolking nog verder te onderdrukken ... maar nee, zij ontkennen of negeren het. Leg me dat uit met je complottheorie ... als je me daarop kan antwoorden met een zinnig antwoord zonder er onderuit proberen te geraken dan kan je (misschien ?) bewijzen dat al de blablabla die je vertelt kan staven.
De kans dat ik in Torfs Corona zal oplopen of in het Kruidvat is echt heel groot hoor
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Euhm je duwbericht komt blijkbaar uit Nederland want daar waren er inderdaad 9839 besmettingen.
https://www.ad.nl/binnenland/aantal-nie ... ~a5b5ebba/
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik word niet graag ziek dus al degene die zeggen dat we ermee moeten leren leven