Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Heeft de zieke persoon zich geisoleerd van zijn familie? - vanaf een paar dagen voor de test van de collega -
Laatst gewijzigd door B7H4long op 7 november 2020, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
In de wereld zijn de figuurlijke 100001, betaald met andermans afgepakt geld, bezig te onderzoeken, sinds 11 maanden of zo.geebee schreef: ↑7 november 2020, 14:04 Die testen zijn duidelijk niet betrouwbaar ... ik hoorde van een collega waarvan de man positief was, zijzelf kreeg een test : negatief (wat al heel verwonderlijk is imo) ... drie weken later, nieuwe test : wel positief.
Ik vermoed al langer dat de positieven veel langer positief blijven en virus verspreiden zelfs nadat ze geen symptomen en/of ziekteverschijnselen meer hebben. Is er hier voldoende onderzoek naar gedaan ? Worden positieven weer getest vooraleer ze weer op de maatschappij worden "losgelaten" ?
De resultaten totnogtoe: een totaal ontwrichte samenleving, honderden miljarden euros dollars enz (de hierboven impliciete) schade, en 2 epidemische golven van bodem tot piek en omgekeerd. "Flatten the curve" en "spreiding van de slachtoffers zodat we ze kunnen helpen", noemden ze dat.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf