Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Zijn er echt nog mensen die de posts van deze neuroot lezen? Veel sterkte.Charlesvdw schreef: ↑22 november 2020, 17:55 Owlus, ik heb je referenties gelezen en er staat NIET in dat de ernst van de infectie correleert met de immuniteitsduur.
Het is wel chique om zo wat refererenties te plaatsen, maar ze bewijzen helemaal je punt NIET.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Alles kan. Ik ben zelfs je Franstalige evenknie tegengekomen op het wereldwijde web.
Ook een linkse rakker pro herverdeling, maar zijn rekenkunde is aan die van jou gewaagd
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ja, sommigen geloven liever de eerste de beste website die op basis van enquetes iets publiceert (welke bron zit daar achter?), ik hecht meer geloof aan de universitaire onderzoeksresultaten van Geert Molenberghs, op basis van de officiële Sciensano cijfers.Weverke schreef: ↑22 november 2020, 17:51Ik heb meer vertrouwen in een Nederlandstalige website die officiele cijfers geeft op basis van enquetes bij de WZC zelf, dan een website die artikels "publiceert" die zogezegd wetenschappelijk zijn, maar niet peer reviewed zijn, waardoor iedereen om het even wat kan beweren, als het maar aannemelijk klinkt. Die publicatie geeft cijfers van confirmed and POSSIBLE cases, waarvan niemand de bron kan achterhalen. Wat is dan de waarde?vortex schreef: ↑22 november 2020, 17:33
De echte waarheid over Belgische WZC tijdens de eerste golf:
Nog meer waardeloos geleuter?Corresponding author: Geert Molenberghs. I-BioStat, Hasselt University & KU
Leuven, Belgium. Martelarenlaan 42, BE-3500 Hasselt. Belgium.
Af en toe moet iemand dat gelul ook lezen.. anders is het moeilijk te weerleggen.Charlesvdw schreef: ↑22 november 2020, 17:55 Owlus, ik heb je referenties gelezen en er staat NIET in dat de ernst van de infectie correleert met de immuniteitsduur.
Het is wel chique om zo wat refererenties te plaatsen, maar ze bewijzen helemaal je punt NIET.
Spijtig genoeg hebben we hier teveel genieën (Carpenoctem, vortex, owlus en andere zwammers) en steekt het op den duur wel tegen.
We nemen die gasten gewoon serieus, heel af en toe een beetje en dat is eigenlijk nog veel te vaak en te veel.
Mee eens, niet te geloven dat bv Beke daar gewoon mee wegkomt. Federaal onder Wilmès was echter geen haar beter, gefaald over de ganse lijn.
De Vlaamse regering is solidair verantwoordelijk. Het zou wat zijn als elke minister zijn zin deed. Dan heb je geen regering nodig, enkel een hoop cowboys.
De prutsers OpenVLD en NVA zijn evengoed verantwoordelijk.
Toch wel, het is uit de gemeten hoeveelheid "blanke" T-cellen dat de geheugen T-cellen worden gerecruteerd.Charlesvdw schreef: ↑22 november 2020, 17:55 Owlus, ik heb je referenties gelezen en er staat NIET in dat de ernst van de infectie correleert met de immuniteitsduur.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
-
- Newbie
Ik heb in een ander forum eens over hebuisde politiekers heschreven. Maar ik kon niet meer op gun namen komen. Dank aan 5 voorhaande posters om ze even ophelijst te gebben.
We kunnen hier ook over gebuisde forumleden spreken.jorisvanhoute schreef: ↑22 november 2020, 21:18 Ik heb in een ander forum eens over hebuisde politiekers heschreven. Maar ik kon niet meer op gun namen komen. Dank aan 5 voorhaande posters om ze even ophelijst te gebben.
Mijn nichtje van 7 jaar schrijf minder fouten dan jij.
Ik denk dat we een nieuwe forumtrol hebben.
... altijd goed opletten als je een ander op een fout betrapt dat je er dan direct erna zelf geen maakt ... ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaaktanonymous schreef: ↑22 november 2020, 21:38We kunnen hier ook over gebuisde forumleden spreken.jorisvanhoute schreef: ↑22 november 2020, 21:18 Ik heb in een ander forum eens over hebuisde politiekers heschreven. Maar ik kon niet meer op gun namen komen. Dank aan 5 voorhaande posters om ze even ophelijst te gebben.
Mijn nichtje van 7 jaar schrijf minder fouten dan jij.
Ik denk dat we een nieuwe forumtrol hebben.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
17 minuten heeft het geduurd vooraleer je reageerde ... you're getting slow CNCarpeNoctem schreef: ↑22 november 2020, 22:26Echt?
Er is daar al lang een naam voor:
Wet van Muphry
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De maatregelen zijn erger dan de kwaal! (Zeg ik al sinds maart).
Ze hebben godver honderden zelfmoorgen op hun geweten, ze hebben een economie om zeep geholpen en dit voor een virusje waarvan het sterftecijfer amper 1,5% is.
Wat gaan ze doen bij een virus die een mortaliteit van 15% heeft of meer? Deuren dichtlassen/dichttimmeren zodat je niet meer uit je kot kan?
Ze hebben godver honderden zelfmoorgen op hun geweten, ze hebben een economie om zeep geholpen en dit voor een virusje waarvan het sterftecijfer amper 1,5% is.
Wat gaan ze doen bij een virus die een mortaliteit van 15% heeft of meer? Deuren dichtlassen/dichttimmeren zodat je niet meer uit je kot kan?