Corona-virus.
-
- Newbie
Re: Corona-virus.
en van china hoor je NIETS meer
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Er zitten alleszins geloofwaardige elementen in:MoreOrLess schreef: ↑29 november 2020, 21:39https://pnws.be/marc-van-ranst-gaf-jaar ... den-video/?Marc Van Ranst gaf jaar voor corona cursus ‘Hoe volk in de tang te houden’
Geen idee of het fake news is
Eind oktober 2009 werd door de Belgische Vereniging van Artsensyndicaten – kortweg BVAS – zelfs Van Ransts ontslag gevraagd. De reden? “Hij is zijn fouten en zijn chaotische beheer aan het maskeren, door de fout af te schuiven op dokters, die bericht en tegenbericht krijgen, foute uitleg of zelfs regelrechte leugens. Zijn houding wekt twijfel op over zijn capaciteiten om de gebeurtenissen in goede banen te leiden, en neemt het vertrouwen weg dat het medische korps in hem zou moeten hebben.”
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Die zijn volop bezig met de opstart van de volgende shit, de opkweek van een dodelijke schimmel. En het is niet die van de Sint. Na Covid-19 komt Candida-20.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Newbie
Moeten wij dan niet stilaan bang worden om nog goedkope chinese spullen te bestellen via alibaba, aliexpress, banggood, grandado enz enz?
als ze erin slagen om virussen, bacterien, schimmels aan te brengen op producten of verpakkingen?
of zie ik spoken?
als ze erin slagen om virussen, bacterien, schimmels aan te brengen op producten of verpakkingen?
of zie ik spoken?
Ik denk dat China voorlopig zover nog niet zal gaan.
Ze zijn heel geduldig in hun strategie om de wereld te domineren en gaan nog geen rechtstreekse confrontatie aan. Dat zullen ze pas doen als ze sterk genoeg staan.
Ze concentreren zich trouwens voornamelijk op India en de Zuid-Chinese zee momenteel
https://www.japantimes.co.jp/opinion/20 ... ansionism/
Ze zijn heel geduldig in hun strategie om de wereld te domineren en gaan nog geen rechtstreekse confrontatie aan. Dat zullen ze pas doen als ze sterk genoeg staan.
Ze concentreren zich trouwens voornamelijk op India en de Zuid-Chinese zee momenteel
https://www.japantimes.co.jp/opinion/20 ... ansionism/
Ja, maar niet om die reden.jorisvanhoute schreef: ↑30 november 2020, 02:45 Moeten wij dan niet stilaan bang worden om nog goedkope chinese spullen te bestellen via alibaba, aliexpress, banggood, grandado enz enz?
Wie rekent op gezond verstand van de Vlaming om Corona te bestrijden, komt van een kale reis thuis.
De Vlaming is vastbesloten om Belgie aan de top van de wereldrangschikking "coronadoden" te verankeren.
De Vlaming heeft er alles voor over om de voorsprong, die nu al aanzienlijk is, verder uit te bouwen.
Is de Vlaming echt zo dom als het achtereind van een koe?
Uit de krant:
et was afgelopen weekend over de koppen lopen in heel wat Nederlandse steden zoals Roermond, Maastricht en Eindhoven. De situatie in Maastricht liep dermate uit de hand, dat de burgemeester een oproep op sociale media plaatste, vooral gericht op de vele buitenlandse toeristen die de stad bezochtten.
De Limburgse gouverneur deelde bovenstaande oproep onmiddellijk, om die boodschap specifiek tot de Limburgers te richten. "Ik zag ook nog een oproep van de burgemeester van Eindhoven, die zei dat het daar ook zeer druk was en dat 60 procent van de aanwezigen Limburgers waren", vertelt hij. "Ik dacht, 't is toch niet waar, hé? Gebruik alsjeblieft je verstand en hou je aan de maatregelen. Ga enkel naar het buitenland wanneer dat echt nodig is, en hou je ook daar aan de maatregelen. Heel wat Limburgers hebben klaarblijkelijk de indruk dat ze zich in het buitenland even niets hoeven aan te trekken van de maatregelen."
De Vlaming is vastbesloten om Belgie aan de top van de wereldrangschikking "coronadoden" te verankeren.
De Vlaming heeft er alles voor over om de voorsprong, die nu al aanzienlijk is, verder uit te bouwen.
Is de Vlaming echt zo dom als het achtereind van een koe?
Uit de krant:
et was afgelopen weekend over de koppen lopen in heel wat Nederlandse steden zoals Roermond, Maastricht en Eindhoven. De situatie in Maastricht liep dermate uit de hand, dat de burgemeester een oproep op sociale media plaatste, vooral gericht op de vele buitenlandse toeristen die de stad bezochtten.
De Limburgse gouverneur deelde bovenstaande oproep onmiddellijk, om die boodschap specifiek tot de Limburgers te richten. "Ik zag ook nog een oproep van de burgemeester van Eindhoven, die zei dat het daar ook zeer druk was en dat 60 procent van de aanwezigen Limburgers waren", vertelt hij. "Ik dacht, 't is toch niet waar, hé? Gebruik alsjeblieft je verstand en hou je aan de maatregelen. Ga enkel naar het buitenland wanneer dat echt nodig is, en hou je ook daar aan de maatregelen. Heel wat Limburgers hebben klaarblijkelijk de indruk dat ze zich in het buitenland even niets hoeven aan te trekken van de maatregelen."
Ik wil het niet goedpraten maar hadden de winkels hier open gebleven was dit niet gebeurd natuurlijk.
De politiek moet een draagvlak creeren om de maatregelen op te volgen net zoals ze dat met alle andere regels (bv verkeer) doen. Probleem is dat als ze zelf toegeven onzinnige regels toe te passen dan gaan mensen ook meer onzinnige dingen doen.
Ik kan niet begrijpen dat ze zich keer op keer laten verrassen.
De politiek moet een draagvlak creeren om de maatregelen op te volgen net zoals ze dat met alle andere regels (bv verkeer) doen. Probleem is dat als ze zelf toegeven onzinnige regels toe te passen dan gaan mensen ook meer onzinnige dingen doen.
De fenomenale domheid van de Vlaming is dan ook niet te vatten.Krikke schreef: ↑30 november 2020, 10:47 Ik wil het niet goedpraten maar hadden de winkels hier open gebleven was dit niet gebeurd natuurlijk.
Wat er ook gedaan of beslist wordt, de Vlaming trekt zich daar geen fluit van aan.
De ouders van de meer dan 150 kinderen die per jaar door zatte Vlamingen worden doodgereden, vragen zich af: welk draagvlak?
De Vlaming doet waar hij zin in heeft, ook al is dat drinken en rijden.
Ben je nu niet een klein beetje aan het veralgemenen met "De Vlaming" ?
Is dat die mens die gemiddeld 3627 euro verdient en een gemiddeld financieel vermogen van 118000 euro heeft?
Is dat die mens die gemiddeld 3627 euro verdient en een gemiddeld financieel vermogen van 118000 euro heeft?
Ik bedoel de wiskundig ongeletterde Vlaming, die nog niet eens een eenvoudige statistiek kan lezen.
In 2018 bedroeg het gemiddeld netto belastbaar inkomen per inwoner 18.768 euro. Als dit cijfer wordt uitgesplitst over de drie gewesten, stellen we vast dat het inkomen per hoofd het hoogst ligt in Vlaanderen. Met een bedrag van 20.125 euro ligt het gemiddelde inkomen van de Vlaming 7,2% boven het nationale gemiddelde.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/30 ... mber-2021/
Vandaag nog zal Moderna zijn vaccin tegen het coronavirus voor goedkeuring voorleggen aan de Amerikaanse en Europese autoriteiten. Dat heeft het Amerikaanse farmabedrijf aangekondigd. Het zou voor het eerst zijn dat in Europa een aanvraag wordt ingediend voor een vaccin tegen het coronavirus.
Moderna maakte ook resultaten bekend van een vervolgstudie naar het vaccin met 30.000 deelnemers. Daaruit blijkt dat het vaccin 94,1 procent doeltreffend is bij het voorkomen van een infectie met COVID-19, zegt het bedrijf. Tegen een ernstige vorm van de ziekte zou het virus 100 procent effectief zijn.
Vandaag nog zal Moderna zijn vaccin tegen het coronavirus voor goedkeuring voorleggen aan de Amerikaanse en Europese autoriteiten. Dat heeft het Amerikaanse farmabedrijf aangekondigd. Het zou voor het eerst zijn dat in Europa een aanvraag wordt ingediend voor een vaccin tegen het coronavirus.
Moderna maakte ook resultaten bekend van een vervolgstudie naar het vaccin met 30.000 deelnemers. Daaruit blijkt dat het vaccin 94,1 procent doeltreffend is bij het voorkomen van een infectie met COVID-19, zegt het bedrijf. Tegen een ernstige vorm van de ziekte zou het virus 100 procent effectief zijn.
Misschien zou het helpen dat types zoals een CR dan niet naar FR zouden gaan om daar een trouwfeest bij te wonen.Weverke schreef: ↑30 november 2020, 10:51De fenomenale domheid van de Vlaming is dan ook niet te vatten.Krikke schreef: ↑30 november 2020, 10:47 Ik wil het niet goedpraten maar hadden de winkels hier open gebleven was dit niet gebeurd natuurlijk.
Wat er ook gedaan of beslist wordt, de Vlaming trekt zich daar geen fluit van aan.
Tijdens de eerste golf had het ook geholpen als NVA met zijn boegbeeld Bart De Wever geen massale campagne had gevoerd op de sociale media waarin ze de Vlamingen opriepen om de Corona-regels NIET te volgen.
Bij het begin van de tweede golf had het ook geholpen als Bart De Wever het besluit om restaurants te sluiten (mee genomen door Jan Jambon), geen besluit had genoemd dat hij onmogelijk aan zijn kiezers kon uitleggen.
Als Vlamingen fenomenaal dom zijn, kun je moeilijk iets anders verwachten van de Vlaamse politici.