Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Wat heeft dat "normaal" leven weggeschoten, virus of overheid?Charlesvdw schreef: ↑4 december 2020, 22:22 Soit, mijn punt was vooral dat vaccinatie net dient om terug normaal te kunnen leven.
16000 doden op 11500000 is kattepis, zelfs niet eens 1 x de natuurlijke sterfte.
Met de doden dan nog in rusthuizen.
Dat zijn geen actieven die de schappen van de winkels vullen.
En met hooguit een paar resterende levensjaren.
Daarvoor leven en fun verklooien van 10M?
Om daar mee weg te komen, dat te "kunnen", tja, daar moet je "overheid" voor zijn, zeker?
Een belhamel die een ruit inschopt > mama stampt heel de school in de hoek.
Moest het nog zoiets flut zijn als in de hoek moeten staan zou je er nog fun aan zijn.
Maar ze leggen productie van de actieven stil.
Bedrijven en winkels sluiten, personeel werkloos/thuis dwingen en bewegingsvrijheid afpakken, gezonde mensen in quarantaine stampen, maskers voor het gezicht.
Moest in eerdere jaren 1 of andere organisatie zijn leden/werknemers dat aandoen, "overheid" ging de boel komen sluiten en de kopstukken oppakken op basis van een waslijst aan misdaden, incluis tegen mensenrechten.
Het zou me niks verwonderen dat in een nabije toekomst er processen a la Neurenberg gaan zijn, met de kopstukken van deze extremiteiten voor het tribunaal.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
I.v.m. vaccinatie heb je believers en non-believers.
Waarom het aantal (hier op het forum en hier niet alleen) non-believers zo hoog is heb ik geen idee. Persoonlijk geloof ik er wel in.
In een ver verleden hebben mijn ouders mij ook laten inenten, toen eveneens ook op school, tegen allerlei kwalen en niemand had toen daar zijn twijfels bij.
Veel kinderen worden nog gevaccineerd tegen allerlei kinderziektes en daar hoor je geen reacties.
Is het de grote hoeveelheid "fake news" over alles en nog wat welke nu in de media verschijnt die dit alles aanwakkert?
Of is het het onbekende waar men bang voor is?
Waarom het aantal (hier op het forum en hier niet alleen) non-believers zo hoog is heb ik geen idee. Persoonlijk geloof ik er wel in.
In een ver verleden hebben mijn ouders mij ook laten inenten, toen eveneens ook op school, tegen allerlei kwalen en niemand had toen daar zijn twijfels bij.
Veel kinderen worden nog gevaccineerd tegen allerlei kinderziektes en daar hoor je geen reacties.
Is het de grote hoeveelheid "fake news" over alles en nog wat welke nu in de media verschijnt die dit alles aanwakkert?
Of is het het onbekende waar men bang voor is?
De bijna onmogelijkheid van de moderne medemens om dingen te prioritiseren ?
Als dat woord bestaat ... ?
Hoeveel kans is er dat je bijwerkingen krijgt na dat vaccin ?
Wat zijn die bijwerkingen ?
Hoeveel kans is er dat het om ernstige letsels gaat met blijvende impact ?
Het andere : hoeveel kans dat je Covid krijgt en dat dat slecht afloopt of dat je er langdurige gevolgen moet van dragen ?
Raar maar waar : deze week sprak ik met een helder denkend mens ( zou toch moeten ) , een bedrijfsleider met een 30tal man personeel en die vent was er heilig van overtuigd dat het vaccin nanochips in ons lijf gaat brengen waarmee doen en laten kan gevolgd worden. Hij is daarom tegen het vaccin.
Persoonlijk vind ik die theorie 'gekker dan gek' maar ja ...iedereen beslist voor zichzelf zeker ?
Voor wie twijfelt : ik heb nog geen moment beweerd dat voor vaccinatie er geen persoonlijke vrijheid mag zijn;
Aan de andere kant : sensibilisering mag ook.
Het verspreiden van nanochip theoreën ? Ik vraag me af of zoiets niet strafbaar zou moeten zijn.
Dat de man hierboven het in vriendschap aan mij vertelt vind ik niet erg. Als mensen grootschalig anderen gaan beinvloeden met argumenten als deze vind ik dat het strafbaar moet zijn.
Vrije meningsuiting contra het algemeen belang ?
Als dat woord bestaat ... ?
Hoeveel kans is er dat je bijwerkingen krijgt na dat vaccin ?
Wat zijn die bijwerkingen ?
Hoeveel kans is er dat het om ernstige letsels gaat met blijvende impact ?
Het andere : hoeveel kans dat je Covid krijgt en dat dat slecht afloopt of dat je er langdurige gevolgen moet van dragen ?
Raar maar waar : deze week sprak ik met een helder denkend mens ( zou toch moeten ) , een bedrijfsleider met een 30tal man personeel en die vent was er heilig van overtuigd dat het vaccin nanochips in ons lijf gaat brengen waarmee doen en laten kan gevolgd worden. Hij is daarom tegen het vaccin.
Persoonlijk vind ik die theorie 'gekker dan gek' maar ja ...iedereen beslist voor zichzelf zeker ?
Voor wie twijfelt : ik heb nog geen moment beweerd dat voor vaccinatie er geen persoonlijke vrijheid mag zijn;
Aan de andere kant : sensibilisering mag ook.
Het verspreiden van nanochip theoreën ? Ik vraag me af of zoiets niet strafbaar zou moeten zijn.
Dat de man hierboven het in vriendschap aan mij vertelt vind ik niet erg. Als mensen grootschalig anderen gaan beinvloeden met argumenten als deze vind ik dat het strafbaar moet zijn.
Vrije meningsuiting contra het algemeen belang ?
Nog zo iets, experten die op TV aankondigen dat er campagnes komen om de bevolking te overtuigen van vaccinatie, verklaringen als "we gaan het goed moeten uitleggen aan de bevolking" gevolgd door het riedeltje "alle stappen in de ontwikkeling zijn doorlopen...", zijn volgens mij niet meteen bevorderlijk voor de acceptatie, klinkt meer als ze doen alle moeite om ons iets wijs te maken. Voor de goede orde; ik ga mij laten vaccineren, al zal dat wegens niet tot de risico groepen behorend wellicht niet voor de zomer zijn. De bijwerkingen op korte termijn zullen rap gekend zijn, over de lange termijn maak ik mij geen zorgen, een vaccin is immers geen medicijn dat langdurig ingenomen wordt.
Dat heeft men zoveel jaar geleden ook al beweerd toen het vaccin voor de Mexicaanse griep werd gegeven ... ik ben één van diegenen die toen die stek heeft gekregen en mochten er nanochips in hebben gezeten dan was ik nu al lang opgepakt door de overheid.
Het tegen de nva zijn en hele dagen naar vieze filmpjes kijken zou al voldoende reden zijn om opgepakt te worden en kijk ik heb nog altijd geen enkelband ... er zijn sindsdien wel veel andere zaken misgelopen met mij maar dat zal dan eerder aan mogelijke bijwerkingen van het vaccin te maken hebben maar die nanochips zaten er in ieder geval niet in.
Zo bekijk ik het ook een beetje. Behoor, naar ik vernomen heb, tot 2de groep (+ 65).vortex schreef: ↑5 december 2020, 14:22Nog zo iets, experten die op TV aankondigen dat er campagnes komen om de bevolking te overtuigen van vaccinatie, verklaringen als "we gaan het goed moeten uitleggen aan de bevolking" gevolgd door het riedeltje "alle stappen in de ontwikkeling zijn doorlopen...", zijn volgens mij niet meteen bevorderlijk voor de acceptatie, klinkt meer als ze doen alle moeite om ons iets wijs te maken. Voor de goede orde; ik ga mij laten vaccineren, al zal dat wegens niet tot de risico groepen behorend wellicht niet voor de zomer zijn. De bijwerkingen op korte termijn zullen rap gekend zijn, over de lange termijn maak ik mij geen zorgen, een vaccin is immers geen medicijn dat langdurig ingenomen wordt.
Tegen dat het zover is zullen er al meer resultaten bekend zijn, we zijn tenslotte niet de enigen die vaccineren.
Starten schijnbaar volgende week al in VK. En, in slechtste geval wordt het vaccin niet meer toegedient wegens ontoereikend.
[quote=haelewyn post_id=479476 time=1607173821 user_id=20432]
Gezouten of paprika?
Gezouten of paprika?
Ben je daar wel zeker van, via die nanochips weet de overheid perfect wat jij allemaal uitspookt, en om te beletten dat je op "foute" ideeën komt dwingt men je om ganse dagen naar vieze filmpjes te kijken. Idem voor de irrationele afkeer van de NVA en andere rechtse politiek, allemaal ingeprent door die nanoships. Je bent met andere woorden gezombificeerd door vaccinatie, totaal onschadelijk gemaakt en volgzaam aan de overheid.geebee schreef: ↑5 december 2020, 15:09 Dat heeft men zoveel jaar geleden ook al beweerd toen het vaccin voor de Mexicaanse griep werd gegeven ... ik ben één van diegenen die toen die stek heeft gekregen en mochten er nanochips in hebben gezeten dan was ik nu al lang opgepakt door de overheid.
Het tegen de nva zijn en hele dagen naar vieze filmpjes kijken zou al voldoende reden zijn om opgepakt te worden en kijk ik heb nog altijd geen enkelband ... er zijn sindsdien wel veel andere zaken misgelopen met mij maar dat zal dan eerder aan mogelijke bijwerkingen van het vaccin te maken hebben maar die nanochips zaten er in ieder geval niet in.
Ik denk dat Geebee, Haelewyn en Weverke eigenlijk partijleden van de N-VA zijn.
(weverke is zelfs voorzitter volgens mij, er zit een subtiele hint in zijn nickname)
Voordien zou ik NOOIT overwegen om voor N-VA te stemmen, maar door hun overweeg ik het meer en meer.
Hun snood plan om steeds N-VA in de kijker te zetten lukt, en op die manier proberen ze ons gewoon te overtuigen om N-VA te stemmen.
Ze zeggen debiele dingen: zodat wij daarop ingaan en zeggen "wat je zegt over N-VA klopt niet, ze zijn iets beter dan dat"
En daardoor beginnen we te denken: hmmm, misschien op hun stemmen dan.
Toegegeven: goede campagne voeren jullie
(weverke is zelfs voorzitter volgens mij, er zit een subtiele hint in zijn nickname)
Voordien zou ik NOOIT overwegen om voor N-VA te stemmen, maar door hun overweeg ik het meer en meer.
Hun snood plan om steeds N-VA in de kijker te zetten lukt, en op die manier proberen ze ons gewoon te overtuigen om N-VA te stemmen.
Ze zeggen debiele dingen: zodat wij daarop ingaan en zeggen "wat je zegt over N-VA klopt niet, ze zijn iets beter dan dat"
BEspaar schreef: ↑5 december 2020, 16:19Nah !haelewyn schreef: ↑5 december 2020, 14:10 De bijna onmogelijkheid van de moderne medemens om dingen te prioritiseren ?
Gezouten of paprika?
Ik heb ooit zo'n Dilbert-statement tegen een nanochipsfabrikant gedebiteerd: "Het zou een interessante kostenbesparing zijn om de microchips in onze computers door paprikachips te vervangen."
Reactie van de man: "Dom idee. Siliciumchips zijn inmiddels goedkoper per kilogram."
Ja ... Alle publiciteit is goede publiciteit he.Aerolla schreef: ↑5 december 2020, 20:54 Ik denk dat Geebee, Haelewyn en Weverke eigenlijk partijleden van de N-VA zijn.
Maar ik ga wel van partij veranderen. Volg je dan ?
Dat weet ik niet he
Naar waar ga je veranderen?
Naar waar ga je veranderen?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De vraag is: Wie legt na een lange tijd de link nog. Het is héél gemakkelijk om je door de geitenwollensokken te laten opnaaien dat het komt door de luchtvervuiling ed. maar niemand legt een link naar vaccinaties. Het blijft (net als andere medicatie) lichaamsvreemd spul waarop het lichaam op reageert. Enerzijds door het probleem aan te pakken maar wat doet het daarnaast? Als het medicijn/vaccin het probleem oplost en je hebt niet onmiddellijk een neveneffect dat is het precies over gans de lijn positief.
We mogen niet vergeten dat kanker- en MS-gevallen nog steeds in stijgende lijn zijn, de sokken dan zaken als Tsjernobyl aanhalen maar we kunnen evengoed de oorzaak hier bij medicijnengebruik en vaccinaties 'zouden' kunnen liggen. Bewijs mij het tegendeel alvast.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ga ervoor, mij niet gelaten, mensen bij hun volle verstand zou ik proberen om te praten, bij nutcases doe ik geen moeite, verloren tijd en energie. Calimero-De Wever zal je dankbaar zijn.Aerolla schreef: ↑5 december 2020, 20:54 Ik denk dat Geebee, Haelewyn en Weverke eigenlijk partijleden van de N-VA zijn.
Dat valt niet te bewijzen, er zijn weinig zaken in de geneeksunde/farma waar je een oorzakelijk verband tussen het ene en het andere kan bewijzen.
Er zijn mensen die allergische reacties hebben bij klinische proeven terwijl ze een placebo hebben gekregen.
Een feit is dat vaccins bewezen hebben in het verleden dat ze werken tegen het ziektebeeld waarvoor ze geproduceerd werden. Wat de bijwerkingen zijn op korte termijn is vaak af te leiden uit de testperiode, wat de gevolgen zijn op lange termijn weten we niet en gaan we wellicht nooit weten tenzij er bv. volgend jaar honderdduizenden baby's worden geboren met een staart.