Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik ben het maar met een ding niet eens...
Cerebrale malfunctie is niet alleen in Vlaanderen een epidemie. Het is een nog niet herkende pandemie waar je meestal slechts onrechtstreeks aan overlijdt.
Cerebrale malfunctie is niet alleen in Vlaanderen een epidemie. Het is een nog niet herkende pandemie waar je meestal slechts onrechtstreeks aan overlijdt.
Ik denk dat veralgemenen dat elke vlaming hetzelfde IQ heeft getuigt van weinig IQ.
Ik zeg nergens dat elke Vlaming hetzelfde IQ heeft. Ik zeg ook nergens dat het IQ van de Vlamingen laag is.
Het IQ heeft hier niets mee te maken. Het IQ meet alleen maar hoe goed iemand is bij het oplossen van wiskundige raadseltjes en woord-raadseltjes.
Het Robin Hood-syndroom gaat over gezond verstand. Iemand kan een IQ van 175 hebben en niet eens in staat zijn een reisje te plannen van Diksmuide naar Olen. Bus nemen, trein nemen, overstappen, weer bus nemen.
Het gaat ook niet over alle Vlamingen. Eind oktober hadden we 24.000 besmettingen per dag, en dat kleine aantal was voldoende om het gehele gezondheidssysteem in zijn voegen te doen kraken.
Je hebt dus weinig idioten nodig die zich Robin Hood wanen om nu voor de 3e keer het gezondheidssysteem aan te vallen.
Ben ik de enige die dit allemaal wel erg toevallig vind?vortex schreef: ↑20 december 2020, 15:08Twee weken? Dat virus zorgt er voor dat het vrij verkeer van personen deze nacht al wordt afgeschaft Zal ook wel zijn weerslag hebben op verdere onderhandelingen. Of dergelijke paniek nog wel zin heeft valt te betwijfelen, die nieuwe variant zou al van in september bestaan, en is wellicht al lang overgestapt naar de rest van de wereld. Dat wij die variant nog maar een paar keer gevonden hebben wil niks zeggen, wie niet zoekt, wie niet vindt.
Brixit-onderhandelingen zitten muurvast, de deadline is al overschreden, en opeens moeten alle grenzen dicht, zogezegd voor een meer besmettelijke variant van het virus die al sinds september bestaat. Kom op zeg
Net zo met conclusies trekken op je wc pot.... Wie beweerde dat hier ?
Er zal wel een gemiddelde van te maken zijn.
Er zitten er te veel aan de lage kant..
De meerderheid der dwazen haal je er met de huidige iq testen niet uit. De testen zijn mede gemaakt door de klasse die er zelf goed wil uit komen.
Als je voor anderen de norm vastlegt... Waar leg je die dan ?
Ge hebt gelijk. Het virus bestaat niet en de grenzen gaan puur toe om politieke redenen.JackPot schreef: ↑21 december 2020, 09:12 Ben ik de enige die dit allemaal wel erg toevallig vind?
Brixit-onderhandelingen zitten muurvast, de deadline is al overschreden, en opeens moeten alle grenzen dicht, zogezegd voor een meer besmettelijke variant van het virus die al sinds september bestaat. Kom op zeg
Prettige vakantie !!!
Veertien dagen niet naar de instelling.. het is kerstvakantie.
By the way : het is BREXIT, niet brixit. Van EXIT, snap je ?
En wij kennen er al zeker één !
Eentje die huizen verkoopt, vaak last heeft met de flikken en dat als een positief punt van zichzelf ziet.
Links gezever en wat belachelijk doen als het niet in uw kraam past, je zou goed passen in het parlement tegenwoordig. Er nog niet aan gedacht om op te komen met de volgende verkiezingen?haelewyn schreef: ↑21 december 2020, 09:40Ge hebt gelijk. Het virus bestaat niet en de grenzen gaan puur toe om politieke redenen.JackPot schreef: ↑21 december 2020, 09:12 Ben ik de enige die dit allemaal wel erg toevallig vind?
Prettige vakantie !!!
Veertien dagen niet naar de instelling.. het is kerstvakantie.
By the way : het is BREXIT, niet brixit. Van EXIT, snap je ?
Helaas, ik ben nog aan het werk, iets wat jij wellicht niet kent gezien uw massale posts hier. Uw centjes komen vanzelf op de rekening waarschijnlijk? Je zou voor minder links worden..
Vind het wel leuk zo, op de man spelen, ik kom zeker nog eens terug. Nu even wat nuttigs gaan doen om de maatschappij draaiende te houden, en jij? Doei!
@ jackpot
Er zijn wel meer toevalligheden dan enkel even de Britten isoleren voor de brexit ingaat.
Systeem van corona uitkeringen drukt horeca even door naar witte kassa, als de staat u sluit hebt u geen geld indien niet in orde.
Toen Mvr op tv zie dat cash geld virus kan verspreiden bedacht ik al dat dit toch al vele jaren zo is.
Als ik zie welke ideologische verschillen de vivaldipartijen opzijgezet hebben om toch maar sinterklaas te kunnen spelen nadat europese politici afgesproken hadden om quasi onbeperkt geld te gaan uitdelen? Wat trouwens ook geld van de belastingbetaler is, waar haalt europa tenslotte zijn geld vandaan, toch gewoon van de lidstaten?
Bestellingen geplaatst door overheid voor vele miljoenen bij 1 of 2 mansbedrijfjes?
Terughalen van een niet verkozen politieker op belangrijkste post ,die ooit al betrapt is op criminele witwaspraktijken.
Dit zijn geen samenzweringstheorieen maar opeenvolgingen van vele dubieuze toevalligheden die vroeger alarmen hadden doen afgaan in een democratie.
Er zijn wel meer toevalligheden dan enkel even de Britten isoleren voor de brexit ingaat.
Systeem van corona uitkeringen drukt horeca even door naar witte kassa, als de staat u sluit hebt u geen geld indien niet in orde.
Toen Mvr op tv zie dat cash geld virus kan verspreiden bedacht ik al dat dit toch al vele jaren zo is.
Als ik zie welke ideologische verschillen de vivaldipartijen opzijgezet hebben om toch maar sinterklaas te kunnen spelen nadat europese politici afgesproken hadden om quasi onbeperkt geld te gaan uitdelen? Wat trouwens ook geld van de belastingbetaler is, waar haalt europa tenslotte zijn geld vandaan, toch gewoon van de lidstaten?
Bestellingen geplaatst door overheid voor vele miljoenen bij 1 of 2 mansbedrijfjes?
Terughalen van een niet verkozen politieker op belangrijkste post ,die ooit al betrapt is op criminele witwaspraktijken.
Dit zijn geen samenzweringstheorieen maar opeenvolgingen van vele dubieuze toevalligheden die vroeger alarmen hadden doen afgaan in een democratie.
Wat een onzin. VDB heeft geen geld witgewassen. Integendeel, hij heeft de schulden van de staat verminderd door geld te verbranden.
Ik zal het even voor jou uitleggen alsof je een kind van 8 jaar oud bent. Dat zal zo ongeveer jouw niveau zijn, nietwaar?
Papieren geld is eigenlijk een schuldbewijs. Het is alsof erop staat: "wij, de staat, zijn aan de eigenaar van dit papiertje 10 euro schuldig."
Of alsof jij aan mij een papiertje zou geven waarop staat: "Ik, kingsfan, zal aan Weverke een zakje snoepjes geven in ruil voor dit briefje."
Als ik dat briefje verbrand, dan moet je mij nooit meer dat zakje snoepjes geven.
Verbrand je het papiertje van de 10 euro dan verdwijnt de schuld vanwege de staat, en is de staat 10 euro rijker.
Als het te hoog gegrepen is voor jou, dan wil ik wel een poging doen om het aan een 7 jarige uit te leggen.
Maar allee Weverke .. Dat ge al die toevalligheden niet ziet.
Ik wou vandaag al om 8 uur opstaan en het regende... Ik ben blijven liggen.
Dat is allemaal niet toevallig ! Het is de schuld van de liberalen !
(of naargelang de tijdsgeest : de profiteurs, de sossen, de Walen, Angela Merkel, etc..)
Je naamgenoot heeft net een nieuwe kaart gespeeld voor de fans : Als er geen andere keuze is dan met VL BL samen te gaan, dan stop ik.
Bleit bleit bleit ... Bartje de Wever kwijt.
Dat er zich nog niemand hier afgevraagd heeft of VL Belang wel met de Wever in zee WIL... ?
Als ge iemand jaren voor stront en rotte vis uitmaakt, ga je dan morgen aan zijn deur bellen als je auto niet start ?
Of neem je liever de bus / wacht je op het depannagebedrijf ?
Ik wou vandaag al om 8 uur opstaan en het regende... Ik ben blijven liggen.
Dat is allemaal niet toevallig ! Het is de schuld van de liberalen !
(of naargelang de tijdsgeest : de profiteurs, de sossen, de Walen, Angela Merkel, etc..)
Je naamgenoot heeft net een nieuwe kaart gespeeld voor de fans : Als er geen andere keuze is dan met VL BL samen te gaan, dan stop ik.
Bleit bleit bleit ... Bartje de Wever kwijt.
Dat er zich nog niemand hier afgevraagd heeft of VL Belang wel met de Wever in zee WIL... ?
Als ge iemand jaren voor stront en rotte vis uitmaakt, ga je dan morgen aan zijn deur bellen als je auto niet start ?
Of neem je liever de bus / wacht je op het depannagebedrijf ?
Zoek er geen complot achter, dit is gewoon pure paniek.JackPot schreef: ↑21 december 2020, 09:12
Ben ik de enige die dit allemaal wel erg toevallig vind?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als jij echt vindt dat 4 chiromeisjes straf verdienen omdat ze tesamen in hun chirolokaal waren terwijl ze 's anderendaags probleemloos met 50 in een schoolbus mogen geperst worden ben je nog verder heen dan ik al vermoedde...haelewyn schreef: ↑20 december 2020, 22:16Hoe zou dat nu komen ?CarpeNoctem schreef: ↑20 december 2020, 19:02 In Zwevezele zijn ze er in geslaagd vier (4!) chiromeisjes een boete aan te smeren omdat ze 's avonds/'s nachts in hun chirolokaal waren.
Moet zijn dat het niet mag zeker ?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Deze nieuwe variant is ontdekt op 20 September in Kent UK blijkbaar.
Dezelfde variant is gezien in Australie, Denemarken en Nederland, toevallig landen waar extra veel testen rond genome sequencing gedaan worden.
Ze hebben dus geen flauw idee of diezelfde variant ook in andere landen zit waar dat soort testen veel minder gedaan wordt.
Tot nu toe is enkel geweten dat deze variant makkelijker mensen kan besmetten maar men weet ook nog niet deze dodelijker is.
Dus tijdelijk de grenzen sluiten en de UK op slot houden lijkt me een vrij logische stap.
Dat dit nieuws nu bovenkomt terwijl de variant al enkele maanden gekend is zal dan misschien wel weer met Brexit te maken hebben
Dezelfde variant is gezien in Australie, Denemarken en Nederland, toevallig landen waar extra veel testen rond genome sequencing gedaan worden.
Ze hebben dus geen flauw idee of diezelfde variant ook in andere landen zit waar dat soort testen veel minder gedaan wordt.
Tot nu toe is enkel geweten dat deze variant makkelijker mensen kan besmetten maar men weet ook nog niet deze dodelijker is.
Dus tijdelijk de grenzen sluiten en de UK op slot houden lijkt me een vrij logische stap.
Dat dit nieuws nu bovenkomt terwijl de variant al enkele maanden gekend is zal dan misschien wel weer met Brexit te maken hebben
Vind ik dat iemand die zonder licht op straat met de fiets rijdt een grote boete verdient ?CarpeNoctem schreef: ↑21 december 2020, 11:29Als jij echt vindt dat 4 chiromeisjes straf verdienen omdat ze tesamen in hun chirolokaal waren terwijl ze 's anderendaags probleemloos met 50 in een schoolbus mogen geperst worden ben je nog verder heen dan ik al vermoedde...
Alleen als hij zo dom is van een grote smoel op te zetten.
Verder : Of een boete gerechtvaardigd is, hangt van veel zaken af.
Overtreden van regel, opportuniteit en proportionaliteit.. De overtreder die snapt wat hij aan het doen was of niet ..
Ik was er niet bij, jij ook niet.
Wat jouw of mijn idee er over is, is niet belangrijk.
Dat is iets dat jij nog niet gesnapt hebt ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.