Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Onbegrijpelijk!!!
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is echt wel heel kinderachtig. We worden precies bestuurd door een kleutertuin
FVDB !Timoootjex schreef: ↑22 december 2020, 18:34 Dat is echt wel heel kinderachtig. We worden precies bestuurd door een kleutertuin
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heeft die geen gelukkige kindertijd dan gehad?SparSpaar schreef: ↑22 december 2020, 18:45FVDB !Timoootjex schreef: ↑22 december 2020, 18:34 Dat is echt wel heel kinderachtig. We worden precies bestuurd door een kleutertuin
Jammer dat er weeral politieke spelletjes gespeeld worden. Internationaal tegen de Britten, en nationaal is er nu weer een discussie over de vaccins. Beschamend.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
En eerste vaccin voor een man die elke dag wel eens niet kan ontwaken aan een natuurlijk overlijden.
96 jaar, brave man maar zinvol gebruik vaccin?
96 jaar, brave man maar zinvol gebruik vaccin?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
HLN heeft waarschijnlijk een boos telefoontje gekregen uit de Melsensstraat. De titel van het artikel is ondertussen afgezwakt. “Om de politieke vrede te bewaren”: is spoorloos verdwenen ...CarpeNoctem schreef: ↑22 december 2020, 18:04 En we blijven verder stuntelen:
“Om de politieke vrede te bewaren”: woonzorgcentra die dinsdag al vaccins zouden krijgen, moeten wachten na klachten uit andere regio’s
“Dat men in deze gezondheidscrisis de vaccinaties intrekt om de politieke vrede te bewaren, dat gaat er bij mij echt niet in. Of er nu in onze regio of elders voor het eerst gevaccineerd wordt, maakt toch niets uit. Het belangrijkste is dat we nu eindelijk konden starten met de vaccinaties. Laat ons hopen dat er de komende weken geen grote corona-uitbraak in één van die vier woonzorgcentra komt nu de prikjes uitgesteld worden.”
Een iets minder gekuiste versie in De Tijd:
Verdeling coronavaccins leidt tot regionale spanningen
Wat een land ...Maandag was al bekend geraakt dat de primeur weggelegd was voor de verzorgingsinstelling Sint-Pieter in Puurs-Sint-Amands. Dat is geen toeval. In Puurs gebeurt de productie van de Pfizer-vaccins. In de loop van dinsdag lekte uit dat vier wzc's in Vlaams-Brabant zouden volgen. Het ging om instellingen in Leuven, Rotselaar, Binkom en Wezembeek-Oppem.
Die planning stuitte op verzet in Brussel en Wallonië. Ze pikten het niet dat ze uit de boot vielen tijdens de eerste bevoorradingsronde. Het protest viel niet in dovemansoren en de oorspronkelijke plannen gingen op de schop.
Er zijn al beelden opgedoken van de vergadering:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 22 december 2020, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Iedereen kan elke dag sterven aan een natuurlijk overlijden of je nu 96 of 25 bent. De kans is groter als je 96 bent maar ik ken heel wat mensen die jammer genoeg op jonge leeftijd overleden zijn aan natuurlijke overlijdens zelfs eentje van 15 en eentje van 19.
Er klinkt heel veel respect uit je reactie voor ouderen.
Als je ooit het geluk hebt die gezegende leeftijd te halen zal je wel anders tegen de dingen aankijken.
Als je 20 bent is iemand van 50 een oude zak ... tot je zelf "plots" die getallen op je verjaardagstaart ziet staan.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Er worden hier en daar toch al kanttekeningen geplaatst bij de verklikkersmaatschappij die sommigen hier willen installeren.geebee schreef: ↑22 december 2020, 17:54Ik wil het graag oneens zijn met je maar tegen heksenjachten op "oudjes" die misschien voor de laatste keer Kerst en Nieuwjaar kunnen vieren met hun (klein)kinderen terwijl de grote heren (en daar reken ik ook de voetballertjes bij) sex- en andere feestjes geven in "exclusieve" kringen daar kan ik niet goed tegen.
Zelfs in HLN - normaliter slaafs het narratief volgend- verschijnt er al eens een kritisch artikel.
Tientallen verklikkingen per dag krijgt de politie van Charleroi binnen. Sommige burgers sturen zelfs brieven van uitgeknipte krantenletters om te melden dat op 'het derde' toch een kapster aan de slag is om Juliette voor de feestdagen van die coronacoupe af te helpen. "Als we in 1940 op die manier zouden hebben verklikt, bleven er niet veel kapsters over", laat de politiewoordvoerder zich ontvallen tegenover de RTBF. Laat dat even bezinken: zelfs de politie trekt grote ogen bij zoveel verraad.
Hulde aan Isolde Van Den Eynde.En de drijfveer van de klikkende burger is vaker jaloezie, nijd of het vereffenen van een oude rekening dan burgerzin.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik ben er zeker van dat de regeringen ook de vaccinaties gaan verknoeien. een paar 1000 doden extra moet kunnen, en dan kan men de bevolking nog wat langer onder de knoet houden. Ze hebben al lang last van reglementitis, Vlaanderen op kop.
Ondertussen in de USA: gisteren stond de teller op 777.766 gevaccineerden.
Israel op 29596
Europa neemt zijn tijd...
Israel op 29596
Volledig eens met Kingsfan!geebee schreef: ↑22 december 2020, 23:12
Er klinkt heel veel respect uit je reactie voor ouderen.
Als je ooit het geluk hebt die gezegende leeftijd te halen zal je wel anders tegen de dingen aankijken.
Heeft niks te maken met respect, wel alles met realiteit. Natuurlijk sterven er ook jonge mensen, maar je kan niet ontkennen dat 96 jaar een leeftijd is waarop de kans op niet meer wakker worden toch groter is.
Als ik zelf zo oud ben, zal ik niet anders piepen. Vaccineer de jongere bevolking, zij zullen dan de ouderen ook niet meer besmetten en de economie blijft draaien.
Het is niet nodig om iedereen persé 100 jaar te willen laten worden. Er zijn al genoeg mensen op de wereld.
In heel de wereld zijn 6 landen begonnen met vaccineren, op 200R1150GS schreef: ↑23 december 2020, 10:26 Ik ben er zeker van dat de regeringen ook de vaccinaties gaan verknoeien. een paar 1000 doden extra moet kunnen, en dan kan men de bevolking nog wat langer onder de knoet houden. Ze hebben al lang last van reglementitis, Vlaanderen op kop.
Israel op 29596
Nog niet zo lang geleden stonden we schouder aan schouder, nu staan we tegenover elkaar.
Tientallen verklikkingen per dag krijgt de politie van Charleroi binnen. Sommige burgers sturen zelfs brieven van uitgeknipte krantenletters om te melden dat op 'het derde' toch een kapster aan de slag is om Juliette voor de feestdagen van die coronacoupe af te helpen. "Als we in 1940 op die manier zouden hebben verklikt, bleven er niet veel kapsters over", laat de politiewoordvoerder zich ontvallen tegenover de RTBF. Laat dat even bezinken: zelfs de politie trekt grote ogen bij zoveel verraad.
Heb me altijd afgevraagd hoe het mogelijk was in WO2 dat er zoveel SS-ers waren met zo extreem gedachtengoed, en zie de geschiedenis herhaalt zich.
Heb me altijd afgevraagd hoe het mogelijk was in WO2 dat er zoveel SS-ers waren met zo extreem gedachtengoed, en zie de geschiedenis herhaalt zich.
Rusland is begonnen op 3 decemberWeverke schreef: ↑23 december 2020, 10:37In heel de wereld zijn 6 landen begonnen met vaccineren, op 200R1150GS schreef: ↑23 december 2020, 10:26 Ik ben er zeker van dat de regeringen ook de vaccinaties gaan verknoeien. een paar 1000 doden extra moet kunnen, en dan kan men de bevolking nog wat langer onder de knoet houden. Ze hebben al lang last van reglementitis, Vlaanderen op kop.
Israel op 29596
UK op 8 december
USA op 14 december
Bahrein 13 december
UAE 13 december
Canada 14 december
Israel 19 december
Singapore 22 december
Saudi Arabië 17 december
Qatar 22 december
Oman: begint vandaag
Zwitserland begint vandaag
China is al geruime tijd bezig
Mexico zou vandaag beginnen, maar zeer beperkt
Ondertussen maken "onze" 8 ministers van volksgezondheid ruzie...
Volgens mij is het misdadig om niet te onmiddellijk te starten met vaccineren als er dosissen voorhanden zijn.