Coronavaccinaties en de cijfers
-
- Jr. Member
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
waarom wordt die dan gevaccinnneerd?
-
- Jr. Member
Zou het niet veel logischer zijn als men zou beginnen vaccineren bij zieken en besmette mensen, en dan het resultaat afwachten?
Gezonde mensen vaccineren, ok dat is ook nodig, maar ze moeten toch beginnen met de zieken in de gasthuizen?
Gezonde mensen vaccineren, ok dat is ook nodig, maar ze moeten toch beginnen met de zieken in de gasthuizen?
Oei, Odette, meiske. Dat is een vraag met een lang antwoord hoor.
Als het antwoord gratis moet zijn mag je me bellen en dan zal ik mijn best doen om dat zo goed mogelijk uit te leggen.
Als het antwoord vooral juist moet zijn, bel dan eens een echte deskundige , MVR of CN. Beiden doen het wellicht niet gratis.
Als het antwoord gratis moet zijn mag je me bellen en dan zal ik mijn best doen om dat zo goed mogelijk uit te leggen.
Als het antwoord vooral juist moet zijn, bel dan eens een echte deskundige , MVR of CN. Beiden doen het wellicht niet gratis.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 5 januari 2021, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou beginnen met de doden... die zijn er immers het ergste aan toe me dunkt.OdetteMaes schreef: ↑5 januari 2021, 00:14 Zou het niet veel logischer zijn als men zou beginnen vaccineren bij zieken en besmette mensen, en dan het resultaat afwachten?
Ben je daar zeker van Haelewyn?
Want volgens de WHO zullen we na de vaccinatie nog steeds mondmaskers moeten dragen omdat het onduidelijk is of gevaccineerden anderen kunnen besmetten
https://www.lc.nl/buitenland/Wereldgezo ... 8404.html?
Masks for ever, yippee!
Wat wordt hier dan meer van verwacht? De EU is een log apparaat, dat zeker is van zijn bestaan.CarpeNoctem schreef: ↑4 januari 2021, 19:37
Al dient gezegd dat heel de EU hier met de billen bloot gaat.
Hoe minder er bij europese verkiezingen stemmen hoe zekerder de bestaande zijn van hun postje en hun inkomen.
Het is enkel wanneer een land niet meer tot de EU behoort dat deze postjespakkers hun job verliezen.
Het is de enige reden waarom de Europeeërs zo begaan zijn (?) met hun job als parlementariër.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
We hebben de weddenschap gewonnen! Stuur maar jullie rekeningnummer naar FVDB.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het ene heeft met het andere niets te maken.Krikke schreef: ↑5 januari 2021, 06:50Ben je daar zeker van Haelewyn?
Want volgens de WHO zullen we na de vaccinatie nog steeds mondmaskers moeten dragen omdat het onduidelijk is of gevaccineerden anderen kunnen besmetten
https://www.lc.nl/buitenland/Wereldgezo ... 8404.html?
Het zou kunnen dat je na vaccinatie niet ziek wordt maar dat je wel drager zou kunnen zijn van het virus en het aan anderen overdragen.
Asymptomatische dragers.... Hebben we eerder gezien.
Het vaccin vecht tegen virus in je lijf. Niet tegen virus dat in je neushaartjes hangt.
Iemand die ziek is wordt per definitie niet gevaccineerd tegen de griep. Ik veronderstel voor dit vaccin hetzelfde uit veiligheidsoverwegingen.
Vaccineren blijkt een Vlaamse bevoegdheid te zijn. Geen nationale.... Was CN dat vergeten toen hij dit topic startte ?
En laten de Walen het nu volgens het Nieuwsblad een pak beter doen.
Dat moet een linkse krant zijn. Ze zijn tegen de nieuwe alliantie. Kan niet anders...
Er zijn veel mensen tegen die alliantie. Men spreekt van een kaakslag voor de regering Jambon. Bleiterke kan beginnen bleiten : allemaal tegen ons !
"""De allereerste Vlaamse minister-president, Gaston Geens, zou zich omdraaien in zijn graf. “Wij zullen moeten bewijzen dat wij wat we zelf doen, beter doen”, zei hij. Niet dus. Het grote vaccinatie-offensief is trouwens met een korrel zout te nemen. Vlaanderen heeft een levering van amper meer dan tienduizend stuks, en er zijn er nog wat meer op komst. """"
(Nieuwsblad)
En laten de Walen het nu volgens het Nieuwsblad een pak beter doen.
Dat moet een linkse krant zijn. Ze zijn tegen de nieuwe alliantie. Kan niet anders...
Er zijn veel mensen tegen die alliantie. Men spreekt van een kaakslag voor de regering Jambon. Bleiterke kan beginnen bleiten : allemaal tegen ons !
"""De allereerste Vlaamse minister-president, Gaston Geens, zou zich omdraaien in zijn graf. “Wij zullen moeten bewijzen dat wij wat we zelf doen, beter doen”, zei hij. Niet dus. Het grote vaccinatie-offensief is trouwens met een korrel zout te nemen. Vlaanderen heeft een levering van amper meer dan tienduizend stuks, en er zijn er nog wat meer op komst. """"
(Nieuwsblad)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je N-VA-obsessie blijft je leesvaardigheid aantasten. Als je meent dat ik de Vlaamse politiekers hoger inschat dan de federale heb je zitten slapen.
De Vlamingen hebben zich naar aloude gewoonte laten rollen. Als een volk de politiekers krijgt die het verdient dan bewijst dat simpelweg wat voor een bende lamzakken wij zijn.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Zijn er ergens cijfers beschikbaar van het aantal gevaccineerden in de verschillende regio's in Belgie?
Dat je de VL politici hoger inschat had ik afgeleid uit het feit dat je rechts steunt, dat je scheen te denken dat het met rechts aan de macht allemaal beter zou zijn of worden, etc.CarpeNoctem schreef: ↑5 januari 2021, 10:26 Je N-VA-obsessie blijft je leesvaardigheid aantasten. Als je meent dat ik de Vlaamse politiekers hoger inschat dan de federale heb je zitten slapen.
De Vlamingen hebben zich naar aloude gewoonte laten rollen. Als een volk de politiekers krijgt die het verdient dan bewijst dat simpelweg wat voor een bende lamzakken wij zijn.
Kijk, we zijn het toch over iets eens... Behalve dat de Vlamingen zich laten rollen hebben. Het is een ieder voor zich - situatie waarin de ene kant van het land toevallig veel sneller en beter handelt. Ze hebben daarmee niemand gerold.
Trouwens : analoog met wat jij schreef :
Je zegt al maanden dat ik het beleid verdedig terwijl ik al van dag 1 zeg dat het 'too little, too late' is en zeker niet prachtig voetbal van wereldklasse. Eerder vierde provinciale pottekestamp.
Misschien kunnen we aanvaarden dat er in beider breinen al eens een misvatting sluipt die dan hardnekkig blijft zitten.
Nog een conclusie : we hebben niet erg veel vaccins. Het zou beter zijn om ze niet in de frigo te laten liggen, zoals onze nationale premier al zei.. Maar of het een immens verschil zou kunnen maken ? Neen, dat waarschijnlijk niet echt.
Als we nu eens 6 miljoen vaccins hadden voor Vlaanderen, was het al iets anders. Maar het zijn er nog maar een paar 10.000.
Vast wel ....
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Natuurlijk, maar da's staatsgeheim
Er zijn 6 EU-landen die hun cijfers nog niet doorgeven.
Je mag eens raden of we daarbij horen
Een brave ziel heeft dan maar zelf een grafiek in elkaar geflanst. Ondertussen alweer gedateerd met de gang die Israël, de VS en het VK gaan.
Zonder woorden: