Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Hoe dikwijls komt u in Molenbeek?
Indien u daar nooit komt, wat heeft u tegen Molenbeek?
Indien u dit gewoon geeft als theoretisch voorbeeld, dan is dit onzin aangezien u daar nooit komt. U gelooft de naieve algemene mening dat daar alleen maar achtergestelde mensen wonen. Algemene mening bij mensen die daar nooit geweest zijn maar wel overtuigd zijn te weten hoe het daar gaat.
De meeste mensen die in Molenbeek wonen, wonen daar graag zelfs de Vlamingen.
U heeft geen idee waarover u praat.
Bantsee uw reactie is totaal van de pot gerukt. Nergens stelt de persoon die u aanvalt dat de molenbekenaars achtergestelde
mensen zijn, tenzij voor u niet gevaccineerd een synoniem is voor achtergesteld.
Had in die tabel Kortrijk of Zwijnaarde als gemeente met de laagste vaccinatie gestaan dan had die gemeente wellicht als referentie gebruikt geweest om zijn of haar stelling te staven.
En voor je me verwijt dat ik Molenbeek niet ken , ik heb er gewoond en verhuisd niet om reden dat ik me daar als een achtergstelde zou voelen, maar omdat er aangenamere plaatsen (voor mij persoonlijk) zijn om te wonen.
mensen zijn, tenzij voor u niet gevaccineerd een synoniem is voor achtergesteld.
Had in die tabel Kortrijk of Zwijnaarde als gemeente met de laagste vaccinatie gestaan dan had die gemeente wellicht als referentie gebruikt geweest om zijn of haar stelling te staven.
En voor je me verwijt dat ik Molenbeek niet ken , ik heb er gewoond en verhuisd niet om reden dat ik me daar als een achtergstelde zou voelen, maar omdat er aangenamere plaatsen (voor mij persoonlijk) zijn om te wonen.
Ik kom daar regelmatig, ik werk in Brussel en kom daar zowat dagelijks, enfin toch van maandag tot vrijdag (en ook regelmatig in Molenbeek).bantsee schreef: ↑29 juli 2021, 13:59Hoe dikwijls komt u in Molenbeek?
Indien u dit gewoon geeft als theoretisch voorbeeld, dan is dit onzin aangezien u daar nooit komt. U gelooft de naieve algemene mening dat daar alleen maar achtergestelde mensen wonen. Algemene mening bij mensen die daar nooit geweest zijn maar wel overtuigd zijn te weten hoe het daar gaat.
U verwart volksgezondheid met politiek: nergens maar dan ook nergens schrijf ik dat de mensen daar achtergesteld of daar niet graag wonen (Vlamingen of andere mensen). Indien wel, toon mij het bewijs!
Niet dus, je valt mij aan omdat ik iets schrijf wat je niet zint. Je zoekt er politieke motieven achter, maar die zijn er niet. Ik geef alleen de vaccinatiecijfers (officiële cijfers van Sciensano) weer en die tonen aan dat Molenbeek achterwege blijft op het vlak van vaccinatie (amper 36% gevaccineerd). Voor klachten over de cijfers kan u zich wenden tot Sciensano ...
Hierbij de kaart van België met de vaccinatiegraden (bron: Sciensano)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
U zei eerst dat u rondwandelt in Molenbeek. Nu zegt u dat u in Brussel werkt en dagelijks in Molenbeek komt. U rijdt dus dagelijks met de wagen door Molenbeek maar u laat ons denken dat u daar dagelijks rondwandelt. Niet heel eerlijk van uw kant.m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 15:01Ik kom daar regelmatig, ik werk in Brussel en kom daar zowat dagelijks, enfin toch van maandag tot vrijdag (en ook regelmatig in Molenbeek).bantsee schreef: ↑29 juli 2021, 13:59
Hoe dikwijls komt u in Molenbeek?
U verwart volksgezondheid met politiek: nergens maar dan ook nergens schrijf ik dat de mensen daar achtergesteld of daar niet graag wonen (Vlamingen of andere mensen). Indien wel, toon mij het bewijs!
Niet dus, je valt mij aan omdat ik iets schrijf wat je niet zint. Je zoekt er politieke motieven achter, maar die zijn er niet. Ik geef alleen de vaccinatiecijfers (officiële cijfers van Sciensano) weer en die tonen aan dat Molenbeek achterwege blijft op het vlak van vaccinatie (amper 36% gevaccineerd). Voor klachten over de cijfers kan u zich wenden tot Sciensano ...
Het gaat niet over de cijfers. Het gaat over het narratief dat u daarrond spint en dat nergens op gebaseerd is: "u wandelt door Molenbeek" terwijl u alleen met de wagen via 1 straat door Molenbeek rijdt.
Je gaat zomaar uit van zelf verzonnen veronderstellingen en neemt deze voor waar aan. Waar heb ik ergens gezegd dat ik met de wagen naar Brussel kom? Nergens! Zoniet, bewijs het ...bantsee schreef: ↑29 juli 2021, 15:07U zei eerst dat u rondwandelt in Molenbeek. Nu zegt u dat u in Brussel werkt en dagelijks in Molenbeek komt. U rijdt dus dagelijks met de wagen door Molenbeek maar u laat ons denken dat u daar dagelijks rondwandelt. Niet heel eerlijk van uw kant.m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 15:01
Ik kom daar regelmatig, ik werk in Brussel en kom daar zowat dagelijks, enfin toch van maandag tot vrijdag (en ook regelmatig in Molenbeek).
Als je het per se wil weten: ik kom met het openbaar vervoer naar Brussel (met de trein) en werk in de omgeving van Brussel Noord (vlakbij de gemeentegrens van Brussel met Molenbeek).
Lessen over eerlijkheid hoef ik van jou niet te leren, rekening houdende met de onwaarheden die je verkondigt op basis van verkeerde assumpties over mensen die je niet kent.
Je kent me niet eens maar je besluit wel dat ik:
1° niet in Molenbeek kom (terwijl ik vlakbij werk en daar regelmatig passeer, te voet trouwens).
2° naar Brussel kom met de wagen (terwijl ik met de trein naar Brussel kom)
2 flagrante leugens, de leugenaar ontmaskerd!
Vlakbij de grens met Molenbeek. U komt dus nooit in Molenbeek.m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 15:15Je gaat zomaar uit van zelf verzonnen veronderstellingen en neemt deze voor waar aan. Waar heb ik ergens gezegd dat ik met de wagen naar Brussel kom? Nergens! Zoniet, bewijs het ...
Als je het per se wil weten: ik kom met het openbaar vervoer naar Brussel (met de trein) en werk in de omgeving van Brussel Noord (vlakbij de gemeentegrens van Brussel met Molenbeek).
Lessen over eerlijkheid hoef ik van jou niet te leren, rekening houdende met de onwaarheden die je verkondigt op basis van verkeerde assumpties over mensen die je niet kent.
U komt nooit in Molenbeek. Leugenaar ontmaskerd.m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 15:17Je kent me niet eens maar je besluit wel dat ik:
1° niet in Molenbeek kom (terwijl ik vlakbij werk en daar regelmatig passeer, te voet trouwens).
2° naar Brussel kom met de wagen (terwijl ik met de trein naar Brussel kom)
2 flagrante leugens, de leugenaar ontmaskerd!
Hoelang ga je blijven (verkeerde) veronderstellingen maken over mensen die je niet kent?bantsee schreef: ↑29 juli 2021, 15:19Vlakbij de grens met Molenbeek. U komt dus nooit in Molenbeek.m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 15:15
Je gaat zomaar uit van zelf verzonnen veronderstellingen en neemt deze voor waar aan. Waar heb ik ergens gezegd dat ik met de wagen naar Brussel kom? Nergens! Zoniet, bewijs het ...
Ik moet vanaf Brussel Noord (u weet wel het station waar treins stoppen, voor mensen die NIET met de wagen naar Brussel komen) naar mijn werkplek gaan (vlakbij het Kanaal). De ene kant van het Kanaal is Brussel, de ander Molenbeek. Tijdens de middag eet ik regelmatig mijn boterhammekes buiten op, vlakbij Tour&Taxis.
Ik zou je graag eens uitnodigen maar verkies liever goed gezelschap, zoals dat van mijn collega's (die niet liegen of verkeerde assumpties maken ...) .
PS: waar blijft het bewijs dat ik zogezegd met de auto naar Brussel kom
Als u daarmee vindt dat u in Molenbeek komt ...m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 15:28Hoelang ga je blijven (verkeerde) veronderstellingen maken over mensen die je niet kent?
Ik moet vanaf Brussel Noord (u weet wel het station waar treins stoppen, voor mensen die NIET met de wagen naar Brussel komen) naar mijn werkplek gaan (vlakbij het Kanaal). De ene kant van het Kanaal is Brussel, de ander Molenbeek. Tijdens de middag eet ik regelmatig mijn boterhammekes buiten op, vlakbij Tour&Taxis.
Ik zou je graag eens uitnodigen maar verkies liever goed gezelschap, zoals dat van mijn collega's (die niet liegen of verkeerde assumpties maken ...) .
Ik had al begrepen dat u niet met de wagen naar Brussel komt.
Flauw, bijzonder flauw, excuses zijn ook niet aan u besteed, blijkbaar ...bantsee schreef: ↑29 juli 2021, 15:46Als u daarmee vindt dat u in Molenbeek komt ...m-peeters schreef: ↑29 juli 2021, 15:28
Hoelang ga je blijven (verkeerde) veronderstellingen maken over mensen die je niet kent?
Ik had al begrepen dat u niet met de wagen naar Brussel komt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Terug on topic, jongens, het gaat over coronavaccinaties en de cijfers.
En blijkbaar doet Molenbeek het slecht qua vaccinatiecijfers
En blijkbaar doet Molenbeek het slecht qua vaccinatiecijfers
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Blijkbaar heeft bantsee vandaag een slechte dag. Of misschien is hij gewoon altijd zo.
Ik denk het laatste afgaande op de volledige historiek (wat nog maar zo'n 5 weken is)
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 30 juli 2021, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.