Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Stel dat je geen familie hebt en in een bos woont, dan heb je alleen risico op besmetting als je naar de winkel gaat.
IMHO is een dergelijk leven zeer efficient tegen besmetting.
Wie kinderen en kleinkinderen, familie, vrienden, een job heeft : dan is het al wat anders.
Wie kinderen en kleinkinderen, familie, vrienden, een job heeft : dan is het al wat anders.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Mijn boostertje zit er nu twee weken in. Geen verhoogde hartslag gehad , geen sleutels die aan mijn arm bleven plakken, ik geef geen licht, enz
Ik was alleen 's avonds een beetje moe en had een paar dagen een pijnlijke arm.
Een ideaal leven om niet besmet te geraken.
Zelf heb ik het ook niet, dat leven. Maar als ik moet kiezen tussen elke dag volk en familie over de vloer of in een bos wonen : dan weet ik het wel !
Zelf heb ik het ook niet, dat leven. Maar als ik moet kiezen tussen elke dag volk en familie over de vloer of in een bos wonen : dan weet ik het wel !
Liever alleen dan allemaal ambetant volk om je heen.
Ik zie ook zo weinig mogelijk volk. Ik heb weinig boodschap aan andere mensen. Geef mij maar een hond, die zijn tenminste eerlijk.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dat klopt, je loopt dan maar een kleine kans op een besmetting. Nadeel is wel dat je geen afweer tegen dit en andere virussen zult opbouwen of onderhouden, eens je dan een besmetting oploopt wat onvermijdelijk eens het geval zal zijn, is de kans op ernstige ziekte veel groter. Beter zorgen voor een getraind afweersysteem, als gevaccineerde zo nu en dan eens een besmetting oplopen is zeker niet slecht.Destereir schreef: ↑21 december 2021, 09:28 Stel dat je geen familie hebt en in een bos woont, dan heb je alleen risico op besmetting als je naar de winkel gaat.
Uit HLN :
"""""""
‘Prikspijt’ in Nederland woord van het jaar 2021, na oproep door antivaxers op Twitter
In Nederland is het woord ‘prikspijt’ verkozen tot het woord van het jaar 2021. De term haalde 82,2 procent van de stemmen en wint daarmee met grote voorsprong. Dat maakt de hoofdredacteur van de Dikke Van Dale bekend. Op sociale media was door antivaxers opgeroepen om massaal te stemmen voor ‘prikspijt’. """""""
"""""""
‘Prikspijt’ in Nederland woord van het jaar 2021, na oproep door antivaxers op Twitter
In Nederland is het woord ‘prikspijt’ verkozen tot het woord van het jaar 2021. De term haalde 82,2 procent van de stemmen en wint daarmee met grote voorsprong. Dat maakt de hoofdredacteur van de Dikke Van Dale bekend. Op sociale media was door antivaxers opgeroepen om massaal te stemmen voor ‘prikspijt’. """""""
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Tja ... de uitzonderingen bevestigen de regel zeker ?TikTak schreef: ↑22 december 2021, 18:36 Manmanman.
https://www.hln.be/binnenland/politie-v ... ~a3a13a24/
Zonder dat ik alle details ken over het dossier...
Ik hoop dat er vooral opgetreden zal worden tegen de personen die misbruik maakten van die ene persoon die zich liet vaccineren op naam van anderen. Die laatste moet geholpen worden, indien die daarvoor open staat.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Negen keer gevaccineerd, die man loopt gewoon een jaartje voor op het vaccinatie schemaTikTak schreef: ↑22 december 2021, 18:36 Manmanman.
Benieuwd of hij omikron zal krijgen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Tja ... heel grappig inderdaadverbanneling schreef: ↑22 december 2021, 19:04Negen keer gevaccineerd, die man loopt gewoon een jaartje voor op het vaccinatie schemaTikTak schreef: ↑22 december 2021, 18:36 Manmanman.
Ik kan alle begrip opbrengen voor iemand die zich niet wil laten vaccineren, maar wees daar dan ook eerlijk over en neem de eventuele gevolgen er dan ook bij.
Misbruik maken?EarthNvstr1 schreef: ↑22 december 2021, 18:58
Zonder dat ik alle details ken over het dossier...
Ik hoop dat er vooral opgetreden zal worden tegen de personen die misbruik maakten van die ene persoon die zich liet vaccineren op naam van anderen. Die laatste moet geholpen worden, indien die daarvoor open staat.
Die mens werd daar vast ook goed voor betaald door die anderen
Zo onschuldig is hij ook weer niet
Zoals ik eerder al zei: ik schat zelf dat 2% van de vaccinaties vals is(gebaseerd op gevoel, geen feiten ofzo), dit is veel groter dan wat er komt boven drijven af en toe.
Ha !verbanneling schreef: ↑22 december 2021, 19:04Negen keer gevaccineerd, die man loopt gewoon een jaartje voor op het vaccinatie schemaTikTak schreef: ↑22 december 2021, 18:36 Manmanman.
Nu, ik had onlangs ergens in één van de vlaamse kranten gelezen of het wel een optie zou zijn om elke 6 maanden een booster te krijgen (kosten en praktische problemen daargelaten). Welnu, als je immuunsysteem elke 6 maanden gekieteld wordt, dan zou dat er wel eens te veel aan kunnen zijn. Ook daar zijn limieten.
Deze mijnheer heeft dat eens uitgeprobeerd.
De mensen die met de Janssenstudie meedoen en er al 2 in de arm hadden werden ook opgeroepen (door het studieteam) om toch maar de Moderna-booster te gaan halen. Desondanks denkt J&J er blijkbaar over om de studie voort te zetten met een derde Janssen als booster, ofwel prikje nummer vier.
Ik dacht eerst "Kom maar door", maar denk nu toch aan het beroemde citaat van Paul Vanden Boeynants.