Coronavaccinaties en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Hela, hela. Schakelen naar oranje betekent wel 'toenemende druk':
Daar hebben ze dan twee jaar over nagedacht.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Carpe is genezen en is terug begonnen aan Corona en de cijfers, zie ik.
Hoe zou 't nog zijn met de cijfers over 'alles gaat slechter in België dan elders' ?
Uiteraard is dit een retorische vraag !
Hoe zou 't nog zijn met de cijfers over 'alles gaat slechter in België dan elders' ?
Uiteraard is dit een retorische vraag !
@Charles: Ik vermoed dat je het allemaal goed bedoelt, en het is leuk dat je alle info uit eerste hand hebt. Maar, hoeveel keer heb jij dat van de ziekenhuisopnames nu al gepost? 15 keer? Laat die nutteloze cijfers toch achterwege, ze dienen enkel maar om er misbruik van te maken.
Tja, door tijdsdruk hebben ze het dalende cijfers scenario nog niet kunnen uitwerken hé. Ze gaan wellicht een studiebureau moeten inschakelen om het dilemma van het oranje vakje op te lossen, tenzij er ergens op een of ander spaar forum als bij wonder een oplossing gevonden wordtCarpeNoctem schreef: ↑6 februari 2022, 09:31
Hela, hela. Schakelen naar oranje betekent wel 'toenemende druk':
Daar hebben ze dan twee jaar over nagedacht.
Inderdaad: https://www.webmd.com/lung/news/2022020 ... aths-studyCharlesvdw schreef: ↑5 februari 2022, 19:47 ....
Of met andere woorden, de cijfers van ziekenhuisopnames en overlijdens moeten tegenwoordig met een grote korrel zout genomen worden.
Ik geloof alleen nog economen.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik denk nog maar een keer of drie-vierpukkie007 schreef: ↑6 februari 2022, 11:45 @Charles: Ik vermoed dat je het allemaal goed bedoelt, en het is leuk dat je alle info uit eerste hand hebt. Maar, hoeveel keer heb jij dat van de ziekenhuisopnames nu al gepost? 15 keer? Laat die nutteloze cijfers toch achterwege, ze dienen enkel maar om er misbruik van te maken.
Oh, en de laatste keer was toch wat anders, toen ging het over de registratie van Covidgevallen die door iemand van administratie gebeurt, dat had ik nog nooit gepost.
Laatst gewijzigd door Charlesvdw op 6 februari 2022, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... d=msedgntp
De cijfers : er zijn geen tienduizenden doden na coronavaccin.
Laat me niet lachen ... Natuurlijk zijn die er niet. Waar halen ze 't ?
Wel : in dat artikel kan je het lezen ook.
Vaders , hou uw dochters aan de haard, want het vaccinatiecentrum staat weer paraat !
De cijfers : er zijn geen tienduizenden doden na coronavaccin.
Laat me niet lachen ... Natuurlijk zijn die er niet. Waar halen ze 't ?
Wel : in dat artikel kan je het lezen ook.
Vaders , hou uw dochters aan de haard, want het vaccinatiecentrum staat weer paraat !
Ik zal er vanaf morgen eens elke dag een melding in zetten dat ik sedert dat vaccin een onblusbaar libido heb gekregen. Benieuwd of die professor dat zal oppikken.
Ola , Haelewyn wilt hier een verhaal delen over seksueel misbruik in zijn vaccinatiecentrum.
Vertel.
Nu, het verbaast me eigenlijk ook niet, je hebt zo van die viezerikken, als ze de arm aanraken van een vrouw denken ze dat ze alles mogen aanraken.
En geef toe: het zijn wel creepy type's in het vaccinatiecentrum (of toch in dat hier..)
Een beetje hulp nodig met begrijpend lezen.. ?
Met plezier !
Het gaat hier niet om viespeukerij maar om cijfers die weergaven dat het al met heel veel mensen slecht was afgelopen na vaccinatie. Dan hebben ze het over Pietje de Dood die gepasseerd was..
Met plezier !
Het gaat hier niet om viespeukerij maar om cijfers die weergaven dat het al met heel veel mensen slecht was afgelopen na vaccinatie. Dan hebben ze het over Pietje de Dood die gepasseerd was..
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als ik me niet vergis was jij degene die daar een paar keer mee komen aandraven is.
But since you're asking:
Te laat
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- VIP member
- Contacteer:
Er staat bij ongewijzigd beleid!!! In maart gaan ze nog wat belastingen verzinnen hoor, staan we niet meer eerste… tenzij ze nog meer gaan uitgeven natuurlijk
Alles, niet alleen de begroting en dan volgens één bron.Ik zie Griekenland wel overal als nummer 1 staan.CarpeNoctem schreef: ↑6 februari 2022, 20:33Als ik me niet vergis was jij degene die daar een paar keer mee komen aandraven is.
........
VERWACHT begrotingstekort in jouw statistiekje : de toekomst voorspellen. De CIJFERS van iets dat nog moet komen.
Daar kan je (aan anderen) geld voor vragen.
Ik was het niet die daar kwam mee aandraven. Dat waren er nogal wat van de andere zijde. Die zich daar, achteraf bekeken, nogal mee te kakken hebben gezet.
Al beweren er nu wel vaak dat ze alles zeer juist hebben ingeschat en de toekomst voorspeld.
Sommige boodschappen worden nu eenmaal nogal snel voor waar aangenomen.
Als het te mooi is om waar te zijn of als het past in de geest van diegene die het zou moeten (kunnen / willen) interpreteren.
Haelewyn heeft gelijk, we hebben 2 jaar geleden bij het begin van de coronacrisis, vastgelegd dat de mensen die voor de coronamaatregelen waren, deze ook zouden moeten betalen.
Dus Haelewyn en zijn vrienden hebben zich toen geëngageerd om zelf meer belastingen te betalen, zodat bovenstaande statistiek dus zever is.
(ik heb destijds meermaals gezegd dat ik tegen de maatregelen was, omdat ik ze niet wenste te betalen en ik gerust een paar doden extra wou voor de enorme kost die er tegenover stond)
Ik ga ervan uit dat dit nog steeds van toepassing is, en dat de mensen die voor de coronamaatregelen waren, nog steeds voor zijn, en dus nog steeds de gevolgen aanvaarden. (hoewel ik nog steeds vrees dat mensen plots van gedacht zullen veranderen nu ze moeten betalen)
Dus Haelewyn en zijn vrienden hebben zich toen geëngageerd om zelf meer belastingen te betalen, zodat bovenstaande statistiek dus zever is.
(ik heb destijds meermaals gezegd dat ik tegen de maatregelen was, omdat ik ze niet wenste te betalen en ik gerust een paar doden extra wou voor de enorme kost die er tegenover stond)
Ik ga ervan uit dat dit nog steeds van toepassing is, en dat de mensen die voor de coronamaatregelen waren, nog steeds voor zijn, en dus nog steeds de gevolgen aanvaarden. (hoewel ik nog steeds vrees dat mensen plots van gedacht zullen veranderen nu ze moeten betalen)
Het duurt lang eer de burgemeester van Vlaanderen versoepelingen begint te eisen. Waarschijnlijk bereidt hij zich reeds voor op een exit richting Europees parlement nadat hij heeft ingezien dat deze job hem echt niet ligt.