Coronavaccinaties en de cijfers
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Typefouten of dt-fouten: een wereld van verschil ...Davy V schreef: ↑9 maart 2022, 12:15Een ’t kofschip-ridder hier op het forum ontbrak er nog aan, terwijl ik al meteen twee schrijffouten opmerk en het nog maar vluchtig heb gelezen.VincentVega schreef: ↑2 maart 2022, 16:39
Ik heb er toch bijgezet “om volledig te zijn …”
Wie selectief informatie weergeef en enkel “knipt en plakt “ wat hem bevalt, die is niet objectief bezig. De kern van het artikel is dat de vaccins bij kinderen gedurende 1 maand goed werken tegen besmetting en de kans om gehospitaliseerd te worden met 50%. Van pakweg 1% kans naar 0,5% kan si’s ook een daling met 50%.
Natuurlijk belanden kinderen minder vaak in het ziekenhuis, dat wisten we al langer. Niemand zegt, ook niet in het artikel, dat de ziekenhuizen ioverspoelD (met -d) zijn geweest met niet-gevaccineerde kinderen.
Ik heb niks selectief weergegeven. Heb de titel en het volledige artikel gedeeld zoals het is. Jij selecteert er een regel uit naar eigen goeddunken. Anders eens uw objectiviteit onder de loep nemen schat!!!
Correctie: ik voeg een regel toe, zoals vermeld "om volledig te zijn". Omdat niet iedereen de link gebruikt en dus mogelijk enkel de titel leest.
Oei, gaan we elkaar nu aanspreken met bewoordingen als 'schat"? Heel gevaarlijk in #MeToo tijden ....
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Verbannen Gebruiker
Dit kan toch niet anders dan met corona te maken hebben?
Vandaag al 22, ik herhaal: 22, renners niet gestart in Parijs-Nice of opgegeven.
22 in 1 dag.
Vandaag al 22, ik herhaal: 22, renners niet gestart in Parijs-Nice of opgegeven.
22 in 1 dag.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik denk het niet.
Er zijn momenteel veel mensen met andere infecties.
Van een bevriende kinderarts hoor ik dat er veel griep is bij kinderen.
Zelf zit ik nu ook 1 dag thuis met verkoudheid/griep/bronchitis of hoe je het ook wil noemen. Hoofdpijn, keelpijn, schorre stem.
Sneltest was negatief.
Ik hoor van mijn kinderen op de middelbare school dat er heel veel kinderen zijn met bovenste-luchtwegklachten.
De "gewone " infecties zijn weer helemaal terug.
Overigens laten de schoolkinderen zich niet meer testen op corona, ze zeggen "het is voorbij". Nu, meer dan de helft heeft omicron gehad, dus bij die groep is het sowieso onwaarschijnlijk dat het covid zou zijn.
Zelf zit ik nu ook 1 dag thuis met verkoudheid/griep/bronchitis of hoe je het ook wil noemen. Hoofdpijn, keelpijn, schorre stem.
Sneltest was negatief.
Ik hoor van mijn kinderen op de middelbare school dat er heel veel kinderen zijn met bovenste-luchtwegklachten.
Overigens laten de schoolkinderen zich niet meer testen op corona, ze zeggen "het is voorbij". Nu, meer dan de helft heeft omicron gehad, dus bij die groep is het sowieso onwaarschijnlijk dat het covid zou zijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Verbannen Gebruiker
22 professionele sportlui verlaten Parijs-Nice op 1 dag. Gewone infecties? Ja, misschien. Ik geloof het niet. U wel?Charlesvdw schreef: ↑10 maart 2022, 16:03 Ik denk het niet.
-
- Verbannen Gebruiker
Als dat de bron is van jouw kennis....Charlesvdw schreef: ↑10 maart 2022, 16:03
Van een bevriende kinderarts hoor ik ...
Zelf zit ik ...
Ik hoor van mijn kinderen ..
Succes
Had het vorige week ook voor. Sneltest ook negatief.Charlesvdw schreef: ↑10 maart 2022, 16:03 Ik denk het niet.
Sneltest was negatief.
Er gaan gewoon veel beestjes rond momenteel.
-
- Verbannen Gebruiker
Dus uit het feit dat u negatief testte, besluit u dat covid weg is, dat alleen gewoon veel niet-covid-gerelateerde beestjes rondgaan?
We kunnen veel geld uitsparen voor de volgende verkiezingen. We vragen aan 1 willekeurig mens: voor wie gaat u stemmen? Vlaams Belang? Mooi. Klaar.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Blokpateetje denkt slim te zijn, en als hij dan geen gelijk krijgt wordt hij vijandig.
Laat ons wel wezen, die renners in Parijs-Nice worden ongetwijfeld getest op covid, en als het covid was zou dat wel uitkomen.
Enfin, tijd om nog iemand toe te voegen aan mijn negeerlijst.
Laat ons wel wezen, die renners in Parijs-Nice worden ongetwijfeld getest op covid, en als het covid was zou dat wel uitkomen.
Enfin, tijd om nog iemand toe te voegen aan mijn negeerlijst.
Laatst gewijzigd door Charlesvdw op 10 maart 2022, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Uitstekend idee Charles. Hij/zij/x staat er bij mij al een tijdje op.
The truth is "hate" to those who hate the truth!
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Vlblokpate wat een naam ook
Waar schrijf ik dat covid weg is?VLblokpate schreef: ↑10 maart 2022, 18:44Dus uit het feit dat u negatief testte, besluit u dat covid weg is, dat alleen gewoon veel niet-covid-gerelateerde beestjes rondgaan?
We kunnen veel geld uitsparen voor de volgende verkiezingen. We vragen aan 1 willekeurig mens: voor wie gaat u stemmen? Vlaams Belang? Mooi. Klaar.
Ik schrijf duidelijk: Er gaan gewoon veel beestjes rond.
En beestjes zijn COVID beestjes en niet COVID beestjes.
-
- Verbannen Gebruiker