Coronavaccinaties en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Tja, ik vrees dat jijzelf nooit je gat hebt afgekuist met oude kranten want anders ging je dat wel degelijk vooruitgang gevonden hebben.
Een pissijn daarentegen mis ik wel, en ware het niet van mijn vrouwmens ik had er al lang ene geplaatst

Je sleept er nogal wat bij. Natuurlijk heb ik het over persoonlijke vooruitgang. Ik zal maar nogmaals de premisse van onze gewaardeerde medeposter posten:
En waarom sleep jij daar een smartphone of kleurentelevisie bij? Ik zou er sterk aan twijfelen om dat onder vooruitgang te boeken.Er zijn weinig mensen die door eerlijk hard werk en eerlijk geld te verdienen veel vooruitgang in hun leven hebben geboekt.
Ik misschien wel, maar er is volk genoeg die wel overstapt van "sociale klasse" - in beide richtingen- maar daar ging de discussie niet over.
Altijd opletten met veronderstellingen over wat iemand anders zijn punt is.
Enne mijn 5 centen: ik vermoed dat onze David de reincarnatie is van JefDeWit die op zijn beurt de reincarnatie was van Cronos.

Maar David ontkent ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Toch wel, en zelfs eens met verkiezingspropaganda van één of andere politieke partij (met geel-zwart als hoofdkleuren, ik kan er even niet opkomen van welke partij dat zou zijn) en ik moet zeggen dat ik er toch wel een aangenaam gevoel bij had ... bijna een even aangenaam gevoel als die keer dat ik hetzelfde deed met het drukwerk van die partij die ooit reclame maakte voor bokshandschoenen.CarpeNoctem schreef: ↑26 januari 2021, 17:21Tja, ik vrees dat jijzelf nooit je gat hebt afgekuist met oude kranten want anders ging je dat wel degelijk vooruitgang gevonden hebben.

Dan heb ik de discussie blijkbaar niet goed of in ieder geval anders begrepen, mijn welgemeende excusesCarpeNoctem schreef: ↑26 januari 2021, 17:21Ik misschien wel, maar er is volk genoeg die wel overstapt van "sociale klasse" - in beide richtingen- maar daar ging de discussie niet over.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Geloof ik niets van. Als er één iets erger is dan gazetten om je gat mee af te kuisen is het wel drukwerk in kleur. Geloof het maar van een ervaringsdeskundigegeebee schreef: ↑26 januari 2021, 17:40Toch wel, en zelfs eens met verkiezingspropaganda van één of andere politieke partij (met geel-zwart als hoofdkleuren, ik kan er even niet opkomen van welke partij dat zou zijn)CarpeNoctem schreef: ↑26 januari 2021, 17:21Tja, ik vrees dat jijzelf nooit je gat hebt afgekuist met oude kranten want anders ging je dat wel degelijk vooruitgang gevonden hebben.

Ik ben zelf een notoire off-topic-gaander

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Indrukwekkend hoe Israël blijft vaccineren. Of ze nu meer betalen of niet, wie zal het zeggen? Maar dit toont aan dat Israël een meester is in crisismanagement. Zeer zielig hoe de EU blijft sukkelen. Dit toont aan dat de EU een geldverslindende praatbarak is en wat een grootse man Bibi Netanyahu is.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik moest direct aan jou en een paar anderen hier denken :
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210126_97223473
Ik zie de relevantie niet, maar leuk dat je aan mij denkt 

Blijven trainen ! Graag gedaan ! 

"Verboden te gebruiken: het dilemma van de zevende dosis van het coronavaccin van Pfizer"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01/27 ... onavaccin/
Pure waanzin!
Pure waanzin!
Als je op Facebook de pagina van Rijn Rijn bezoekt en kijk naar een post van 4 januari, zie je een filmpje van een arts die in een zaal een uitleg doet over het onvoldoende onderzochte effect van aluminium nano partikels in vaccins die op langere termijn oorzaak zouden kunnen zijn van Alzheimer.
Blijkt al langer een issue te zijn dat onderzocht wordt, niet specifiek voor covid
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2156888 ... nsequences.
Blijkt al langer een issue te zijn dat onderzocht wordt, niet specifiek voor covid
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2156888 ... nsequences.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Die arts spuit misschien 6 keer net op het randje of net iets te weinig.JW1 schreef: ↑27 januari 2021, 17:14 "Verboden te gebruiken: het dilemma van de zevende dosis van het coronavaccin van Pfizer"
Pure waanzin!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat denk ik ook; er is altijd iets van verlies, al is het maar een druppel, dus echt 7 dosissen van 0,3 ml halen uit een flesje van 2,1 ml is niet mogelijk.
Wel bv 7 dosissen van 0,28 ml.
Wel bv 7 dosissen van 0,28 ml.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Jr. Member
Het is trouwens ook zo dat je voor élke inenting een kleine dosis moet wegspuiten, 1 à 2 ml. Het is onmogelijk om eender welk vaccin voor 100% te benutten. Ook voor insuline enz is dat zo. Je kan geen spuit van persoon A in persoon B gebruiken. J
-
- Jr. Member
Het is trouwens ook zo dat je voor élke inenting een kleine dosis moet wegspuiten, 1 à 2 ml. Het is onmogelijk om eender welk vaccin voor 100% te benutten. Ook voor insuline enz is dat zo. Je kan geen spuit van persoon A in persoon B gebruiken. J
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En ze blijven maar uitvluchten zoeken voor hun gestuntel. In Der Spiegel een artikel over het vaccindebacle van de EU:
Commission President Ursula von der Leyen Seeking to Duck Responsibility
Europe is facing a vaccine disaster. Whereas countries like Israel, Britain and the United States. are quickly moving ahead with vaccinations, the EU is reeling from a string of setbacks. First, U.S. pharmaceutical giant Pfizer and its German partner BioNTech informed Brussels that it would be delivering far less vaccine than planned in the coming weeks. Then, the company AstraZeneca said it would only be delivering 31 million doses of its vaccine by the end of March instead of the 80 million Europe had been expecting. And again, the Commission was caught completely off guard.
Since then, frustration and anger has been growing across the EU. Europe, one of the most affluent regions in the world, is proving to be unable to quickly protect its citizens from a deadly disease, while other countries are showing how it is done.
Negotiations with vaccine producers bogged down, and it wasn't until November that the EU was able to reach a purchase agreement with BioNTech/Pfizer and with Moderna, the manufacturers of the two most successful vaccines thus far introduced. The EU negotiating team, according to people familiar with the talks, was intent on pushing down the price.
Bottom line, de vergelijking met het VK en de VS:While others simply acted with expedience and placed huge orders, the EU – right in the middle of the worst pandemic in a century – decided to bargain like they were at the bazaar. Von der Leyen, of course, didn't lead these negotiations personally. But she is the boss, and carries the political responsibility.
Israël er vantussen anders worden we helemaal belachelijk gemaakt. Israël zit ondertussen al boven de 50% ...