Coronavaccinaties en de cijfers
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Wiskunde is niet je sterkste kant?
Maar dat is met heel veel van de commentaren op sociale media zo.
Eigen fabeltjes verzinnen op basis van zelf verzonnen rekenkunde.
-
- Verbannen Gebruiker
Ook de mededaders?E10ne schreef: ↑31 januari 2021, 17:02 Ben geen wetenschapper of hoe dan ook, maar probeer objectief te waarnemen en aan cijfers heb ik weinig boodschap. Enkel het aantal dodelijke slachtoffers hier in België, cijfer al dan niet kloppend, vind ik katastrofaal en zou wel eens goed mogen onderzocht worden (parlementaire onderzoekscommissie?) en de schuldige(n) worden gestraft.
Met name al diegenen die het beter wisten en dachten dat de maatregelen voor de anderen golden en niet voor hen en dus wandelende spreaders waren. Te stom om zelf te beseffen dat ze de echte daders achter al die doden zijn.
Het virus wordt hoofdzakelijk verspreid door menselijke wezens welke zich verplaatsen en zich niet houden aan de basisregels. Niet door de praatjes van politici of tegenstrijdige verklaringen van wetenschappers. Dat zijn de zondebokken van dienst om het eigen falen te verbergen. Zij zijn slechts een onderdeel van "de anderen". Je weet wel, de groep die het altijd gedaan heeft.
-
- Verbannen Gebruiker
Een parlementaire onderzoekscommissie is altijd meerderheid tegen oppositie.E10ne schreef: ↑31 januari 2021, 17:02 Ben geen wetenschapper of hoe dan ook, maar probeer objectief te waarnemen en aan cijfers heb ik weinig boodschap. Enkel het aantal dodelijke slachtoffers hier in België, cijfer al dan niet kloppend, vind ik katastrofaal en zou wel eens goed mogen onderzocht worden (parlementaire onderzoekscommissie?) en de schuldige(n) worden gestraft.
Wat bijvoorbeeld met deze tweet?

Een commissie van onafhankelijke experts? Is ook geen oplossing: de meningen onder de experts zijn zeer verdeeld.
De rol van de politici tgo de bevolking: legt de overheid onduidelijke of onredelijke regels op, of is de bevolking tegendraads. Hoe kun je dit ooit objectiveren?
In Australië gaan hele steden en gebieden in quarantaine omdat er na zoveel maanden één coronageval is.
Bij de financiële crisis van 2008-2009 waren de schuldigen duidelijk: de banken (niet allemaal), de controlerende overheden (zowat allemaal), de politici (alle partijen; zij hadden vetbetaalde postjes in de raden van bestuur, de regentenraden e.d. en ze hadden hun mannetjes - veel vrouwen waren er niet bij - op topfuncties gebombardeerd.
De schuldigen waren dus gekend. De straffen? Niets, noppes, nada, niente.
Misschien zijn er toch enkele welke er zich in vastbijten? Zou toch de max zijn?amturingas schreef: ↑31 januari 2021, 18:50 De schuldigen waren dus gekend. De straffen? Niets, noppes, nada, niente.
Eén ploeg van 11 miljoen?
-
- Jr. Member
Bij het prille begin van de uitbraak wist niemand wat er gebeurde, logisch, het is nooit eerder gebeurd. Er zijn toen tal van foute uitspraken gebeurd door politici en wetenschappers. Ik vind het verkeerd om die foute beginboodschappen nu te citeren en te misbruiken om die mensen in een verkeerd daglicht te plaatsen. Dat is goedkope kritiek van dommeriken.
Dat zou een geldig punt zijn, als ik ergens gezegd zou hebben dat motivatie weergeeft in welke mate men de maatregelen opvolgt.vortex schreef: ↑31 januari 2021, 16:16Ik ben 0% gemotiveerd om belastingen te betalen en toch betaal ik braaf mijn belastingenMet andere woorden motivatie geeft niet weer in welke mate men de maatregelen opvolgt, al bij al worden de maatregelen goed opgevolgd, anders zouden we geen twee maand vrij stabiele cijfers hebben.
Is dat hier een trend op dit forum om de woorden van mensen te verdraaien ?
Zie comment hierboven. Ik heb zoiets nooit beweerd.David_DeWa schreef: ↑31 januari 2021, 17:28Nu zijn de MSM plots wel een betrouwbare bron van informatie? Zelfs je referentie?
Daarom dat ik ook schreef, als het in de kraam past....
Als je het heel duidelijk omschreven wenst te lezen verwijs ik je naar de commentaar van Vortex, vandaag om 15:16 uur.
Zo is hij (foopah) bij mij ook eens uitgespeeld ... ""Dat heb ik niet gezegd""
Hij (foopah) gelooft het nog altijd zelf alhoewel het tegendeel bewezen werd.
Hun waarheid is selectief... hun mogelijkheden om te lezen ook enkel aanwezig als het uitkomt.
De PaardjesPolizei heeft er in Brussel 500 een tijdje opgesloten die tegen de Coronamaatregelen kwamen betogen ?
Wat zeg je tegen een Belg die pro Corona is en tegen de remedie... ?
Niks. gewoon opsluiten en / of 250 euro boete geven. Of meer.
Dik in orde.
Hij (foopah) gelooft het nog altijd zelf alhoewel het tegendeel bewezen werd.
Hun waarheid is selectief... hun mogelijkheden om te lezen ook enkel aanwezig als het uitkomt.
De PaardjesPolizei heeft er in Brussel 500 een tijdje opgesloten die tegen de Coronamaatregelen kwamen betogen ?
Wat zeg je tegen een Belg die pro Corona is en tegen de remedie... ?
Niks. gewoon opsluiten en / of 250 euro boete geven. Of meer.
Dik in orde.
Hey Calimero, als je jezelf wilt blijven belachelijk maken met te antwoorden op zaken die mensen nooit gezegd hebben, doe gerust verder. Is wel heel doorzichtig, een stelling zien die niet in je kraam past, geen tegenargument hebben, de stelling dan maar verdraaien naar iets wat gemakkelijk te weerleggen is en dan volle gas gaan. Ik zie dat er hier nog een aantal in dat bedje ziek zijn, maar die anderen verschijnen dan meestal met een andere nick terug.
Ik ga je voor zijn haelewyn: ik heb hierboven NIET gezegd dat JIJ ook andere nicks hebt. Ik weet dat de verleiding nu heel groot is om te gaan beweren dat ik dat gezegd heb. Rustig blijven. Type gewoon je standaard nonsens uitleg van iets met een slak of een worm ofzo.
Voor de mensen die wél kunnen lezen: ik stelde dat er geen draagvlak is voor de huidige maatregelen, iemand anders antwoordt dat er wél draagvlak is, ik zeg dat er momenteel een motivatie van 41% is bij de bevolking en opeens verandert het onderwerp naar hoe goed de maatregelen gevolgd worden. Niks meer over het draagvlak plots. Vreemd.
Uw commentaar raakt kant noch wal. Het was al maanden lopende in China, dus indien het zo geen betweters waren geweest hadden ze de richtlijnen toegepast ipv gewoon te melden "we hebben het allemaal onder controle".telewerken schreef: ↑31 januari 2021, 18:58 Bij het prille begin van de uitbraak wist niemand wat er gebeurde, logisch, het is nooit eerder gebeurd. Er zijn toen tal van foute uitspraken gebeurd door politici en wetenschappers. Ik vind het verkeerd om die foute beginboodschappen nu te citeren en te misbruiken om die mensen in een verkeerd daglicht te plaatsen. Dat is goedkope kritiek van dommeriken.
Je moet soms ook van anderen iets willen opsteken, hier kan je ook soms wat van leren.
-
- Jr. Member
ja, in jou text staat wel 'indien..................dan......'
gemakkelijk gezegd achteraf
gemakkelijk gezegd achteraf
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
"On est dans le peloton" (Alexander De Croo) ...
Dixit, wat gebeurt er in Nederland?
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 2 februari 2021, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Nederland staat er nog altijd niet in ? Nog altijd dezelfde trucs van bedriegt den boer ?
Doen die het toevallig slechter ?
Doen die het toevallig slechter ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat jij die grafiek weer niet snapt was te verwachten. De honden blaffen, maar de karavaan trekt verder.
Die doen het nog veel slechter. Zo slecht dat ze nog niet eens in de tabel opgenomen worden

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dat ik het niet snap ... daar zal het aan liggen.
Zouden er nog veel zijn hier die niet snappen dat je met je grafiekjes en ''cijfers'' alleen maar zand in de ogen wil strooien ?
Zouden er nog veel zijn hier die niet snappen dat je met je grafiekjes en ''cijfers'' alleen maar zand in de ogen wil strooien ?