Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
De helft van het zorgpersoneel in Brussel in Wallonië wil zich niet laten vaccineren.
Ik pas ook voor een vaccinatie, geen anti-vaxxer maar ik acht de kans meer dan reeël dat het brolvaccin van Astra Zeneca wordt ingespoten in mijn leeftijdsgroep.
Ik pas ook voor een vaccinatie, geen anti-vaxxer maar ik acht de kans meer dan reeël dat het brolvaccin van Astra Zeneca wordt ingespoten in mijn leeftijdsgroep.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Ze en jij zijn niet alleen.
Voor wat het waard is, hier een linkje naar een conspiracy-artikel.
https://www.xandernieuws.net/algemeen/5 ... r-vervoer/
Voor wat het waard is, hier een linkje naar een conspiracy-artikel.
https://www.xandernieuws.net/algemeen/5 ... r-vervoer/
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Verpleegster die ik ken is gisteren ingeënt met het Moderna vaccin.
Resultaat: de hele nacht niet geslapen wegens vreselijke pijn op de injectieplaats. Een constante hartslag van 108 in rust, 38.5 graden koorts.
Vandaag gaat het iets beter maar nog steeds niet 100 procent.
Resultaat: de hele nacht niet geslapen wegens vreselijke pijn op de injectieplaats. Een constante hartslag van 108 in rust, 38.5 graden koorts.
Vandaag gaat het iets beter maar nog steeds niet 100 procent.
Ik heb het daar ook een beetje moeilijk mee.
Als je naar de dokter gaat en die schrijft je een pil voor dan kan de dokter op basis van je voorgeschiedenis, eventuele kans op bijwerkingen, enzovoorts rekening hiermee houden. In zo'n vaccinatiecentrum ga je terplekke geen keuze hebben welk middel ze in je arm gaan steken.
Mijn farma-bijwerkingen-geschiedenis in acht genomen ben ik er ook niet echt gerust op ... mij epi-pen zal me alvast vergezellen naar het vaccinatiecentrum.
Toch mee oppassen met zo'n bewering. Als er bv. blijkt dat de werkzaamheidsgraad van zo'n brolvaccin bv. maar 50% is en je na je spuit - net zoals de merendeel van de mensen uiteindelijk weer zal doen - je weer gaat gedragen zoals voorheen (en dat is toch de bedoeling) en je dan toch nog besmet geraakt dan sta je daar met je brol.
Mag ik de vraag weerkeren : stel dat ze je voorstellen om het Russische spoetnik-vaccin te plaatsen en/of één van de "made in China"-vaccins ... wat is daarop je antwoord ?
Amai 26.7 miljoen...haelewyn schreef: ↑3 februari 2021, 08:59 Drie maanden contacttracing kostte 26,7 miljoen...... Meer dan 1 miljard frank.
Hier hebben een aantal megaprofiteurs hun zakken goed mee gevuld.
Ineens voor de rest van hun leven.
Dat de dwaze kl*ten die ons land rijk is zich maar verder laten wijsmaken dat de Walen, werklozen, invaliden de profiteurs zijn in onze maatschappij.
https://socialsecurity.belgium.be/nl/om ... ude-sublec
https://www.denktankminerva.be/analyse/ ... erspectief
"De FOD Sociale Zekerheid schat dat de ondergrondse, niet-aangegeven economie overeenkomt met 3,8% van het bbp, of zo’n 12,7 miljard euro. De overheidsdienst geeft aan dat 38% van de Belgen al gebruik gemaakt zou hebben van zwartwerk en 24% hun inkomsten niet correct aangeeft.
Een studie van DULBEA schat op haar beurt het verlies van fiscale inkomsten omwille van fraude op zo’n 20 à 30 miljard euro per jaar, terwijl de ondergrondse economie zo’n 20% van het bbp zou uitmaken."
Laten we inderdaad die fraude maar vergeten, zijn peanuts.
Wel jammer dat je direct het label krijgt anti-vaxxer of conspiracy-theory denker als je geen (bepaald) Covid-19 vaccin wil. Het Moderna, Pfizer vaccin daar sta ik zeker voor open. Zelfs het Russische Sputnik vaccin is blijkbaar zeer effectief. Viroloog Johan Neyts en Rusland-kenner Jan Balliauw konden er toch ook niks negatief over zeggen. De hetze met Charles Michel en z'n EU tegen Astra Zeneca neen, hier klopt gewoon iets niet
.

The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
-
- Verbannen Gebruiker
Gezien geen enkel vaccin 100% bescherming biedt maakt dat eigenlijk niet veel uit.geebee schreef: ↑3 februari 2021, 11:53 Toch mee oppassen met zo'n bewering. Als er bv. blijkt dat de werkzaamheidsgraad van zo'n brolvaccin bv. maar 50% is en je na je spuit - net zoals de merendeel van de mensen uiteindelijk weer zal doen - je weer gaat gedragen zoals voorheen (en dat is toch de bedoeling) en je dan toch nog besmet geraakt dan sta je daar met je brol.
Toch wel héé ... als uit onderzoek blijkt dat een vaccin bij 90% van een testpubliek werkzaam is en dat het weinig of geen bijwerkingen heeft bij 90% van een testpubliek is dat toch een heel ander verhaal dan hetzelfde bij het getal 50. Bij 90% ben je een pechvogel als je het toch vangt, bij 50% is het "normaal".David_DeWa schreef: ↑3 februari 2021, 12:29Gezien geen enkel vaccin 100% bescherming biedt maakt dat eigenlijk niet veel uit.geebee schreef: ↑3 februari 2021, 11:53 Toch mee oppassen met zo'n bewering. Als er bv. blijkt dat de werkzaamheidsgraad van zo'n brolvaccin bv. maar 50% is en je na je spuit - net zoals de merendeel van de mensen uiteindelijk weer zal doen - je weer gaat gedragen zoals voorheen (en dat is toch de bedoeling) en je dan toch nog besmet geraakt dan sta je daar met je brol.
-
- Verbannen Gebruiker
Of je nu als "pechvogel" of als "normaal" alsnog besmet geraakt maakt voor de patiënt echt niet uit.
Waarschijnlijk heb je zelfs minder kans om besmet te geraken door gewoon de basisregels te blijven volgen dan als "90%" gevaccineerde die leeft als voorheen en denkt dat er hem nu niets meer kan overkomen.
Waarschijnlijk heb je zelfs minder kans om besmet te geraken door gewoon de basisregels te blijven volgen dan als "90%" gevaccineerde die leeft als voorheen en denkt dat er hem nu niets meer kan overkomen.
Wat er niet in zit zal er nooit uitkomen.
In jouw geval : verstand ?
Je geeft eigenlijk nooit te kennen dat je het hebt.
Er werd over fraude niet gesproken of het bestrijden ervan werd niet in vraag gesteld.
Niet alle Walen, werklozen, invaliden zijn fraudeurs.
Enkel extreem grote dwazen kunnen dat geloven terwijl iets slimmere dwazen het anderen wel proberen te doen geloven.
De echte dwazen : die trappen daarin of proberen het te ontkrachten door de werkelijkheid te verdraaien (jij bv).
Als jij 1 miljard frank te verwaarlozen vindt... Tja.. we weten aan welke kant je staat en uit welke groep je komt.
Je doet hen eer aan : zij strooien constant zand in de ogen van de mensen. Jij doet flink je best door zeker meer zand te strooien. Of jouw zand in ogen terecht komt ? Dat is wat anders. Zo slim ben je nu ook weer niet.
Maar is dat het zand waar de paling in draait, of de slak ? Of was het de worm die vuil werd ? Het is allemaal te onduidelijk haelewyn !
Voor de mensen die wél kunnen lezen: volgens haelewyn zit de echte fraude bij de 26,7 miljoen euro voor de volledig geflopte contacttracing en beschuldigt men valselijk de sociale en fiscale fraudeurs die met een bedrag tussen 12 en 30 miljard gaan lopen. 12 is inderdaad minder dan 26,7, miljard is echter niet minder dan miljoen.
Inderdaad. Het hele idee van die vaccinboel is dat uiteindelijk iedereen een prikje heeft gehad. Het virus heeft dan geen transmissiewegen meer en dan is het weer veilig.David_DeWa schreef: ↑3 februari 2021, 13:05 Of je nu als "pechvogel" of als "normaal" alsnog besmet geraakt maakt voor de patiënt echt niet uit.
Dus dat de helft van die zeikerds in de zorg geen prikje wil is daardoor een groot probleem. Ook voor de gevaccineerden.
Terzijde: toch ben ik niet onder de indruk van de prestaties van Astra Zeneca als je dat met het vaccin van Pfizer vergelijkt. Het goede nieuws is echter, dat de overgrote meerderheid van de 'pechvogels' bij AZ alsnog niet in het ziekenhuis belandde. Een beetje zoals het griepvaccin: het beschermt niet geweldig, maar het voorkomt wel de grootste dramascenario's.
Voor wie echt kan lezen : den domste van den hoop hierboven die alles denkt begrepen te hebben vertelt je wel wat ik denk, wat jij denkt, wat hij wil dat je denkt.. en ook wat hij wil dat je denkt dat ik zou gezegd hebben.
Alles lekker uit zijn eigen duim gezogen, maar wel a la minute en dus vers.
Man ... Wat ben jij toch een platte koeievijg op een versleten aardeweg.
Meanwhile in Great Brittain, something to worry about...
Or not...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210203_94983806
1 of andere Spice Girls zong het al:
"Things will never be the same again".
Or not...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210203_94983806
1 of andere Spice Girls zong het al:
"Things will never be the same again".