Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Haha, stel je voor dat je pas binnen 30 dagen aan de beurt bent...
En maar stressen en zien dat je mobieltje steeds opgeladen is.

Ja onnozel he. Voor hetzelfde geld moet ik inderdaad een maand naar mijn mobieltje zitten turen. En liefst niet te ver van mijn woning gaan

Intussen heeft Nederland ons ingehaald...
En hoe.
Ze hebben intussen al meer dan dubbel zoveel mensen gevaccineerd als hier in België.
https://www.nu.nl/coronavirus/6117474/a ... ljoen.html
Ze hebben de kaap van 1 miljoen al gerond, en hier zitten we aan 400k. Tjonge, jonge.
Wat. Een. Apenland.
En hoe.
Ze hebben intussen al meer dan dubbel zoveel mensen gevaccineerd als hier in België.
https://www.nu.nl/coronavirus/6117474/a ... ljoen.html
Ze hebben de kaap van 1 miljoen al gerond, en hier zitten we aan 400k. Tjonge, jonge.
Wat. Een. Apenland.
-
- Verbannen Gebruiker
Bewoond door ...

Wat een idee om hier vrijwillig te blijven .... Wat is jouw excuus? Jouw frietkot? Voetbalploeg?
PS: De politici worden gekozen uit de bevolking. De Nederlandse bevolking bestaat blijkbaar uit veel slimmere mensen dan de Vlaamse

Inderdaad, zeer triestig als we vergelijken met NL.
O ja? Door wie is Vandenbroucke verkozen?amturingas schreef: ↑22 februari 2021, 20:06Bewoond door ...![]()
Wat een idee om hier vrijwillig te blijven .... Wat is jouw excuus? Jouw frietkot? Voetbalploeg?
PS: De politici worden gekozen uit de bevolking. De Nederlandse bevolking bestaat blijkbaar uit veel slimmere mensen dan de Vlaamse![]()
Al het andere: ik laat mij niet wegjagen. I will go down with this ship.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Down with the ship? Gisteren niet, vandaag niet, morgen niet, en overmorgen ook niet. Grote schoonmaak en dat schip terug drijvende. Punt, andere lijn.
Dat zootje dat de boel hier verziekt heeft altijd de mond vol met: “als het je hier niet aanstaat, moet je maar ergens anders gaan wonen”. Njet, nope, niet met den dezen. Opruimen die handel, terug een fatsoenlijke plek en dat zootje kan oprotten naar een plek waar het voor hun beter is.
Dat zootje dat de boel hier verziekt heeft altijd de mond vol met: “als het je hier niet aanstaat, moet je maar ergens anders gaan wonen”. Njet, nope, niet met den dezen. Opruimen die handel, terug een fatsoenlijke plek en dat zootje kan oprotten naar een plek waar het voor hun beter is.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
En de volgende stap in dit flaterparcours.
Hoewel het RIZIV geld ter beschikking heeft gesteld, om de vaccinerende verpleegsters te betalen als waren het betaalde professioneleverpleegsters - en dat zijn ze ook - hebben sommige vaccinatiecentra besloten om ze een vrijwilligersvergoedinkje te betalen.
Die verpleegsters laten echter hun andere (betaalde) werk staan voor deze taak. En dat voor de komende maanden.
Argument van 1 van die prutsers: awel, dan kunnen we met hetzelfde geld meer verpleegsters betalen.
Nu kregen verpleegsters al geen loon naar werken. Maar dit is er he-le-maal over.
Hoewel het RIZIV geld ter beschikking heeft gesteld, om de vaccinerende verpleegsters te betalen als waren het betaalde professioneleverpleegsters - en dat zijn ze ook - hebben sommige vaccinatiecentra besloten om ze een vrijwilligersvergoedinkje te betalen.
Die verpleegsters laten echter hun andere (betaalde) werk staan voor deze taak. En dat voor de komende maanden.
Argument van 1 van die prutsers: awel, dan kunnen we met hetzelfde geld meer verpleegsters betalen.
Nu kregen verpleegsters al geen loon naar werken. Maar dit is er he-le-maal over.
Blijkbaar kunnen in Nederland de huisartsen ook het vaccin toedienen (waarschijnlijk Astra-Zeneca). Hier kan dat weeral niet omdat dat te veel rompslomp zou zijn. België wordt niet bevoklt door apen maar door apen van politici, en hoogst waarschijnlijk zelfs niet de slimste apen.
Nog een verhaaltje.
Twee oude mensen +80 krijgen een vaccin. Ze wonen nog in hun eigen woning, hebben geen auto.
De dame is bedlegerig en krijgt haar vaccin van de huisarts die het ter plaatse zal toedienen. Terwijl de huisarts daar is mag hij echter geen vaccin toedienen aan meneer. Deze meneer moet naar het vaccinatiecentrum. Hij moet daarvoor een trein en een bus nemen en moet zijn bedlegerige vrouw uren alleen laten.
Twee oude mensen +80 krijgen een vaccin. Ze wonen nog in hun eigen woning, hebben geen auto.
De dame is bedlegerig en krijgt haar vaccin van de huisarts die het ter plaatse zal toedienen. Terwijl de huisarts daar is mag hij echter geen vaccin toedienen aan meneer. Deze meneer moet naar het vaccinatiecentrum. Hij moet daarvoor een trein en een bus nemen en moet zijn bedlegerige vrouw uren alleen laten.
Juist, maar de alleroudsten - in casu mijn oma die dit jaar hopelijk haar eeuw gaat vieren - krijgen het Pfizervaccin. En die moeten zich dus hoogstpersoonlijk melden in een vaccinatiecentrum.eddyl schreef: ↑23 februari 2021, 09:29 Blijkbaar kunnen in Nederland de huisartsen ook het vaccin toedienen (waarschijnlijk Astra-Zeneca). Hier kan dat weeral niet omdat dat te veel rompslomp zou zijn. België wordt niet bevoklt door apen maar door apen van politici, en hoogst waarschijnlijk zelfs niet de slimste apen.
Haar huisarts heeft al bevestigd, dat die het niet gaat doen.
Dus de idioterien die FTP hierboven beschrijft vinden helaas ook plaats in Nederland.
Spijtig dat onze politici niet kunnen of zullen afgerekend worden op hun beleid ivm de pandemie. Ze zullen hun handen in onschuld wassen, wat natuurlijk gemakkelijk zal zijn want het was steeds de schuld van iemand op een ander beleidsniveau.
Van de bijkomende, onnodige doden omwille van gebrek aan zorg en toegang tot het ziekenhuis spreekt bijna niemand, deze staan ook op het conto van de 'onschuldige' politici.
Van de bijkomende, onnodige doden omwille van gebrek aan zorg en toegang tot het ziekenhuis spreekt bijna niemand, deze staan ook op het conto van de 'onschuldige' politici.
Ik geef je geen ongelijk Eddyl maar de grote vraag is natuurlijk of het Vlaemsch Belangh - want ik neem aan dat je daarop alludeert - het dan zoveel beter zou doen.
Betogen in Parijs en lockdownfeestjes bijwonen kan hun nieuwe aanwinst alvast als de beste maar als ze in het afrekenen met een pandemie bij de beteren van de klas zouden zijn durf ik ten zeerste in vraag te stellen.
Ik bedoel het op de volledige politieke kaste, ze zijn allemaal ziek in hetzelfde bedje. Doet mij altijd denken aan het liedje van Jaques Dutronc, l'Opportunist.
Het VK heeft ondertussen een concreet exit-plan afgedrukt met 4 stappen waarbij ze ten vroegste vanaf 21 juni alle Coronamaatregelen zullen opheffen.
https://assets.publishing.service.gov.u ... g_2021.pdf
Nogal wat anders dan wat schoolmeester Vandenbroucke ons voorspiegelt: geen concreet uitzicht wanneer welke maatregelen zullen opgeheven worden.
Het VK zit dan ook niet gevangen in het bureaucratisch Europees keurslijf wat betreft de contracten met de producenten van vaccins.
https://assets.publishing.service.gov.u ... g_2021.pdf
Nogal wat anders dan wat schoolmeester Vandenbroucke ons voorspiegelt: geen concreet uitzicht wanneer welke maatregelen zullen opgeheven worden.
Het VK zit dan ook niet gevangen in het bureaucratisch Europees keurslijf wat betreft de contracten met de producenten van vaccins.