Credimo conjuncturele uitstapvergoeding na 8 jaar ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Credimo conjuncturele uitstapvergoeding na 8 jaar ?
Is er bij het tak 21 product Credimo credosecure een conjuncturele uitstapvergoeding van toepassing en zo ja, kan deze na 8 jaar ook nog verschuldigd zijn ? En zo ja: kan iemand een vb. geven hoeveel die dan na 8 jaar max. kan bedragen ?
Alvast bedankt !
Ps: stel de vraag hier gezien het feit dat het forumitem 'Vragen aan Credimo' is verdwenen.
Alvast bedankt !
Ps: stel de vraag hier gezien het feit dat het forumitem 'Vragen aan Credimo' is verdwenen.
Re: Credimo conjuncturele uitstapvergoeding na 8 jaar ?
Is het niet logischer dat je zo'n vraag rechtstreeks stelt, eventueel via de makelaar, eerder dan op een forum, er maar van uitgaande dat die mensen dit komen lezen? Uiteindelijk is het beantwoorden van vragen op 'n forum zuiver "goodwill", het feit dat men dat niet (meer) doet, beschouw ik nu niet direct als een voorbeeld van een "slecht bedrijf" met "ondoorzichtige producten".
Voor 't zelfde geld is de ene persoon die zich daarmee bezig hield, om één of andere reden uit dienst gegaan, hé.
Voor 't zelfde geld is de ene persoon die zich daarmee bezig hield, om één of andere reden uit dienst gegaan, hé.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De moderator van Credimo is hier nog herhaaldelijk op het forum aanwezig geweest nadat Lola haar vraag gesteld had dus het lijkt me meer een kwestie van onwil om te reageren. Als ze al niet antwoorden op een vraag op het forum betwijfel ik of ze een rechtstreekse vraag via mail wel behandelen. En een makelaar heeft ook niet altijd genoeg kennis van zaken.
Lola heeft gelijk dat ze twijfelt over de aankoop van Credosecure. Er zijn nog andere TAK 21-ers genoeg.
Lola heeft gelijk dat ze twijfelt over de aankoop van Credosecure. Er zijn nog andere TAK 21-ers genoeg.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als ze niet reageren, mag je er vanuit gaan dat de vergoeding wel nog verschuldigd is Anders hadden ze er wel positief over gecommuniceerd ....
Dat denk in er ook van, Freetotax2005... Eens te meer blijkt dat 2 à 3 dagen na de vraagstelling Credimo volledig vd website blijkt verdwenen te zijn... Plots was (en is) er geen rubriek "Vraag het aan Credimo" meer... Moest men een serieus negatief addertje onder het gras (conjuncturele vergoeding) bloot geven indien men zou antwoorden en heeft Credimo daarom maar beslist zich snel van de site terug te trekken, zonder eerst nog te antwoorden op het bewuste topic????
Aan de webmaster zou ik daarom willen vragen: kennen jullie de oorzaak van het plotse vertrek van Credimo op de site?
Aan de webmaster zou ik daarom willen vragen: kennen jullie de oorzaak van het plotse vertrek van Credimo op de site?