Credit Europe klantenactie
Re: rekening openen bij credit europe
gg centenklieverMaarten schreef: sorry iedereen, centenkliever was de snelste ...

Waiting for the financial meltdown...
Greetings all
'k Had zelf ook al even stilgestaan bij de CE wervingsactie van 20 euro per aangebrachte nieuwe klant.
De basisrente en aangroeipremie van van hun Top-Interest rekening is, volgens hun website nu (do. 08-01-2009), nog steeds respectievelijk 4,25 en 1,75.
Als ik de documenten (aanvraag werd zonet online gedaan) ontvang en het gaat nog steeds om deze rentevoeten dan wil ik er best ook klant worden.
Maar dan niet via de ontvangen documenten. Wel via de wervingsactie. So... als er op dat ogenblik iemand is die, in navolging van Maarten's idee, de 20 euro met me 50/50 wil delen... graag een seintje.
Groeten
Paddy
'k Had zelf ook al even stilgestaan bij de CE wervingsactie van 20 euro per aangebrachte nieuwe klant.
De basisrente en aangroeipremie van van hun Top-Interest rekening is, volgens hun website nu (do. 08-01-2009), nog steeds respectievelijk 4,25 en 1,75.
Als ik de documenten (aanvraag werd zonet online gedaan) ontvang en het gaat nog steeds om deze rentevoeten dan wil ik er best ook klant worden.
Maar dan niet via de ontvangen documenten. Wel via de wervingsactie. So... als er op dat ogenblik iemand is die, in navolging van Maarten's idee, de 20 euro met me 50/50 wil delen... graag een seintje.
Groeten
Paddy
Ik heb via de website ook al een aanvraag ingediend voor de spaarrekening (vorige vrijdag). Zou dat dan nog wel gaan om via zo'n peterschapsactie een spaarrekening te krijgen? Zou dat dan extra lang duren? Het is nu toch al bijna een week geleden dat ik mijn aanvraag heb ingediend. Ik zou het % niet willen mislopen door wat langer te wachten voor 10€...
duurt minstens een week langer. en ja, dat is volgens mij wel mogelijk... ben niet zeker.Evytjeh schreef: Ik heb via de website ook al een aanvraag ingediend voor de spaarrekening (vorige vrijdag). Zou dat dan nog wel gaan om via zo'n peterschapsactie een spaarrekening te krijgen? Zou dat dan extra lang duren? Het is nu toch al bijna een week geleden dat ik mijn aanvraag heb ingediend. Ik zou het % niet willen mislopen door wat langer te wachten voor 10€...
Laatst gewijzigd door Roeland op 13 januari 2009, 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetings all
Bedankt aan diegenen die reageerden op mijn voorstel i.v.m. de peterschapsactie van Credit Europe en het delen van de 20 euro. Ik besloot om in te gaan op de reactie van diegene die het allereerste reageerde... en dat was BartVW.
Vandaag trouwens van CE ook de set documenten ontvangen om gewoon zelf klant te worden (ik vroeg die nog aan voor ik het topic las over het delen van de aanbrengpremie). De voorwaarden zijn nog steeds 4,25 % basisrente en 1,75 % aangroeipremie voor nieuwe klanten. En ik zie nergens staan dat dit snel zou gaan veranderen.
Bon... gaan slapen nu.
Groeten
Paddy
Bedankt aan diegenen die reageerden op mijn voorstel i.v.m. de peterschapsactie van Credit Europe en het delen van de 20 euro. Ik besloot om in te gaan op de reactie van diegene die het allereerste reageerde... en dat was BartVW.
Vandaag trouwens van CE ook de set documenten ontvangen om gewoon zelf klant te worden (ik vroeg die nog aan voor ik het topic las over het delen van de aanbrengpremie). De voorwaarden zijn nog steeds 4,25 % basisrente en 1,75 % aangroeipremie voor nieuwe klanten. En ik zie nergens staan dat dit snel zou gaan veranderen.
Bon... gaan slapen nu.
Groeten
Paddy
Hallo,
Ik ben ook klant bij CE en wil me bij deze ook als 'peter' aanbieden. Ik ben bereid om de wervingspremie 50/50 met u te delen.
Dus als er nog iemand een rekening wil openen en nog een 'peter' nodig heeft kan hij of zij me een persoonlijk bericht sturen met zijn/haar naam en adresgegevens ... .
(Je kan dan best wel niet eerst zelf een online aanvraag doen)
Ik ben ook klant bij CE en wil me bij deze ook als 'peter' aanbieden. Ik ben bereid om de wervingspremie 50/50 met u te delen.
Dus als er nog iemand een rekening wil openen en nog een 'peter' nodig heeft kan hij of zij me een persoonlijk bericht sturen met zijn/haar naam en adresgegevens ... .
(Je kan dan best wel niet eerst zelf een online aanvraag doen)
Laatst gewijzigd door Seppe op 4 januari 2010, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook klant bij CE en wil ook wel best peter worden. We delen de 20 Euro dan gewoon. Wie interesse heeft stuurt maar een pb'tje. 

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Keurig kiezen jullie allemaal voor 50/50, heeft d'er al iemand bij stilgestaan dat het wel eens voordeliger zou kunnen zijn om voor de 60/40-formule te kiezen?
Het lijkt mij op deze manier wel wat op kartelvorming
Het lijkt mij op deze manier wel wat op kartelvorming

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Maar voor wie is de 60% ?Cisse schreef: Ik doe het voor 60/40![]()

ik heb altijd gezegd dat ik het alsvolgt doe:
10.01 euro voor diegene die een rekening opent. 9.99 euro voor mezelf
10.01 euro voor diegene die een rekening opent. 9.99 euro voor mezelf

- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Credit Europe klantenactie
100% kan vanaf nu ook, want de actie is ondertussen afgelopen.
dan heb ik geluk. heb eergisteren nog een formulier naar CE doorgefaxtcentenkliever schreef: 100% kan vanaf nu ook, want de actie is ondertussen afgelopen.

Ben je daar wel zeker van ? De coupon is dan wel (vanaf vandaag) naar een andere plaats op de website verhuisd maar hij staat er nog wel degelijk op. (Heb juist gecheckt)centenkliever schreef: 100% kan vanaf nu ook, want de actie is ondertussen afgelopen.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
gisteren om 13 uuur per mail bericht gekregen dat :Seppe schreef:Ben je daar wel zeker van ? De coupon is dan wel (vanaf vandaag) naar een andere plaats op de website verhuisd maar hij staat er nog wel degelijk op. (Heb juist gecheckt)centenkliever schreef: 100% kan vanaf nu ook, want de actie is ondertussen afgelopen.
"......maar vandaag is wel de laatste dag dat de aktie geldig is.
Met vriendelijke groeten,
xxxxxxxxxxxxx
Client Service Representative
Credit Europe Bank N.V.
Mechelsesteenweg 66
B-2018 Antwerpen
xxxxxxxxx@crediteurope.be
tel: 03/206 56 00
fax:03/206 56 11/22"