d'Ieteren
TIP
Re: d'Ieteren
Gisteren nog van aan analist gehoord dat koersdoelen op vele manieren kunnen berekend worden. Hij kan er 180 op plakken maar evengoed 300 als hij rekening houdt met betere vooruitzichten.
Vandaar dat die koersdoelen weinig betrouwbaar zijn.
zolang je geen 120euro zegt mogen ze koersdoelen plakken wat ze willen :-)
Hmm... resultaten van D'Ieteren vallen toch eerder tegen vind ik.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
- Newbie
- Contacteer:
D'ieteren is na zijn verviervoudiging van de koers op een korte tijd, wel serieus terug gevallen en heeft de herstelrally volledig gemist doordat hij die dag zijn cijfers had.
Als ze volgend jaar Belron op de beurs brengen dan zal die waardering die Blackrock er aan geeft toch een rol spelen? "Volgens degenen die D'Ieteren volgen, wordt een dergelijke transactie echter niet verwacht vóór 2023 of zelfs pas in 2025." Als ze het in 2023 van plan zijn, verwacht ik dit jaar nog berichtgeving dat ze ermee bezig zijn.
Is een voorzichtige prognose niet beter in deze tijd, de analisten zullen hun verwachtingen hopelijk ook bijstellen en zo kunnen ze verrassen. Het is nu niet dat Belron zonder werk gaat vallen en het weer wordt elk jaar extremer.
Kort samengevat: Is de huidige terugval niet overdreven?
Als ze volgend jaar Belron op de beurs brengen dan zal die waardering die Blackrock er aan geeft toch een rol spelen? "Volgens degenen die D'Ieteren volgen, wordt een dergelijke transactie echter niet verwacht vóór 2023 of zelfs pas in 2025." Als ze het in 2023 van plan zijn, verwacht ik dit jaar nog berichtgeving dat ze ermee bezig zijn.
Is een voorzichtige prognose niet beter in deze tijd, de analisten zullen hun verwachtingen hopelijk ook bijstellen en zo kunnen ze verrassen. Het is nu niet dat Belron zonder werk gaat vallen en het weer wordt elk jaar extremer.
Kort samengevat: Is de huidige terugval niet overdreven?
-
- Newbie
- Contacteer:
Bij gebrek aan reactie zal ik zelf reageren. De daling tot 110 op het dieptepunt was duidelijk oversold. 2 weken later boven de 140.