Daglimiet online overschrijving Keytrade bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Daglimiet online overschrijving Keytrade bank
Weet iemand wat de daglimiet is bij online overschrijvingen van Keytrade bank naar een andere bank?
Ik vind er niets van terug in hun FAQ.... of is er gewoon geen?
Ik vind er niets van terug in hun FAQ.... of is er gewoon geen?
Re: Daglimiet online overschrijving Keytrade bank
Ik heb ooit al eens 10.000 euro overgeschreven, zonder enig probleem.
Geen idee of het verschil maakt, maar dat was wel via de computer.
Geen idee of het verschil maakt, maar dat was wel via de computer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja, de limiet voor de app vind je vlot, maar ik vind nergens een limiet voor online overschrijvingen via PC.
Zou het graag weten ivm een aankomende betaling aan mijn notaris die ver boven de gebruikelijke limieten van de meeste banken ligt eigenlijk...
Zou het graag weten ivm een aankomende betaling aan mijn notaris die ver boven de gebruikelijke limieten van de meeste banken ligt eigenlijk...
Misschien eens bellen ?
Beste neem je een gewaarborgde bankcheque op uw naam mee. Als dan de zaak in orde is bij de notaris,endosseer je hem op de achterzijde en geef hem dan af. Als je geld overschrijft, en het is niet in orde,heb je zo maar je geld nog niet terug.
https://lenengeld.eu/hoe-een-cheque-gebruiken/
https://lenengeld.eu/hoe-een-cheque-gebruiken/
De vraag is gesteld aan Keytrade: ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb die vraag vroeger eens gesteld aan keytrade:
Geachte ,
Bedankt voor uw e-mail.
U kan zo'n betaling doen door middel van een bankcheque, of door middel van een overschrijving.
Een bankcheque kan u verkrijgen op ons kantoor (geen afspraak vereist hiervoor) en kost 15 EUR.
Aan overschrijvingen in EUR via de website naar externe, nationale rekeningen is een limiet verbonden, met name 499999,00 EUR per overschrijving. Er staat geen limiet op het aantal overschrijvingen per dag, of per week, of het totaal over te schrijven bedrag (via deeloverschrijvingen van maximaal 499.999 EUR).
Met vriendelijke groeten,
Keytrade Bank
Vorstlaan 100
1170 Brussel
Tel : 02/679.90.00
Fax : 02/679.90.01
Laatst gewijzigd door Jamesken op 15 mei 2019, 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Het antwoord van Keytrade bank is nog steeds hetzelfde:
De limiet per overschrijving bedraagt €499.999 per overschrijving.
Er bestaat daarenboven geen dagelijkse of wekelijkse limiet blijkbaar.
De limiet per overschrijving bedraagt €499.999 per overschrijving.
Er bestaat daarenboven geen dagelijkse of wekelijkse limiet blijkbaar.
Dat is een erg hoge limiet. Bij andere banken is het vaak 25 000 euro per dag, vervelend als je een huis koopt.
Is er hier ondertussen iets gewijzigd van limiet bij Keytrade omdat ik binnenkort een groot bedrag zou moeten overschrijven?
Bel naar de bank Klantenservice: 02 679 90 00
Ben je 100% zeker..
Ben je 100% zeker..
Heb overschrijving van 40.000€ zonder probleem kunnen uitvoeren wat bij Argenta niet kan max 25.000€
Volgens de klantendienst:
Bij overschrijving van grote bedragen wordt er een extra manuele controle gedaan (weet ik uit eigen ervaring). Je overschrijving blijft dan een paar dagen "hangen".Via de APP kan u overschrijvingen tussen uw eigen Keytrade Bank rekeningen doen tot 2500 EUR. Overschrijvingen naar een externe rekening kunnen enkel gedaan worden binnen de Europese zone (een SEPA-overschrijving), in EUR en tot een bedrag van 500 EUR.
Wil u hogere limieten of een internationale overschrijving doen? Log u in op de website van Keytrade Bank. Voor overschrijvingen tussen uw eigen Keytrade Bank rekeningen geldt er geen limiet. Voor SEPA-overschrijvingen geldt een limiet van 499.999 EUR en het aantal overschrijvingen die gedaan kunnen worden is onbeperkt. Internationale overschrijvingen kunnen gedaan worden tot een bedrag van 500.000 EUR of hetzelfde bedrag in een andere valuta.
Bedankt voor de feedback, DrÈ & spafles!
Zal binnen een paar weken een bedrag overschrijven >50k, dus even bekijken hoe (snel) dit gaat lopen
Zal binnen een paar weken een bedrag overschrijven >50k, dus even bekijken hoe (snel) dit gaat lopen