DB lanceert termijnrek van 3% voor 6 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 3% voor 6 maand!
Nieuwe actie:
5% op 3 maand.
5% op 3 maand.
laatste stuiptrekking !
"The One Bank That Could Blow Up The World"
Short DB
"The One Bank That Could Blow Up The World"

Short DB
mite schreef:Nieuwe actie:
5% op 3 maand.
bronverwijzing aub ?
edit : test aankoop.
Hoe gaat DB een rendement halen van meer dan 5% op 3 maanden ? Duitse obligaties ?
Die gaan waarschijnlijk de beleggingsadviezen van de su van Spaargids volgen.
-
- VIP member
- Contacteer:
Kreeg ooit 36% op 3 maand bij een FR bank ! (en die was na afloop dan nog niet dood, de Franse frank wel bijna; FR heeft aan die periodiek terugkerende vernedering van devaluaties een einde gemaakt door D te dwingen de euro op te richten)
maar toen was er geen NIRP, in dat opzicht is de situatie uniek.Leemans-broertje schreef:Kreeg ooit 36% op 3 maand bij een FR bank ! (en die was na afloop dan nog niet dood, de Franse frank wel bijna; FR heeft aan die periodiek terugkerende vernedering van devaluaties een einde gemaakt door D te dwingen de euro op te richten)
-
- VIP member
- Contacteer:
&&&
Laatst gewijzigd door Leemans-broertje op 13 mei 2016, 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- VIP member
- Contacteer:
Leemans-broertje schreef:Toch belangrijk nieuws me dunkt ?
Dat betekent dat er binnen de 6 maand 'iets' staat te gebeuren.
Overigens: is het nu 3% of 5% ?
5%Leemans-broertje schreef:Leemans-broertje schreef:Toch belangrijk nieuws me dunkt ?
Dat betekent dat er binnen de 6 maand 'iets' staat te gebeuren.
Overigens: is het nu 3% of 5% ?
Dat hoeft toch helemaal niet? Het is enkel van toepassing op geld afkomstig van een andere bank, met een max van 50.000 EUR. Na die 3 maanden valt je spaargeld dus terug op een veel lagere rente. Je zou wel kunnen beslissen om het geld meteen weer weg te halen, maar dan kun je nooit meer opnieuw deelnemen aan dergelijke acties.su6988 schreef:Hoe gaat DB een rendement halen van meer dan 5% op 3 maanden ? Duitse obligaties ?
Denk eraan dat er 27% roerende voorheffing van toepassing is. Dus die 5% lijkt misschien veel, maar het gaat eigenlijk maar om een totale netto-opbrengst van 0,9125%.
Bron: https://public.deutschebank.be/campaign ... andingpage
Bij testaankoop staat dat je op deze aanbieding mag ingaan. Is de toestand bij DB dan zo negatief?
ik zie op die website nergens een verwijzing naar het rentepercentage na die drie maanden, dubieus of....?
Als je de moeite doet om door te scrollen dan is alles duidelijk uitgelegd
help me dan eens even aub, ik zie enkel dat uw geld na drie maanden vrijkomt, niet wat er gebeurt als je het laat staan...