DB Max
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: DB Max
Blijkbaar nu nog maar 1%Vike schreef: rente op zichtrekening gaat van 3% naar 2% vanaf 16 maart bij db
http://www.deutschebank.be/nl/content/b ... ening.html
tja, de ECB heeft ook zijn rente verlaagd,of dacht je dat ze bij DB ook een OCMW zijn of de belgische staat.....bodemloos vat?
Dan zal de volgende dagen de rente op de E-Saving ook wel naar beneden gaan.
Waarschijnlijk, ik moet wel zeggen dat ze bij DB je wel goed in de gaten houden zeg. Ik heb die rekeningen geopend, na 1 week krijg ik al een brief waarin ze mij vroegen waarom ik de 1000 euro nog niet gestort had.Campzie schreef: Dan zal de volgende dagen de rente op de E-Saving ook wel naar beneden gaan.
Voor 't eerst geeft Keytrade met z'n 1,5% dus meer op z'n zichtrekening dan DB (for the time being).Florijn2 schreef:Blijkbaar nu nog maar 1%Vike schreef: rente op zichtrekening gaat van 3% naar 2% vanaf 16 maart bij db
http://www.deutschebank.be/nl/content/b ... ening.html
Als je bij DB Max minder dan 1000 euro op je rekeningen hebt, kan je de Mastercard dan nog gebruiken?
Moet je er continu meer dan 1000 euro hebben staan of enkel bij het openen van DB Max?
Moet je er continu meer dan 1000 euro hebben staan of enkel bij het openen van DB Max?
neen moet allemaal niet hoor.
bij mij staat er al heel lang geen 1000 euro meer op.
ik gebruik die rekening alleen voor de mastercard. Als ik iets gekocht heb met mastercard, dan schrijf ik het bedrag gewoon op tijd over.
De rest van de tijd zijn mijn rekeningen praktisch leeg daar.
(hopelijk kan ik er binnenkort wat meer opzetten, als dat gedoe met Kaupting opgelost geraakt )
bij mij staat er al heel lang geen 1000 euro meer op.
ik gebruik die rekening alleen voor de mastercard. Als ik iets gekocht heb met mastercard, dan schrijf ik het bedrag gewoon op tijd over.
De rest van de tijd zijn mijn rekeningen praktisch leeg daar.
(hopelijk kan ik er binnenkort wat meer opzetten, als dat gedoe met Kaupting opgelost geraakt )