DB rekening regulariseren
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
DB rekening regulariseren
Gisteren mijn inloggegevens gekregen van DB m@x
en onmiddelijk 1000 euro overgeschreven naar DB intensiv plus vanop keytrade.
Nu staat dat geld er anderhalve dag later nog steeds niet op :s
het geld is wel al weg bij keytrade.
er staat bij mn rekeningen van DBm@x dat ze niet geactiveerd zijn:
er staat bij mn rekeningen van DBm@x dat ze niet geactiveerd zijn:
weet iemand meer? ik ga alvast morgen eens naar DB bellen om te vragen hoe het zit...Te regulariseren rekening. Contacteer uw Financial Center voor meer informatie.
Laatst gewijzigd door Roeland op 13 augustus 2008, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Waiting for the financial meltdown...
Re: DB rekening regulariseren
Het kan 2 tot 3 dagen duren, steek je energie niet in het navragen want daarmee gaat het geen seconde sneller. Enkel ergernis kan je er mee kweken.
Indien +3d, schiet dan maar uit je krammen.
Indien +3d, schiet dan maar uit je krammen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Morgen zal het er wel opstaan. Duurde ook 2 dagen van mij.Roeland schreef: Gisteren mijn inloggegevens gekregen van DB m@x
er staat bij mn rekeningen van DBm@x dat ze niet geactiveerd zijn:weet iemand meer? ik ga alvast morgen eens naar DB bellen om te vragen hoe het zit...Te regulariseren rekening. Contacteer uw Financial Center voor meer informatie.
bedankt voor de info
en hoe zit het dan met normale overschrijvingen (dus wanneer de rekeningen geactiveerd zijn) naar DB?
Niet dat ik dit echt als een probleem zal ondervinden, want ik ga gewoon een bedrag op DB zetten en een jaar laten staan. (ik ga , wanneer mn eerste 100 erop staat, de rest erbij zetten)
Dankzij dit forum heb ik besloten DB niet te gebruiken als 'dagelijkse bank' omdat 'naar het schijnt' hun kaareten niet goed werken, hun online bankeng traag is, en nu blijkt ook dat ze traag overschrijven...
en hoe zit het dan met normale overschrijvingen (dus wanneer de rekeningen geactiveerd zijn) naar DB?
Niet dat ik dit echt als een probleem zal ondervinden, want ik ga gewoon een bedrag op DB zetten en een jaar laten staan. (ik ga , wanneer mn eerste 100 erop staat, de rest erbij zetten)
Dankzij dit forum heb ik besloten DB niet te gebruiken als 'dagelijkse bank' omdat 'naar het schijnt' hun kaareten niet goed werken, hun online bankeng traag is, en nu blijkt ook dat ze traag overschrijven...
Om een idee te geven van de snelheid bij DB.
Ik geef on-line een overschrijving in van mijn dbIntensivPlus spaarrekening naar mijn dbE-account zichtrekening.
Volgende melding krijg ik: "Memodatum dient minimaal 3 bankwerkdagen in de toekomst te situeren".
Als je dus donderdag 14/8 een overschrijving wil doen tussen 2 rekeningen van dezelfde persoon en dit bij dezelfde bank, dan zul je dat ten vroegste hopelijk een week later te zien krijgen, op donderdag 21/8.
Ik geloof mijn ogen niet als ik dat las.
Werking van dbTitanium kaart.
Als ik daar mee naar de automaat ga is het niet mogelijk om de geheime code die ze mij toegestuurd hebben te wijzigen!
Ga proberen om via mail at probleem opgelost te krijgen. Zijn hun betaallijnen (078156160) even snel en/of betrouwbaar? Graag info over hun telefoondienst.
Ik geef on-line een overschrijving in van mijn dbIntensivPlus spaarrekening naar mijn dbE-account zichtrekening.
Volgende melding krijg ik: "Memodatum dient minimaal 3 bankwerkdagen in de toekomst te situeren".
Als je dus donderdag 14/8 een overschrijving wil doen tussen 2 rekeningen van dezelfde persoon en dit bij dezelfde bank, dan zul je dat ten vroegste hopelijk een week later te zien krijgen, op donderdag 21/8.
Ik geloof mijn ogen niet als ik dat las.
Werking van dbTitanium kaart.
Als ik daar mee naar de automaat ga is het niet mogelijk om de geheime code die ze mij toegestuurd hebben te wijzigen!
Ga proberen om via mail at probleem opgelost te krijgen. Zijn hun betaallijnen (078156160) even snel en/of betrouwbaar? Graag info over hun telefoondienst.
Heb zojuist de vraag gesteld via hun emailsysteem.
Men heeft dan geen copy van de vraag die je hun stelt, noch datum.
Heb dan maar copypaste gedaan om een trace te hebben van mijn vraag.
Men heeft dan geen copy van de vraag die je hun stelt, noch datum.
Heb dan maar copypaste gedaan om een trace te hebben van mijn vraag.
doe gewoon zoals ik:
geld dat ge een tijdje opzij wilt zetten op DB (6maand of 12maand)
En dan een zichtrekening bij Keytrade en een spaarrekening voor 'beschikbaar cash'
bij keytrade gaan oevrschrijvingen van spaar naar zicht op omgekeerd supersnel. Enige nadeel: je hebt "maar" 3% op je zichtrekening, ipv 4%
geld dat ge een tijdje opzij wilt zetten op DB (6maand of 12maand)
En dan een zichtrekening bij Keytrade en een spaarrekening voor 'beschikbaar cash'
bij keytrade gaan oevrschrijvingen van spaar naar zicht op omgekeerd supersnel. Enige nadeel: je hebt "maar" 3% op je zichtrekening, ipv 4%
Ik heb hetzelfde voor. Ik heb mijn 2 kaarten gekregen van DB. De pincode van de gewone kaart kan ik wel wijzigen, de pincode van de Mastercard niet. Ik krijg enkel de mogelijkheid om geld af te halen.big_chief schreef:Werking van dbTitanium kaart.
over die pincode wijzigen:
tegen mij zegden ze dat je dat kan in een buitenautomaat...
en niet in een automaat IN een bank
Het was inderdaad een binnenautomaat waar ik het geprobeerd heb. Er zijn wel minder en minder buitenautomaten ... Daar gaan ze toch iets moeten op bedenken.oswald schreef: over die pincode wijzigen:
Ik heb mijn pincode van mijn visa (argenta) gewijzigd in ninia shopping center in ninove. Ik weet niet van waar je precies bent maar daar lukt het dus (automaat staat aan de liften voor de parking) Heb er tevens m-banxsafe geactiveerd voor mijn gsm.
Mss een idee om de locaties van dergelijke automaten in een topic te zetten, ik wist tot voor kort ook niet dat daar zo'n automaat stond, heb toen toch wel ff lopen zoeken in ninove (ik wist dat er paar jaar geleden nog waren maar die waren blijkbaar allemaal verdwenen )
Mss een idee om de locaties van dergelijke automaten in een topic te zetten, ik wist tot voor kort ook niet dat daar zo'n automaat stond, heb toen toch wel ff lopen zoeken in ninove (ik wist dat er paar jaar geleden nog waren maar die waren blijkbaar allemaal verdwenen )
http://www.mastercard.com/us/personal/e ... index.htmlStreet54 schreef: Ik heb mijn pincode van mijn visa (argenta) gewijzigd in ninia shopping center in ninove. Ik weet niet van waar je precies bent maar daar lukt het dus (automaat staat aan de liften voor de parking) Heb er tevens m-banxsafe geactiveerd voor mijn gsm.
Daar zou je ze allemaal moeten vinden, maar is niet helemaal up to date merk ik.
Inderdaad, ik heb getracht de PIN code van de Mastercard (titanium) te wijzigen in een binnenautomaat in een middelgrote randgemeente ten N van Antwerpen (PostCode 2900) en dat lukte niet
Wijzigen van de code van de gewonde bancontact/maestro kaart lukt wel in een binnenautomaat.
Veel buitenautomaten zijn er niet maar ik meen te weten dat er een Argenta kantoor is dat een buitenautomaat heeft.
Wijzigen van de code van de gewonde bancontact/maestro kaart lukt wel in een binnenautomaat.
Veel buitenautomaten zijn er niet maar ik meen te weten dat er een Argenta kantoor is dat een buitenautomaat heeft.
@ bigchief: jij hebt waarschijnlijk de datum vanvandaag ingevuld als memodatum, en dat moet je niet doen. Als de overschrijving vandaag moet gebeuren, moet je de memodatum gewoon leeg laten.
Wat betreft de code voor de mastercard: normaalgezien kan je een kredietkaartcode nooit wijzigen in een "binnenautomaat", dan zal je altijd "aan de muur moeten doen".
Wat betreft de code voor de mastercard: normaalgezien kan je een kredietkaartcode nooit wijzigen in een "binnenautomaat", dan zal je altijd "aan de muur moeten doen".
ff terug over mijn eerste post in deze topic:
mn geld is aangekomen, het staat op mn DB rekening. Maar er staat ook nog altijd dat ik mijn rekening moet regulariseren. Misschien beste ens bellen naar DB?
Nog een vraagje: brengt mijn geld nu al intrest op nu het op een niet-geregulariseerde rekening staat
mn geld is aangekomen, het staat op mn DB rekening. Maar er staat ook nog altijd dat ik mijn rekening moet regulariseren. Misschien beste ens bellen naar DB?
Nog een vraagje: brengt mijn geld nu al intrest op nu het op een niet-geregulariseerde rekening staat