De bemoeizucht van onze politiekers
Re: De bemoeizucht van onze politiekers
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voor het huis van mr Conner ? Nee eerder voor de villa van Theo denk ik die het deze keer niet in een Brusselse bloembak doet.
King Connah is het zeker niet. Die is momenteel niet thuis. Het laatst is hij ergens in Zuid-Spanje gesignaleerd, in de omgeving van Malaga. Hopelijk is hij daar een beetje beleefd tegen de Guardia Civil
Conner is in het buitenland zijn terugkeer aan het voorbereiden om in het najaar een gooi te kunnen doen naar het burgemeesterschap in Sint-Niklaas. Zijn belangrijkste programmapunten zijn momenteel:
- sluiten van café ‘t Hemelrijk,
- opkuisen van de Romawijk,
- vervanging van de top van het lokale politiekorps,
- verbod op punkkledij en hanenkammen,
- gratis “serviceverlening” door vrouwen.
Conner is in het buitenland zijn terugkeer aan het voorbereiden om in het najaar een gooi te kunnen doen naar het burgemeesterschap in Sint-Niklaas. Zijn belangrijkste programmapunten zijn momenteel:
- sluiten van café ‘t Hemelrijk,
- opkuisen van de Romawijk,
- vervanging van de top van het lokale politiekorps,
- verbod op punkkledij en hanenkammen,
- gratis “serviceverlening” door vrouwen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik woon gelukkig niet in Sint-Niklaas maar anders kon hij op mijn stem rekenen ! Kingconnah rules !
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Natuurlijk. Hij kan op heel veel stemmen rekenen, zowel links als van rechts. Zelf van extreem-rechts …Charlesvdw schreef: ↑6 januari 2024, 17:28 Ik woon gelukkig niet in Sint-Niklaas maar anders kon hij op mijn stem rekenen ! Kingconnah rules !
-
- Sr. Member
- Contacteer:
En waarom ook niet ?
Het is iemand met ideeën die bij links en rechts weerklank vinden. De modale Vlaming quoi. En je kan voor of tegen hem zijn, maar hij heeft bakken charisma; de enige andere Vlaamse politicus met charisma is De Wever, al lijkt het erop dat die moet opletten geen karikatuur van zichzelf te worden.
Ik zou als atheïst niet snel voor CD&V stemmen maar ze hebben wel enkele politici zoals we er meer zouden moeten hebben, saai maar degelijk. Annelies Verlinden, Vincent Van Peteghem.
Het is iemand met ideeën die bij links en rechts weerklank vinden. De modale Vlaming quoi. En je kan voor of tegen hem zijn, maar hij heeft bakken charisma; de enige andere Vlaamse politicus met charisma is De Wever, al lijkt het erop dat die moet opletten geen karikatuur van zichzelf te worden.
Ik zou als atheïst niet snel voor CD&V stemmen maar ze hebben wel enkele politici zoals we er meer zouden moeten hebben, saai maar degelijk. Annelies Verlinden, Vincent Van Peteghem.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Zijn geen van de 2 geschikt voor hun taak n.m.m.Charlesvdw schreef: ↑6 januari 2024, 22:43 En waarom ook niet ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Toevallig zijn deze week de rechten in de VS vervallen op Steamboat Willy met Mickey Mouse.Abatoetnie schreef: ↑6 januari 2024, 00:04Een muzikant kan bij manier van spreken één keer een monsterhit scoren (waaraan hij misschien een paar dagen heeft gewerkt) en binnen zijn voor de rest van zijn leven.
Natuurlijk werd Twitter onmiddellijk overspoeld met memes met dit karakter:
Niet dat dat zootje ongeregeld dat de draak steekt met politiekers dmv van memes zich veel aantrekt van auteursrechten maar je begrijpt allicht mijn punt
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De boomers van SG zien hem nu wel zitten . Zijn stiekem een beetje jaloers op hoe hij zich boven alle wetten stelt. Maar jullie gaan niet echt voor hem stemmen. En zijn normale linkse kiespubliek ? Time will tell.m-peeters schreef: ↑6 januari 2024, 17:48Natuurlijk. Hij kan op heel veel stemmen rekenen, zowel links als van rechts. Zelf van extreem-rechts …Charlesvdw schreef: ↑6 januari 2024, 17:28 Ik woon gelukkig niet in Sint-Niklaas maar anders kon hij op mijn stem rekenen ! Kingconnah rules !
Jullie lefties van SG blijven hem trouw Zijn stiekem ook een beetje racist maar durven het niet te uiten Zijn nu jaloers op zijn outing Jammer dat jullie niet in Sint-Niklaas kunnen gaan stemmen …
Charlesvdw schreef: ↑6 januari 2024, 22:43 En waarom ook niet ?
Het is iemand met ideeën die bij links en rechts weerklank vinden. De modale Vlaming quoi. En je kan voor of tegen hem zijn, maar hij heeft bakken charisma; de enige andere Vlaamse politicus met charisma is De Wever
Geen wonder dat dit land naar de kl*ten gaat.
Ik ben in elk geval geen leftie. Economisch misschien wel, maar op veel andere gebieden totaal niet. Ik ben bv. tegen al die hate crime wetten. Ik vind dat je mensen niet kan dicteren wat ze mogen denken en zeggen. Overtuig ze dat ze fout zijn als ze fout zijn. Al de rest zal toch niet werken.
En ik zou nooit voor Rousseau stemmen. Narcisten zijn hele nare mensen die je heel ver van macht weg moet houden.
En lefties die jaloers zijn op een outing ? Dit is jouw ding niet m-peeters .
En ik zou nooit voor Rousseau stemmen. Narcisten zijn hele nare mensen die je heel ver van macht weg moet houden.
En lefties die jaloers zijn op een outing ? Dit is jouw ding niet m-peeters .
Ja, boomers is wat overdreven . Het is een zondagochtendstookberichtje. Mijn excuses .